Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Patch Notes

Patch Notes 27 Września – Likan w zaktualizowanej skórze

OGÓLNE

  • Naprawiono stary błąd powodujący, że umiejętności pasywne (wykluczając specjalne umiejętności smoków oraz Kaustyczny finał Króla Pustyni) używały statystyk wyższego poziomu, np. Kryształowa Panna z 2 gwiazdkami używała wartości statystyk wersji z 3 gwiazdkami. W ramach rekompensaty niektóre jednostki zostały wzmocnione (patrzcie niżej) i będziemy monitorować kolejne.
  • Kilku botom odkręcono ich mechaniczne mózgi, następnie je podrasowano, po czym przykręcono z powrotem.
  • Dodano kilka nowych animacji jednostek na ławce, gdy gracz jest poniżej limitu jednostek na planszy.
  • Naprawiono błąd powodujący, że małe ilości obrażeń generowały albo zbyt mało many, albo zbyt wiele. Powodował to Czarnoksiężnik rzucający Słowo cienia.
  • Naprawiono błąd wizualny powodujący, że Lina i Kryształowa Panna powracały po śmierci pod koniec walki.
  • Z racji tego, że większość przyzywanych jednostek została usunięta (patrz niżej), usunięto Kamień przywoływania.
  • Jednostki popełniające samobójstwo już nie zliczają tych zabójstw. Przepraszamy was, Barykady!

ZMIANY W BOHATERACH
Kat:

  • Zmieniono pancerz z 5 do [5, 10, 15] pkt.
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [700, 1400, 2800] do [805, 1610, 3220] pkt.

Mąciciel:

  • Burza statyczna:
    • Naprawiono błąd powodujący, że suma zadanych obrażeń mogła być nieprawidłowa.
    • Już nie nakłada na jednostki w burzy efektu szansy na chybienie.

Smoczy Rycerz:

  • Postać pradawnego smoka:
    • Naprawiono błąd powodujący, że Żrący oddech nie działał poprawnie (posiadał niepoprawny czas trwania równy 0).

Strażniczka Drowów:

  • Zmieniono częstotliwość ataku z 0,769 do 0,833.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 180] do [56, 112, 225] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [50, 100, 200] do [62, 125, 250] pkt.

Likan:

  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [50, 100, 240] do [65, 130, 312] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [60, 120, 288] do [78, 156, 375] pkt.
  • Przyzwanie wilków to teraz Zmiennokształtność:
    • Wilki nie są przyzywane.
    • Zmieniono premię do maksymalnego zdrowia z [30%, 40%, 50%] do [40%, 50%, 60%].
    • Zmieniono dodatkowe obrażenia od trafienia krytycznego ze [150%, 175%, 200%] do [200%, 225%, 250%].

Prorok Natury:

  • Zmieniono częstotliwość ataku z 0,714 do 0,769.
  • Zmieniono maksymalną manę z 50 do 100 pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 180] do [56, 112, 225] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [50, 100, 200] do [62, 125, 250] pkt.
  • Usunięto umiejętność Zew natury.
  • Dodano umiejętność Gniew natury:
    • Prorok Natury poraża cel, zadając mu [250, 275, 300] pkt. obrażeń. Porażenie odbija się [3, 4, 5] razy między wrogami na planszy, zwiększając obrażenia o [10, 13, 15]% po każdym odbiciu.
    • Koszt many: 100. pkt.
    • Czas oczekiwania: [15, 13, 11] sekund.

Szaman Cienia:

  • Zmieniono częstotliwość ataku z 0,625 do 0,8.

Kieł:

  • Zmieniono maksymalną manę ze 100 do 60 pkt.
  • Pięść MORSA!:
    • Zmieniono koszt many ze 100 do 60 pkt.
    • Zmieniono czas oczekiwania z 7 do 4 sekund.

Jadomanta:

  • Usunięto umiejętność Stróż plagi.
  • Dodano umiejętność Żrący wyziew:
    • Koszt many: 100. pkt.
    • Czas oczekiwania: [10, 8, 6] sekund.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close