Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Newsy

Wielka Aktualizacja

Witajcie! Nadszedł ten dzień i Wielka Aktualizacja w końcu przybyła. Musimy przebrnąć przez kilka rzeczy, a ten post obejmuje tylko kilka wyróżnionych nowych funkcji. Jeżeli jesteście osobami, które są zainteresowane wszystkimi szczególikami, możecie sprawdzić listę zmian poniżej. Więc bez zbędnych ceregieli oto, co nowego dodaliśmy w Wielkiej Aktualizacji.

Przybyli Władcy Podziemia


Po miesiącach stania z boku tytułowi Władcy Podziemia rzucili się w wir walki. Przed każdym meczem wybierzecie Władcę Podziemia, który będzie stał na czele waszej ekipy. Będzie on walczył razem z waszymi bohaterami, używał umiejętności, nakładał pozytywne efekty i rósł w siłę w ciągu całego meczu.

Każdy Władca Podziemia posiada swój własny zbiór talentów, które można wybierać w trakcie meczu – ulepszają lub odblokowują one jego umiejętności. Anessix i Hobgen mają łącznie po 22 talenty, przy czym 11 z nich jest domyślnie zablokowanych. Grajcie mecze (te z botami też się liczą) i odblokujcie oraz odkryjcie resztę dostępnych talentów. Aby uzyskać więcej informacji na temat Władców Podziemia, sprawdźcie nasze poprzednie posty na temat Władców Podziemia, Hobgena i Anessix. Możecie również przeczytać o nich w grze.

Tryb dwójek – walczcie ramię w ramię z kumplami


W tej aktualizacji dodajemy nowy społecznościowy tryb gry – dwójki. W tym trybie zagracie w zespole ze znajomym i dołączycie do kolejki wraz z 7 innymi drużynami 2-osobowymi (łącznie 16 graczy, jeżeli ktoś z was policzył). Wraz ze swoim sojusznikiem będziecie werbować oraz ulepszać swoje własne ekipy, ale możecie sobie pomóc, wysyłając sobie nawzajem złoto i bohaterów. Ale uważajcie! Współdzielicie zdrowie i poziom. Bitwy rozgrywane są w parach przeciwko innym drużynom, a obrażenia w rundzie są sumowane. Wydajemy teraz tryb dwójek w trybie swobodnym i planujemy wkrótce wydać rankingowy tryb dwójek.

Tryb wolny – plansza to wasze laboratorium


Dodaliśmy również nowy tryb, który nazywamy trybem wolnym. Dzięki niemu możecie szybko rozstawić jednostki i przetestować różne scenariusze. Może chcecie sprawdzić różne teorie dla waszych strategii lub rzucić wyzwanie nowemu bohaterowi, by zobaczyć co robi i jak sobie radzi. No chyba że jesteście tacy jak my i chcecie sprawdzić, kto wygra w walce 32 Pomidorów z 32 Ziemniakami (Pomidory przegrywają z kretesem).

Nowi bohaterowie do zwerbowania, nowe sojusze do utworzenia


Od teraz można utworzyć sojusze insektów, uzdrowicieli, brutali i czempionów, a waszych ulubionych bohaterów takich jak Bezlica Pustka, Io, Matka Lęgu czy Dowódczyni Legionu, można od teraz zwerbować w sklepie. Dodaliśmy do puli łącznie 12 bohaterów, wypełniając nowe sojusze i przenosząc innych do istniejących. Nasz zespół również wykonał szereg aktualizacji balansu i rozgrywki do pozostałych sojuszy, bohaterów i przedmiotów w Dota Underlords, więc przejdźcie do listy zmian, jeżeli jesteście zainteresowani.

Zbyt wielu bohaterów? Przedstawiamy WIĘZIENIE.


