Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Patch Notes

Patch Notes 31 Sierpnia – Bohaterowie stopnia asów i urządzenia

ASY

  • Jednostki stopnia 5 od teraz są asami. Każdy jest zwieńczeniem powiązanego z nim sojuszu.
  • Każdy as poza swoją zwykłą umiejętnością oferuje nową umiejętność asa, która jest aktywowana, gdy posiadasz przynajmniej jeden poziom powiązanego sojuszu.
  • Gdy aktywny jest sojusz przynajmniej pierwszego poziomu i gdy w sklepie pojawia się jednostka asa, szansa, że będzie ona powiązana z tym sojuszem, jest większa o 15%.

URZĄDZENIA

  • Urządzenia to przedmioty, które można rozmieścić.
  • Gdy urządzenia znajdują się na planszy, zachowują się jak zwykłe jednostki. Możecie je przeciągać i mają wpływ na rozgrywkę podczas bitwy.
  • Urządzenia nie mają wpływu na limit jednostek.

OGÓLNE

  • Poprawki interfejsu znajomych.
  • Usunięto większość przypadków nieoczekiwanego odznaczenia jednostek.
  • Od teraz widoczne są szanse znalezienia konkretnego bohatera na kolejnym poziomie.
  • Panel statusu jednostek od teraz wyświetla poprawne wartości pancerza podczas walki.

ROZGRYWKA

  • Prawdopodobna poprawka dla Antymaga, który czasami nie zadawał obrażeń podczas ataku.
  • Poprawki dla określania ścieżek SI.

ZMIANY W BOHATERACH
Krwiożerca:

  • Zmieniono sojusz z człowieka zabójcy na człowieka strzelca zabójcę.

Łowca nagród:

  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 180] na [50, 100, 200] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [60, 120, 240] na [70, 140, 280] pkt.

Mąciciel:

  • Zmieniono stopień w wyborze bohaterów z 4. na asa sojuszu czarnoksiężników.
  • Zmieniono sojusz z krzepkiego, szamana i czarnoksiężnika na krzepkiego i czarnoksiężnika.
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [700, 1400, 2800] do [900, 1600, 3400] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 180] do [54, 108, 216] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [50, 100, 200] do [60, 120, 240] pkt.
  • Efekt asa: efekt działania sojuszu czarnoksiężników jest od teraz nakładany na 2 jednostki oprócz czarnoksiężnika zamiast jednej.

Enigma:

  • As dla sojuszu szamanów.
  • Efekt asa: rozszerza efekt działania sojuszu szamanów na całą twoją ekipę.

Żyrokopter:

  • As dla sojuszu strzelców.
  • Efekt asa: przyznaje strzelcom Prawdziwą celność. Jednostki z Prawdziwą celnościąnie mogą chybić.

Licz:

  • As dla sojuszu magów.
  • Efekt asa: generowanie many z ataków przez twoją ekipę jest zwiększone o 10% za każdy poziom sojuszu magów.

Meduza:

  • As dla sojuszu łuskowatych.
  • Zmieniono zasięg ataku z 3 do 4 pól.
  • Efekt asa: przyznaje łuskowatym jednostkom Odwet. Jeżeli jednostka z Odwetem jest atakowana, nakłada na atakującego negatywny efekt w postaci utraty 25 pkt. zdrowia na sekundę za każdy poziom sojuszu.
  • Kamienny wzrok:
    • Zmieniono obręb działania z 4 do 3 pól.

Ogrzy Mag:

  • Ogrzy Mag od teraz będzie rzucać Żądzę krwi najpierw na siebie, a potem na sojuszników w zależności od dystansu, zaczynając od tych najbliżej.

Technicy:

  • As dla sojuszu wynalazców.
  • Efekt asa: przyznaje wynalazcom Reakcję łańcuchową. Jeżeli wróg umrze w wyniku użycia Niestabilnego reaktora, to wybuchnie, jak gdyby miał Niestabilny reaktor.

Troll Watażka:

  • As dla sojuszu trolli.
  • Zmieniono czas między atakami z 1,0 do 1,3 sekundy.
  • Efekt asa: przyznaje twoim jednostkom ministłuczenie: podczas atakowania twoja ekipa ma 5% szansy za każdy poziom sojuszu trolli na ogłuszenie ich celu na 0,25 sekundy.

ZMIANY W PRZEDMIOTACH


Barykada:

  • Nowe urządzenie stopnia 2.
  • Ma 400 pkt. zdrowia i 20 pkt. pancerza.
  • Dwie blokujące wrogów i ataki dystansowe barykady, które można postawić. Niewrażliwe na czary.

Kumpel treningowy:

  • Nowe urządzenie stopnia 2.
  • Ma 1000 pkt. zdrowia i 10 pkt. pancerza.
  • Prowokuje wrogów i ściąga na siebie ogień. Może posiadać przedmiot.

Stróż leczniczy:

  • Nowe urządzenie stopnia 3.
  • Ma 200 pkt. zdrowia.
  • Leczy sojusznicze jednostki w obrębie 1 pola 20 pkt. zdrowia na sekundę.

Nagrobek:

  • Nowe urządzenie stopnia 4.
  • Ma 2000 pkt. zdrowia i 20 pkt. pancerza.
  • Sojuszniczy i wrodzy bohaterowie przyzywają zombie, gdy umrą w obrębie 2 pól od Nagrobku.

ZMIANY W SOJUSZACH
Szamani: od teraz wymaga 2 bohaterów zamiast 3.

  • Jednostki atakujące szamana mają 15% szansy na zostanie zamienionym w kurczaka zamiast 17%.

Zabójcy: od teraz premia jest przyznawana za 3/6 bohaterów zamiast 3/6/9.

  • 1. poziom sojuszu zabójców (3 bohaterów): zwiększono szansę na trafienie krytyczne zadające 300% obrażeń z 10% do 15%.
  • 2. poziom sojuszu zabójców (6 bohaterów): zwiększono szansę na trafienie krytyczne zadające 400% obrażeń z 20% do 25%.

Nieuchwytni: od teraz premia jest przyznawana za 3/6 bohaterów zamiast 3/6/9.

  • 1. poziom sojuszu nieuchwytnych (3 bohaterów): zwiększono szansę na unik z 20% do 25%.
  • 2. poziom sojuszu nieuchwytnych (6 bohaterów): zwiększono szansę na unik z 45% do 50%.

Wojownicy: od teraz premia jest przyznawana za 3/6 bohaterów zamiast 3/6/9.

  • 1. poziom sojuszu wojowników (3 bohaterów): brak zmian (premia do pancerza wynosi +10 pkt.)
  • 2. poziom sojuszu wojowników (6 bohaterów): premia do pancerza zwiększona z +15 pkt. do +20 pkt.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close