OGÓLNE
- Zniesiono limit PD Protoprzepustki – podniesiono limit poziomu do 99.
- Dodano wizualne ulepszenia dla 2- i 3-gwiazdkowych wersji Alchemika, Krwiożercy, Kryształowej Panny, Króla Pustyni i Kła.
- Ulepszono niektóre animacje.
- Zoptymalizowano i ulepszono niektóre efekty wizualne.
- Dodano opcję wyboru liczby klatek na sekundę na urządzeniach mobilnych. Od teraz można wybierać pomiędzy opcją domyślną (30 FPS), 60 FPS oraz 15 FPS (oszczędzaniem baterii), można wybrać także opcję zwiększenia limitu do 60 FPS przy podłączeniu do ładowania.
- Kiedy jednostka w sklepie może zostać połączona w 3-gwiazdkową wersję, pokazywana jest wersja 3-gwiazdkowa zamiast 2-gwiazdkowej.
ROZGRYWKA
- Jednostki walczące wręcz mogą teraz obierać za cel barykady, jeśli nie ma lepszych dostępnych celów.
- Wybieranie celu zabójców oraz Sztyletu błysku jest teraz nieco bardziej losowe pomiędzy lewą a prawą stroną przy wyborze najdalszego celu.
ZMIANY W BOHATERACH
Król Pustyni:
- Kaustyczny finał:
- Naprawiono błąd powodujący, że czas trwania nie był ustawiany prawidłowo, przez co Kaustyczny finał bardzo często zadawał obrażenia według czasu wygaśnięcia zamiast efektu przy śmierci.
Łowca Pływów:
- Spustoszenie:
- Od teraz zadaje obrażenia po nałożeniu ogłuszenia, dzięki czemu efekt asa szamanów zachowuje się prawidłowo.
Maluch:
- Rzut:
- Maluch może od teraz rzucać Kumplem treningowym.