Zapewne zadaliście sobie kiedyś pytanie: „Wow, jak wielu tu nowych bohaterów. Jakim cudem będę w stanie ulepszyć któregokolwiek do rangi 3?”. Rozumiemy wasze obawy. Lokalne siły porządkowe Białej Iglicy też. Od teraz losowa grupa 8-12 bohaterów zostanie aresztowana i umieszczona w Kolonii na cały dzień i będzie ona aktualizowana codziennie. Aby zobaczyć, kto siedzi w więzieniu, dodaliśmy odpowiedni przycisk do panelu głównego gry, panelu uruchomienia gry i sklepu. Nie martwcie się jednak – nawet jeżeli ci bohaterowie będą w więzieniu, wszystkie sojusze będzie wciąż można w pełni ukończyć.

Nowy interfejs – taki świeży, taki przejrzysty
W tym samym czasie nasz zespół dokonywał kapitalnego remontu interfejsu użytkownika dla PC i urządzeń mobilnych. Pracowaliśmy ciężko, by ulepszyć go w całej okazałości – stworzyliśmy m.in. nowy panel główny (pieszczotliwie nazywanym przez nas Pięknym Zakątkiem), nowy system powiadomień w grze (wciąż możecie powiedzieć komuś yo!) oraz pełen nowości interfejs w grze na PC. Poza tym stworzyliśmy również nowe interfejsy do ułatwienia komunikacji z waszym partnerem w trybie dwójek, przygotowywania scenariuszy w trybie wolnym, wybierania talentów dla waszego Władcy Podziemia oraz wszystkich innych funkcji, które zostały dodane w tej Wielkiej Aktualizacji.

Informacja o rangach
Gdy ta aktualizacja zostanie wydana, gry rankingowe zostaną wyłączone na kilka godzin, byśmy mogli się upewnić, że wszystko przebiegnie gładko. Gdy ponownie włączymy tryb rankingowy, rangi graczy zostaną nieco skompresowane w ramach tej nowej aktualizacji. Spróbujcie pobić swoje poprzednie rekordy lub stańcie się pierwszą osobą, która z powrotem wespnie się na szczyt i zostanie Władcą Białej Iglicy.

I to wszystko! Po raz kolejny przypominamy, że jeżeli interesują was wszystkie szczegóły, to sprawdźcie pełną listę zmian tutaj:

Wraz z Wielką Aktualizacją gra Dota Underlords robi wielki krok naprzód, a my zbliżamy się coraz bliżej do końca sezonu beta i rozpoczęcia sezonu 1. Co w takim razie znajduje się w stosownie nazwanej Wielkiej Aktualizacji? Miło, że zapytaliście…

NOWE TRYBY GRY
DWÓJKI
Zagrajcie w drużynie ze wspólnikiem w zbrodni i stoczcie walkę z 7 innymi drużynami, by pozostać ostatnią żywą parą na placu boju. Wraz ze swoim kolegą współdzielicie pulę zdrowia i możecie bez przeszkód wymieniać się bohaterami oraz złotem. W chwili obecnej w tryb dwójek można zagrać, tworząc wcześniej zespół ze znajomym.

WOLNY
Stwórzcie swój wymarzony scenariusz walki i zobaczcie jego rezultat w izolowanym środowisku. Możecie z łatwością podzielić się z innymi planszą, którą przygotowaliście.

OGÓLNE ZMIANY ROZGRYWKI
WIĘZIENIE
Co 24 godziny mała liczba bohaterów zostaje aresztowana i umieszczona w Kolonii. Nie będą oni dostępni w grze do ich zwolnienia kolejnego dnia. Wszystkie sojusze wciąż można ukończyć pomimo braku ich obecności.

