OGÓLNE
- Naprawiono stary błąd powodujący, że umiejętności pasywne (wykluczając specjalne umiejętności smoków oraz Kaustyczny finał Króla Pustyni) używały statystyk wyższego poziomu, np. Kryształowa Panna z 2 gwiazdkami używała wartości statystyk wersji z 3 gwiazdkami. W ramach rekompensaty niektóre jednostki zostały wzmocnione (patrzcie niżej) i będziemy monitorować kolejne.
- Kilku botom odkręcono ich mechaniczne mózgi, następnie je podrasowano, po czym przykręcono z powrotem.
- Dodano kilka nowych animacji jednostek na ławce, gdy gracz jest poniżej limitu jednostek na planszy.
- Naprawiono błąd powodujący, że małe ilości obrażeń generowały albo zbyt mało many, albo zbyt wiele. Powodował to Czarnoksiężnik rzucający Słowo cienia.
- Naprawiono błąd wizualny powodujący, że Lina i Kryształowa Panna powracały po śmierci pod koniec walki.
- Z racji tego, że większość przyzywanych jednostek została usunięta (patrz niżej), usunięto Kamień przywoływania.
- Jednostki popełniające samobójstwo już nie zliczają tych zabójstw. Przepraszamy was, Barykady!
ZMIANY W BOHATERACH
Kat:
- Zmieniono pancerz z 5 do [5, 10, 15] pkt.
- Zmieniono maksymalne zdrowie z [700, 1400, 2800] do [805, 1610, 3220] pkt.
Mąciciel:
- Burza statyczna:
- Naprawiono błąd powodujący, że suma zadanych obrażeń mogła być nieprawidłowa.
- Już nie nakłada na jednostki w burzy efektu szansy na chybienie.
- Naprawiono błąd powodujący, że suma zadanych obrażeń mogła być nieprawidłowa.
Smoczy Rycerz:
- Postać pradawnego smoka:
- Naprawiono błąd powodujący, że Żrący oddech nie działał poprawnie (posiadał niepoprawny czas trwania równy 0).
- Naprawiono błąd powodujący, że Żrący oddech nie działał poprawnie (posiadał niepoprawny czas trwania równy 0).
Strażniczka Drowów:
- Zmieniono częstotliwość ataku z 0,769 do 0,833.
- Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 180] do [56, 112, 225] pkt.
- Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [50, 100, 200] do [62, 125, 250] pkt.
Likan:
- Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [50, 100, 240] do [65, 130, 312] pkt.
- Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [60, 120, 288] do [78, 156, 375] pkt.
- Przyzwanie wilków to teraz Zmiennokształtność:
- Wilki nie są przyzywane.
- Zmieniono premię do maksymalnego zdrowia z [30%, 40%, 50%] do [40%, 50%, 60%].
- Zmieniono dodatkowe obrażenia od trafienia krytycznego ze [150%, 175%, 200%] do [200%, 225%, 250%].
- Wilki nie są przyzywane.
Prorok Natury:
- Zmieniono częstotliwość ataku z 0,714 do 0,769.
- Zmieniono maksymalną manę z 50 do 100 pkt.
- Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 180] do [56, 112, 225] pkt.
- Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [50, 100, 200] do [62, 125, 250] pkt.
- Usunięto umiejętność Zew natury.
- Dodano umiejętność Gniew natury:
- Prorok Natury poraża cel, zadając mu [250, 275, 300] pkt. obrażeń. Porażenie odbija się [3, 4, 5] razy między wrogami na planszy, zwiększając obrażenia o [10, 13, 15]% po każdym odbiciu.
- Koszt many: 100. pkt.
- Czas oczekiwania: [15, 13, 11] sekund.
- Prorok Natury poraża cel, zadając mu [250, 275, 300] pkt. obrażeń. Porażenie odbija się [3, 4, 5] razy między wrogami na planszy, zwiększając obrażenia o [10, 13, 15]% po każdym odbiciu.
Szaman Cienia:
- Zmieniono częstotliwość ataku z 0,625 do 0,8.
Kieł:
- Zmieniono maksymalną manę ze 100 do 60 pkt.
- Pięść MORSA!:
- Zmieniono koszt many ze 100 do 60 pkt.
- Zmieniono czas oczekiwania z 7 do 4 sekund.
- Zmieniono koszt many ze 100 do 60 pkt.
Jadomanta:
- Usunięto umiejętność Stróż plagi.
- Dodano umiejętność Żrący wyziew:
- Koszt many: 100. pkt.
- Czas oczekiwania: [10, 8, 6] sekund.
- Koszt many: 100. pkt.