Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Patch Notes

Patch Notes 8 Listopada – Aktualizacja balansu

OGÓLNE

  • Klawisz Esc od teraz anuluje niektóre wyskakujące elementy. Będziemy stopniowo dodawać coraz większą obsługę tej funkcji.
  • Naprawiono błąd powodujący, że środkowy przycisk myszy był używany dla kamery niezależnie od przypisania.
  • Naprawiono błąd drgań na urządzeniach mobilnych podczas przeciągania.
  • Dodano miniwięzienie podczas najeżdżania kursorem na sklep, by szybko zobaczyć bohaterów w więzieniu.
  • Zaktualizowano plakaty poszukiwanych w trybie dwójek.
  • Usprawnienia interfejsu zespołu.
  • Inne różne usprawnienia interfejsu.
  • Dodano kwestie głosowe dla nowych bohaterów.
  • Usprawnienia muzyki i dźwięków tła.
  • Poprawiono użycie pamięci.

ROZGRYWKA

  • Ogień od teraz jest śmiercionośny, jeżeli spowodował go przeciwnik.
  • Naprawiono błąd powodujący, że rycerze nie otrzymaliby swojej premii do redukcji obrażeń magicznych, gdy stali obok sojuszniczych rycerzy.
  • Złamanie nie wpływa już na sojusze.

ZMIANY W BOHATERACH
Anessix:

  • Łaska męczenniczki:
    • Nie posiada już komponentu leczącego natychmiastowo, zamiast tego leczy w czasie.
    • Zmieniono leczone zdrowie z 5 do 10 pkt. na sekundę (na poziom Władcy Podziemi).
    • Zmieniono czas trwania z 5 do 8 sekund.

    Odnawiający rytuał:
    • Zastępuje Tajemny rytuał.
    • Od teraz opis brzmi: Łaska męczenniczki od teraz natychmiastowo leczy 50% wartości leczenia, a resztę przez czas trwania czaru.

    Natychmiastowe ubolewanie:
    • Zmieniono czas trwania z nieskończoności na 5 sekund.

Łukowy Strażnik:

  • Podwojona nawałnica:
    • Klony otrzymują karę w postaci -50% obrażeń od ataku.

Kat:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1610, 3220, 6440] do [1851, 3703, 7406] pkt.

Krwiożerca:

  • Zmieniono pancerz z 5 do 0 pkt.
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1000, 2000, 4000] do [1200, 2400, 4600] pkt.
  • Krwawy szał:
    • Zamiast osiągać maksymalną szybkość ataku przy 20% zdrowia, Krwiożerca teraz osiąga maksymalną szybkość ataku przy [25, 30, 35]% zdrowia.

Hobgen:

  • Wybuchowo!:
    • Zmieniono czas trwania animacji z 4,0 do 2,4 sekundy.

  • Zaszalejmy:
    • Zmieniono koszt wrzawy ze 100 do 85 pkt.
    • Od teraz ucisza Hobgena.
    • Zwiększono zasięg ataku pod wpływem Zaszalejmy do 8 pól.

    Pas przeciwpożarowy:
    • Zmieniono redukcję obrażeń z 25% do 45%.

    Sprzężenie zwrotne:
    • Dzięki nowym zmianom do Zaszalejmy przywracamy stare Sprzężenie zwrotne: Superdoładowane jednostki zyskują manę od obrażeń spowodowanych umiejętnościami. Po rzuceniu zadają obrażenia równe kosztowi many sąsiadującym wrogom.

Złodziej Życia:

  • Zmieniono częstotliwość ataku z [0,588; 0,625; 0,667] do [0,667; 0,714; 0,769].
  • Uczta:
    • Zmieniono procent kradzieży zdrowia z [3; 4,5; 6]% do [4,5; 6; 7,5]%.

Magnus:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1500, 3000, 7000] do [1875, 3750, 7500] pkt.

Pudge:

  • Hak rzeźnicki:
    • Zmieniono czas oczekiwania z [10, 10, 10] do [20, 18, 15] sekund.

Razor:

  • Pole plazmy:
    • Zmieniono minimalne obrażenia z 10 do 25 pkt.
    • Zmieniono maksymalne obrażenia z [50, 100, 150] do [100, 200, 300] pkt.

Troll Watażka:

  • Ferwor:
    • Zmieniono premię do szybkości ataku z [15, 20, 25] do [8, 10, 13] jednostek.
    • Zmieniono maksymalną liczbę instancji tego efektu z [6, 9, 12] do [12, 19, 24].

Żmij:

  • Piekłotoksyna:
    • Zmieniono obrażenia z [50, 100, 150] do [100, 200, 300] pkt.

ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Kostur mocy:

  • Nie jest już wyłączany przez złamanie.

Hełm Ożywieńca:

  • Złamanie, tak jak poprzednio, uniemożliwi jednostce z tym przedmiotem wejście w stan Ożywieńca. Dodatkowo od teraz, jeżeli jednostka jest złamana po aktywacji Hełmu, będzie można ją ponownie obrać za cel i zabić.

ZMIANY W SOJUSZACH
Brutal:

  • Zmieniono wartości negatywnego efektu w postaci utraty zadawanych obrażeń z [15, 40]% do [30, 70]%.
  • Zmieniono obrażenia zadawane przy nałożeniu efektu z [50, 100] do [80, 150] pkt.

Demon:

  • Kiedy demon rzuca czar, od teraz uciszone zostają tylko sojusznicze demony.

Bezduszny:

  • Zmieniono wartości negatywnego efektu w postaci utraty pancerza z [5, 10, 15] do [3, 10, 15] pkt.

Wojownik:

  • Zmieniono premię do pancerza dla sojuszniczych wojowników z [10, 20] do [7, 20] pkt.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close