PD
PD jest od teraz zwiększane po 5 pkt. zamiast 4. Każde kliknięcie koła PD od teraz wyda 5 szt. złota w celu uzyskania 5 PD. Aby zrekompensować tę zmianę, krzywa PD została odpowiednio dostosowana:

STARA KRZYWA PD

  • Poziom 1 – 0
  • Poziom 2 – 1
  • Poziom 3 – 2
  • Poziom 4 – 4
  • Poziom 5 – 8
  • Poziom 6 – 16
  • Poziom 7 – 32
  • Poziom 8 – 56
  • Poziom 9 – 88
  • Poziom 10 – 128

NOWA KRZYWA PD

  • Poziom 1 – 0
  • Poziom 2 – 1
  • Poziom 3 – 2
  • Poziom 4 – 5
  • Poziom 5 – 10
  • Poziom 6 – 20
  • Poziom 7 – 40
  • Poziom 8 – 65
  • Poziom 9 – 100
  • Poziom 10 – 150

ZDOBYWANIE PRZEDMIOTÓW
Tabela szans na uzyskanie przedmiotów została dostosowana dla fali 30 i kolejnych.

STARA TABELA SZANS NA PRZEDMIOTY

  • Fala 30 (Gromoskóre)
    Stopień 3 – 50%
    Stopień 4 – 50%

  • Fala 35 (Czarny smok)
    Stopień 3 – 20%
    Stopień 4 – 80%

  • Fala 40 (Trolle)
    Stopień 4 – 70%
    Stopień 5 – 30%

  • Fala 45 (Bestia noworoczna)
    Stopień 4 – 50%
    Stopień 5 – 50%

  • Fala 50 (Roshan)
    Stopień 4 – 40%
    Stopień 5 – 60%

NOWA TABELA SZANS NA PRZEDMIOTY

  • Fala 30 (Gromoskóre)
    Stopień 3 – 20%
    Stopień 4 – 80%

  • Fala 35 (Czarny smok)
    Stopień 4 – 70%
    Stopień 5 – 30%

  • Fala 40 (Trolle)
    Stopień 4 – 50%
    Stopień 5 – 50%

  • Fala 45 (Bestia noworoczna)
    Stopień 4 – 30%
    Stopień 5 – 70%

  • Fala 50 (Roshan)
    Stopień 5 – 100%

ZMIANY W INTERFEJSIE
Dokonaliśmy kapitalnego remontu interfejsu.
I tyle. To wszystkie informacje w tym dziale. Po prostu bardzo dużo aktualizacji interfejsu. Poważnie, cała masa.

KWESTIE GŁOSOWE BOHATERÓW
Biała Iglica stała się bardzo głośna. Prawie każdy bohater w Dota Underlords otrzymał wiele kwestii głosowych, a pozostali otrzymają je już niebawem!

WŁADCY PODZIEMIA
Począwszy od Wielkiej Aktualizacji będziecie mogli wybrać Hobgena lub Anessix na waszego Władcę Podziemia. Władcy Podziemia są potężnymi jednostkami, które stoją na czele waszych ekip. Będziecie mogli ich modyfikować podczas gry, by dopasować ich do swoich obecnych ekip poprzez wybieranie talentów co 5 rund począwszy od rundy 10. Talenty Władców Podziemia modyfikują ich umiejętności na różne sposoby. Ale uważajcie – Władcy Podziemia nie są nieśmiertelni i mogą zostać zabici podczas walki w każdej rundzie.

Wrzawa
Wrzawa jest zasobem wymaganym, by Władca Podziemia mógł korzystać ze swoich umiejętności. Każdy Władca Podziemia pasywnie generuje wrzawę na swój własny sposób. Za każdym razem, gdy Władca Podziemia zabije jednostkę, zyskuje 10 pkt. wrzawy. Jeżeli Władca Podziemia zostanie ogłuszony lub ktoś na niego nałoży zły urok, to będzie tracić 5 pkt. wrzawy na sekundę na czas trwania tych efektów. Gdy wrogi Władca Podziemia zostanie zabity, twój Władca Podziemia zostanie umocniony i będzie zdobywał dwa razy więcej wrzawy do końca walki.
Wrzawa nie jest zużywana, gdy Władca Podziemia używa umiejętności.

