OGÓLNE
- Klawisz Esc od teraz anuluje niektóre wyskakujące elementy. Będziemy stopniowo dodawać coraz większą obsługę tej funkcji.
- Naprawiono błąd powodujący, że środkowy przycisk myszy był używany dla kamery niezależnie od przypisania.
- Naprawiono błąd drgań na urządzeniach mobilnych podczas przeciągania.
- Dodano miniwięzienie podczas najeżdżania kursorem na sklep, by szybko zobaczyć bohaterów w więzieniu.
- Zaktualizowano plakaty poszukiwanych w trybie dwójek.
- Usprawnienia interfejsu zespołu.
- Inne różne usprawnienia interfejsu.
- Dodano kwestie głosowe dla nowych bohaterów.
- Usprawnienia muzyki i dźwięków tła.
- Poprawiono użycie pamięci.
ROZGRYWKA
- Ogień od teraz jest śmiercionośny, jeżeli spowodował go przeciwnik.
- Naprawiono błąd powodujący, że rycerze nie otrzymaliby swojej premii do redukcji obrażeń magicznych, gdy stali obok sojuszniczych rycerzy.
- Złamanie nie wpływa już na sojusze.
ZMIANY W BOHATERACH
Anessix:
- Łaska męczenniczki:
- Nie posiada już komponentu leczącego natychmiastowo, zamiast tego leczy w czasie.
- Zmieniono leczone zdrowie z 5 do 10 pkt. na sekundę (na poziom Władcy Podziemi).
- Zmieniono czas trwania z 5 do 8 sekund.
Odnawiający rytuał:- Zastępuje Tajemny rytuał.
- Od teraz opis brzmi: Łaska męczenniczki od teraz natychmiastowo leczy 50% wartości leczenia, a resztę przez czas trwania czaru.
Natychmiastowe ubolewanie:- Zmieniono czas trwania z nieskończoności na 5 sekund.
- Nie posiada już komponentu leczącego natychmiastowo, zamiast tego leczy w czasie.
Łukowy Strażnik:
- Podwojona nawałnica:
- Klony otrzymują karę w postaci -50% obrażeń od ataku.
- Klony otrzymują karę w postaci -50% obrażeń od ataku.
Kat:
- Zmieniono maksymalne zdrowie z [1610, 3220, 6440] do [1851, 3703, 7406] pkt.
Krwiożerca:
- Zmieniono pancerz z 5 do 0 pkt.
- Zmieniono maksymalne zdrowie z [1000, 2000, 4000] do [1200, 2400, 4600] pkt.
- Krwawy szał:
- Zamiast osiągać maksymalną szybkość ataku przy 20% zdrowia, Krwiożerca teraz osiąga maksymalną szybkość ataku przy [25, 30, 35]% zdrowia.
- Zamiast osiągać maksymalną szybkość ataku przy 20% zdrowia, Krwiożerca teraz osiąga maksymalną szybkość ataku przy [25, 30, 35]% zdrowia.
Hobgen:
- Wybuchowo!:
- Zmieniono czas trwania animacji z 4,0 do 2,4 sekundy.
- Zmieniono czas trwania animacji z 4,0 do 2,4 sekundy.
- Zaszalejmy:
- Zmieniono koszt wrzawy ze 100 do 85 pkt.
- Od teraz ucisza Hobgena.
- Zwiększono zasięg ataku pod wpływem Zaszalejmy do 8 pól.
Pas przeciwpożarowy:- Zmieniono redukcję obrażeń z 25% do 45%.
Sprzężenie zwrotne:- Dzięki nowym zmianom do Zaszalejmy przywracamy stare Sprzężenie zwrotne: Superdoładowane jednostki zyskują manę od obrażeń spowodowanych umiejętnościami. Po rzuceniu zadają obrażenia równe kosztowi many sąsiadującym wrogom.
- Zmieniono koszt wrzawy ze 100 do 85 pkt.
Złodziej Życia:
- Zmieniono częstotliwość ataku z [0,588; 0,625; 0,667] do [0,667; 0,714; 0,769].
- Uczta:
- Zmieniono procent kradzieży zdrowia z [3; 4,5; 6]% do [4,5; 6; 7,5]%.
- Zmieniono procent kradzieży zdrowia z [3; 4,5; 6]% do [4,5; 6; 7,5]%.
Magnus:
- Zmieniono maksymalne zdrowie z [1500, 3000, 7000] do [1875, 3750, 7500] pkt.
Pudge:
- Hak rzeźnicki:
- Zmieniono czas oczekiwania z [10, 10, 10] do [20, 18, 15] sekund.
- Zmieniono czas oczekiwania z [10, 10, 10] do [20, 18, 15] sekund.
Razor:
- Pole plazmy:
- Zmieniono minimalne obrażenia z 10 do 25 pkt.
- Zmieniono maksymalne obrażenia z [50, 100, 150] do [100, 200, 300] pkt.
- Zmieniono minimalne obrażenia z 10 do 25 pkt.
Troll Watażka:
- Ferwor:
- Zmieniono premię do szybkości ataku z [15, 20, 25] do [8, 10, 13] jednostek.
- Zmieniono maksymalną liczbę instancji tego efektu z [6, 9, 12] do [12, 19, 24].
- Zmieniono premię do szybkości ataku z [15, 20, 25] do [8, 10, 13] jednostek.
Żmij:
- Piekłotoksyna:
- Zmieniono obrażenia z [50, 100, 150] do [100, 200, 300] pkt.
- Zmieniono obrażenia z [50, 100, 150] do [100, 200, 300] pkt.
ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Kostur mocy:
- Nie jest już wyłączany przez złamanie.
Hełm Ożywieńca:
- Złamanie, tak jak poprzednio, uniemożliwi jednostce z tym przedmiotem wejście w stan Ożywieńca. Dodatkowo od teraz, jeżeli jednostka jest złamana po aktywacji Hełmu, będzie można ją ponownie obrać za cel i zabić.
ZMIANY W SOJUSZACH
Brutal:
- Zmieniono wartości negatywnego efektu w postaci utraty zadawanych obrażeń z [15, 40]% do [30, 70]%.
- Zmieniono obrażenia zadawane przy nałożeniu efektu z [50, 100] do [80, 150] pkt.
Demon:
- Kiedy demon rzuca czar, od teraz uciszone zostają tylko sojusznicze demony.
Bezduszny:
- Zmieniono wartości negatywnego efektu w postaci utraty pancerza z [5, 10, 15] do [3, 10, 15] pkt.
Wojownik:
- Zmieniono premię do pancerza dla sojuszniczych wojowników z [10, 20] do [7, 20] pkt.