OGÓLNE
- Wzięliśmy niektóre nieoczekiwane zamknięcia za fraki i wywaliliśmy je z gry. I niektóre inne też!
- Więcej poprawek odnośnie oszczędzania pamięci na urządzeniach mobilnych!
- Naprawiono błąd powodujący, że pasek many Spłonki pojawiał się, gdy sojusz smoków nie był aktywny.
- Naprawiono błąd powodujący niedziałające klawisze poprzedniego/następnego gracza w trybie widza.
- Naprawiono błąd powodujący, że na ekranie po grze mógłby przemówić niepoprawny Władca Podziemia, jeżeli gracz był widzem w momencie wygrania lub przegrania meczu.
- Zmodyfikowano interfejs, by wskazywał, że sprzedanie początkowej ekipy w trybie nokautu przyznaje 0 sztuk złota.
ZMIANY W TALENTACH
Ostry ból:
- Zmieniono wartość zwiększenia obrażeń od Pełnego bólu ze 100% do 50%.
Zespół kuwady:
- Kolejny cel nie otrzymuje już całości obrażeń, lecz tylko 50%.
ZMIANY W BOHATERACH
Licz:
- Seryjne zmrożenie:
- Zmieniono czas oczekiwania z [10, 8, 6] do [15, 13, 10] sekund.
- Zmieniono czas oczekiwania z [10, 8, 6] do [15, 13, 10] sekund.
Nekrofos:
- Puls śmierci:
- Zmieniono czas oczekiwania z 7,5 do 5 sekund.
- Zmieniono czas oczekiwania z 7,5 do 5 sekund.
Spłonka:
- Całuski Mortimera:
- Zmieniono obrażenia ze [150, 250, 450] do [100, 150, 200] pkt.
- Podpala cele.
- Zmieniono obrażenia ze [150, 250, 450] do [100, 150, 200] pkt.
Duch Burzy:
- Piorun kulisty:
- Zmieniono obrażenia z [70, 140, 300] do [70, 120, 225] pkt.
- Zmieniono obrażenia na pole z [10, 20, 40] do [10, 20, 30] pkt.
- Zmieniono obrażenia z [70, 140, 300] do [70, 120, 225] pkt.
Jadomanta:
- Jadomanta od teraz jest dzikim, łuskowatym i czarnoksiężnikiem.
Znachor:
- Paraliżująca beczułka:
- Zmieniono liczbę odbić z [5, 7, 9] do [6, 7, 8].
- Zmieniono czas oczekiwania z 15 do 10 sekund
- Zmieniono liczbę odbić z [5, 7, 9] do [6, 7, 8].
ZMIANY W SOJUSZACH
Mag:
- Zmieniono dodatkowe obrażenia magiczne z [40, 100]% do [25, 75]%.
Pierwotny – Eidolon:
- Zmieniono pancerz z [5, 10, 10] do [3, 5, 8] pkt.
- Zmieniono maksymalne zdrowie z [600, 1200, 2400] do [600, 1200, 1800] pkt.
Dziki:
- Zmieniono dodatkowe obrażenia co atak z [3, 6, 12] do [4, 7, 15] pkt.
Łuskowaty:
- Zmieniono odporność na magię z [30, 50]% do [20, 45]%.
Czarnoksiężnik:
- Zmieniono kradzież zdrowia z [50, 70, 100]% do [50, 70, 90]%.
- Zmieniono czas trwania kradzieży zdrowia z 2 do [2; 3; 3,5] sekundy.