Umiejętności Władcy Podziemia
Dopóki wrzawa twojego Władcy Podziemia przekracza próg wymagany dla umiejętności, to twój Władca Podziemia będzie z niej korzystał, gdy będzie gotowa. Każda umiejętność posiada swój własny czas oczekiwania.

Pyskówka
Każdy Władca Podziemia posiada unikatowy zestaw drwin zarówno dla fazy przygotowania (które usłyszą wszyscy gracze), jak i fazy walki (które usłyszy tylko wasz obecny przeciwnik).

NOWI BOHATEROWIE
Zabójca Nyx:

  • Sojusze: Insekt, zabójca
  • Stopień: 1
  • Umiejętność: Kolczasty karapaks – Z wierzchu karapaksu Zabójcy Nyx wyłaniają się kolce, które negują i odbijają 100% zadawanych mu obrażeń (maksymalnie raz z każdego źródła), równocześnie ogłuszając źródło obrażeń na [1/1,5/2] s. (100 pkt. many, 10 s czasu oczekiwania)
  • Umiejętność: Wendeta – PASYWNA: Po teleportacji w celu zaatakowania jednostki Zabójca Nyx zadaje dodatkowe 200 pkt. obrażeń przy następnym ataku i nakłada efekt złamania na wroga na 4 s, wyłączając wszystkie umiejętności pasywne.

Demon Cienia:

  • Sojusze: Bezduszny, demon
  • Stopień: 1
  • Umiejętność: Demoniczne oczyszczenie – Raz za razem oczyszcza obraną za cel wrogą jednostkę, usuwając nałożone na nią pozytywne efekty, nakładając złamanie i spowalniając cel na 5 s. Jednostka powoli odzyskuje swoją szybkość ruchu/ataku do końca czasu trwania umiejętności, po czym otrzymuje ona [500/800/1100] pkt. obrażeń. (100 pkt. many, [20/15/10] s czasu oczekiwania)

Dazzle:

  • Sojusze: Troll, uzdrowiciel
  • Stopień: 2
  • Umiejętność: Fala cienia – Dazzle wyzwala pocisk mocy, który odbija się między maksymalnie [3/4/5] sojusznikami znajdującymi się w obrębie 3 pól od siebie, lecząc [80/140/200] pkt. zdrowia każdemu z nich i zadając [80/140/200] pkt. obrażeń wszelkim wrogim jednostkom znajdującym się w obrębie 1 pola. Fala cienia zawsze leczy Dazzle’a. (100 pkt. many, [10/8/6] s czasu oczekiwania)

Magnus:

  • Sojusze: Szaman, brutal
  • Stopień: 2
  • Umiejętność: Pokrzepienie – Magnus rozwściecza sojusznika, przyznając mu [30/50/80]% obrażeń i [30/50/80]% obrażeń od rozpłatania na 20 s. (0 pkt. many, 7 s czasu oczekiwania)

Tkacz:

  • Sojusze: Insekt, łowca
  • Stopień: 2
  • Umiejętność: Shukuchi – Tkacz staje się niewidzialny, przez co nie można go obrać za cel oraz szybko przemieszcza się do celu znajdującego się w obrębie 3 pól. Tkacz zadaje [60/120/200] pkt. obrażeń każdemu wrogowi, przez jakiego przejdzie. (20 pkt. many, [6/5/4] s czasu oczekiwania)

Io:

  • Sojusze: Pierwotny, druid
  • Stopień: 3
  • Umiejętność: Tether – Io tworzy więź z najbliższą sojuszniczą jednostką i przyciąga się do niej. Io i ta jednostka zyskują [50/80/110] jedn. szybkości ataku i redukcję [10/20/30]% otrzymywanych obrażeń. Więź zniknie, jeżeli oddalą się od siebie na odległość większą od 4 pól. (0 pkt. many, 2 s czasu oczekiwania po zniknięciu więzi)
  • Umiejętność: Relokacja – Io teleportuje się poza planszę na 4 s, by wskrzesić martwego bohatera. Obydwie jednostki wracają oczyszczone z negatywnych efektów i z pełnią zdrowia. (100 pkt. many, 60 s czasu oczekiwania)

Dowódczyni Legionu:

  • Sojusze: Człowiek, czempion
  • Stopień: 3
  • Umiejętność: Pojedynek – Dowódczyni Legionu obiera za cel wroga o najniższym zdrowiu znajdującego się w obrębie 1 pola, po czym oboje są zmuszeni do atakowania siebie nawzajem przez [4/4,75/5,5] s. Żaden z bohaterów nie może używać umiejętności. Jeżeli jeden z bohaterów zginie w czasie trwania umiejętności, to zwycięski bohater zyskuje trwałą premię [5/10/15] pkt. obrażeń. (100 pkt. many, 40 s czasu oczekiwania)
  • Umiejętność: Wola bykowęża – ODBLOKOWANE PRZEZ SOJUSZ SMOKÓW PASYWNA: gdy Dowódczyni Legionu wygrywa Pojedynek, natychmiastowo przywraca sobie 50% jej maksymalnego zdrowia.

Złodziej Życia:

  • Sojusze: Bezduszny, brutal
  • Stopień: 3
  • Umiejętność: Uczta – PASYWNA: ataki Złodzieja Życia zadają obrażenia wrogom, przez co leczy on sam siebie równowartością [3/4,5/6]% maksymalnego zdrowia jego celu.

Kolcogrzbiet:

  • Sojusze: Krzepki, dziki
  • Stopień: 4
  • Umiejętność: Grad kolców – Kolcogrzbiet wystrzeliwuje grad kolców ze swojego grzbietu, zadając obrażenia wszystkim wrogim jednostkom w obrębie 2 pól. Wrogowie otrzymują [40/80/160] pkt. obrażeń oraz dodatkowe [60/64/68] pkt. obrażeń za każdą instancję (maks. 5) Gradu kolców, od której otrzymali obrażenia w tej rundzie. (20 pkt. many, 3 s czasu oczekiwania)

Matka Lęgu:

  • Sojusze: Insekt, czarnoksiężnik
  • Stopień: 4
  • Umiejętność: Utkanie sieci – Matka Lęgu tka sieć o rozpiętości 2 pól nad wrogą jednostką. Wrogowie znajdujący się w sieci tracą [20/30/40] jedn. szybkości ataku, 80% szybkości ruchu i [50/75/100]% szybkości rzucania czarów. (100 pkt. many, 25 s czasu oczekiwania)

Bezlica Pustka:

  • Sojusze: Pierwotny, zabójca
  • Stopień: AS ZABÓJCÓW
  • Efekt asa: Sojuszniczy zabójcy mają 5% szansy za każdy poziom sojuszu zabójców na uniknięcie ataków poprzez cofnięcie się w czasie, nie otrzymując żadnych obrażeń fizycznych ani magicznych. +15% szansy na znalezienie tej jednostki, jeżeli masz ukończony przynajmniej jeden poziom sojuszu zabójców.
  • Umiejętność: Chronosześcian – Tworzy pęcherz w czasoprzestrzeni, ogłuszając wszystkie jednostki znajdujące się w obrębie 2 pól od środka sześcianu na [4/5/6] s. Bezlica Pustka porusza się bardzo szybko wewnątrz sześcianu i zyskuje 50 jedn. szybkości ataku. Jedynie Bezlica Pustka nie znajduje się pod wpływem tego efektu. (100 pkt. many, [15/12/9] s czasu oczekiwania)

Sven:

  • Sojusze: Człowiek, łuskowaty, rycerz
  • Stopień: AS RYCERZY
  • Efekt asa: Gdy Sven używa Boskiej siły, wszyscy sojuszniczy rycerze tracą swoją premię sojuszu rycerzy i zyskują 50% obrażeń za każdy poziom sojuszu rycerzy do końca rundy. +15% szansy na znalezienie tej jednostki, jeżeli masz ukończony przynajmniej jeden poziom sojuszu rycerzy.
  • Umiejętność: Boska siła – Sven rozwściecza się i zyskuje [100/150/200]% obrażeń na 60 s. (200 pkt. many, 60 s czasu oczekiwania)
  • Umiejętność: Ogromne rozpłatanie – PASYWNA: ataki wręcz tej jednostki trafiają w pobliskich wrogów, zadając im [30/45/70]% obrażeń.

ZMIANY W BOHATERACH

  • Wartość zdrowia wszystkich bohaterów została podwojona w stosunku do obecnych wartości.

Antymag

  • Zmieniono sojusze z nieuchwytnego i łowcy demonów na nieuchwytnego i zabójcę.
  • Zmieniono maksymalną manę ze 100 do 0 pkt.
  • Przerwanie many:
    • Również spala [2/4/6] pkt. wrzawy Władcom Podziemia.

Kat:

  • Zmieniono sojusze z krzepkiego i wojownika na krzepkiego i brutala.

Jeździec Nietoperza:

  • Lepki napalm:
    • Zmieniono zasięg pól z 2 do 1.

Krwiożerca:

  • Zmieniono sojusze z człowieka, strzelca i zabójcy na związanego krwią i strzelca.

Kryształowa Panna:

  • Zmieniono stopień z 3 do 2.
  • Usunięto Tajemną aurę.
  • Dodano Odmrożenie – Zamyka wrogą jednostkę w lodowej powłoce, uniemożliwiając jej poruszanie się oraz atakowanie i zadając [100/125/150] pkt. obrażeń na sekundę przez [3/4/5] s.

Zagłada:

  • Zmieniono sojusze z demona i wojownika na demona i brutala.
  • Zagłada:
    • Wydłużono czas oczekiwania z 10 do 20 sekund.

Eidolon:

  • Eidolony rangi 3 można od teraz uzyskać na 3 poziomie sojuszu pierwotnych (6 jednostek).
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [40, 80] do [40, 80, 160] pkt.
  • Zmieniono pancerz z [5, 10] do [5, 10, 15] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [60, 120] do [60, 120, 240] pkt.

Zaklinaczka:

  • Zmieniono sojusze z dzikiego i druida na dzikiego, uzdrowiciela i druida.

Enigma:

  • Zmieniono Enigmę z ASA SZAMANÓW na ASA PIERWOTNYCH.
  • Stary efekt asa: wrogowie pod wpływem złego uroku, uciszenia lub ogłuszenia nie generują many z otrzymywanych obrażeń. +15% szansy na znalezienie tej jednostki, jeżeli masz ukończony przynajmniej jeden poziom sojuszu szamanów.
  • Nowy efekt asa: Sojusznicze Eidolony rzucają Zgubę na swojego zabójcę, ogłuszając go na 0,4 sekundy co 2 sekundy. Efekt trwa 2 sekundy za każdy poziom sojuszu pierwotnych. Cel otrzymuje 50 pkt. obrażeń za każdy poziom sojuszu pierwotnych za każdym razem, gdy zostaje ogłuszony. +15% szansy na znalezienie tej jednostki, jeżeli masz ukończony przynajmniej jeden poziom sojuszu pierwotnych.
  • Puls ciemności:
    • Zmieniono obrażenia z [5%, 7%, 9%] do [2,5%, 3,5%, 4,5%].

Żyrokopter:

  • Stary efekt asa: Przyznaje strzelcom Prawdziwą celność. Jednostki z Prawdziwą celnością nie mogą chybić. +15% szansy na znalezienie tej jednostki, jeżeli masz ukończony przynajmniej jeden poziom sojuszu strzelców.
  • Nowy efekt asa: ataki strzelców przebijają główny cel, zadając jednostce znajdującej się za nią 100% obrażeń za każdy poziom sojuszu strzelców. +15% szansy na znalezienie tej jednostki, jeżeli masz ukończony przynajmniej jeden poziom sojuszu strzelców.

Powiernik Światła:

  • Zmieniono maksymalną manę ze 150 do 100 pkt.
  • Rozjaśnienie:
    • Zmieniono koszt many ze 150 do 100 pkt.

Lina:

  • Zmieniono częstotliwość ataku z 0,625 do 0,714.
  • Zmieniono stopień z 2 do 3.
  • Ostrze laguny:
    • Zmieniono obrażenia z [500, 750, 1200] do [600, 800, 1500] pkt.
    • Od teraz podpala cel na 5 sekund.

Meduza:

  • Zmieniono Meduzę z ASA ŁUSKOWATYCH na ASA ŁOWCÓW.
  • Stary efekt asa: przyznaje łuskowatym jednostkom Odwet. Jeżeli jednostka z Odwetem jest atakowana, nakłada na atakującego negatywny efekt w postaci utraty 25 pkt. zdrowia na sekundę za każdy poziom sojuszu. +15% szansy na znalezienie tej jednostki, jeżeli masz ukończony przynajmniej jeden poziom sojuszu łuskowatych.
  • Nowy efekt asa: łowcy zadają dodatkowe 5% obrażeń od ataku za każdy poziom sojuszu łowców za każdego innego łowcę atakującego ten sam cel. +15% szansy na znalezienie tej jednostki, jeżeli masz ukończony przynajmniej jeden poziom sojuszu łowców.

Prorok Natury:

  • Zmieniono sojusze z nieuchwytnego i druida na druida i szamana.

Nekrofos:

  • Zmieniono sojusze z bezdusznego i czarnoksiężnika na bezdusznego i uzdrowiciela.

Wszechrycerz:

  • Zmieniono sojusze z człowieka i rycerza na człowieka, rycerza i uzdrowiciela.

Król Pustyni:

  • Zmieniono sojusze z dzikiego i zabójcy na dzikiego i insekta.

Szaman Cienia:

  • Zmieniono maksymalną manę ze 100 do 70 pkt.
  • Zły urok:
    • Zmieniono czas oczekiwania z 10 do 8 sekund.
    • Zmieniono koszt many ze 100 do 70 pkt.

Slark:

  • Przesunięcie esencji:
    • Zmieniono kradzioną szybkość ataku z [3, 5, 7] do [1, 2, 3] jednostek.

Terrorblade:

  • Zmieniono sojusze z demona i łowcy demonów na łowcę i demona.

Maluch:

  • Rzut:
    • Zmieniono czas trwania ogłuszenia z [1,5; 2,0; 2,5] do [1,0; 1,5; 2,0] sekund.
    • Zmieniono czas oczekiwania z [10, 8, 6] do [10, 9, 8] sekund.

Drzewiec Obrońca:

  • Zmieniono sojusze z nieuchwytnego i druida na druida i brutala.

Czarnoksiężnik:

  • Zmieniono sojusze ze związanego krwią i czarnoksiężnika na związanego krwią, czarnoksiężnika i uzdrowiciela.

NOWE SOJUSZE
Brutal

  • Za każdym razem, gdy brutal atakuje wroga, nakłada na niego negatywny efekt w postaci -[15/40]% zadawanych obrażeń na 3 s. Gdy ten efekt jest początkowo nakładany, zadaje [50/100] pkt. obrażeń. Brutale wolą atakować wrogów, na których ten efekt nie został nałożony.

Czempion

  • Czempioni otrzymują wszystkie premie sojuszy.

Uzdrowiciel

  • Wszelkie leczenie pochodzące od sojuszniczych jednostek zostaje wzmocnione o 30%.

Insekt

  • Na wrogów z brzegu planszy stale napierają pająki. Są one jednostkami, które zadają niewielkie obrażenia, mają 1 pkt zdrowia i nie można ich obrać za cel. Wrogowie ugryzieni przez pająki mają 30% szansy na chybienie swoich ataków przez 0,5 s. Pająki odnawiają się po śmierci, może być ich maksymalnie 12.

ZMIANY W SOJUSZACH
Krzepki

  • Stary opis: Maksymalne zdrowie wszystkich krzepkich jednostek zostaje zwiększone o [30/60] pkt. za każdą zabitą przez siebie jednostkę.
  • Nowy opis: Wszystkie krzepkie jednostki zyskują +[15/30] pkt. maksymalnego zdrowia za każde zabójstwo dokonane przez krzepkie jednostki w twojej drużynie przez całą grę.

Strzelec

  • Poza standardową premią sojuszu strzelcy walczący wręcz zyskują ruch fazowy.

Demon

  • Stary opis: Demony zyskują +50% obrażeń pełnych. Aktywne, gdy na planszy masz tylko jeden rodzaj jednostek będących demonami.
  • Nowy opis: Gdy demon rzuca czar, na 4 s wszystkie demony zostają uciszone, a rzucający zyskuje +50% obrażeń pełnych za każdego sojuszniczego demona.

Łowca demonów

  • Usunięto z gry. Łowcy demonów podjęli się innych prac na ulicach Białej Iglicy.

Nieuchwytny

  • Stary opis: Wszystkie nieuchwytne jednostki zyskują [25/50]% szansy na unik.
  • Nowy opis: Wszystkie nieuchwytne jednostki mają [10/20]% szansy na uzyskanie +100% szansy na unik i +35 jedn. szybkości ataku na 3 s, gdy są atakowane.

Człowiek

  • Stary opis: Wszyscy ludzie zyskują [20/44/66]% szansy na uciszenie celu na 4 sekundy podczas atakowania.
  • Nowy opis: Sojusznicy generują [4/7/10] pkt. many na sekundę.

Pierwotny

  • Zmieniono liczebność sojuszu pierwotnych z 2/4 na 2/4/6, umożliwiając przyzwanie silnych Eidolonów rangi 3.

Dziki

  • Zmniejszono przyrost obrażeń od ataku z [7/15/25] do [4/8/15] pkt.

Szaman

  • Stary opis: Jednostki atakujące szamana mają 17% szansy na zostanie zamienionym w kurczaka i odskoczenie na odległość 4 pól w losowym kierunku.
  • Nowy opis: Jednostki atakujące szamana mają 17% szansy na zostanie zamienionymi w kurczaka i odskoczenie na odległość [2/4] pól w losowym kierunku. Każdy szaman może zamienić każdego wroga w kurczaka tylko raz na bitwę.

NOWE PRZEDMIOTY
Woal zabójczyni:

  • Stopień: 3
  • Bohater z tym przedmiotem zawsze atakuje wrogiego Władcę Podziemia, jeżeli to możliwe. Ataki bohatera z tym przedmiotem wymierzone przeciwko wrogiemu Władcy Podziemia usuwają 10 pkt. wrzawy (czas oczekiwania: 3 s).

Gong celebracji morderstwa:

  • Stopień: 2
  • Bohater z tym przedmiotem generuje 20 pkt. wrzawy dla twojego Władcy Podziemia za każdym razem, gdy zabije jednostkę.

ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Kontrakt na dużą fuchę:

  • Zmieniono premię do zdrowia z 250 do 500 pkt.

Oko Skadi:

  • Zmieniono premię do zdrowia z 400 do 800 pkt.

Popadnięcie w niełaskę:

  • Usunięto.

Stróż leczniczy:

  • Zwiększono leczenie na sekundę z 20 do 40 pkt.

Serce Tarrasque’a:

  • Zmieniono premię do zdrowia z 1000 do 2000 pkt.

Mekanizm:

  • Zmieniono premię do zdrowia z 250 do 500 pkt.

Nagrobek:

  • Zmieniono pancerz z 20 do 10 pkt.

Awangarda:

  • Zmieniono premię do zdrowia z 250 do 500 pkt.

Wzmacniacz witalności:

  • Zmieniono premię do zdrowia z 250 do 500 pkt.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close