Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Patch Notes

Patch Notes 27 Listopada – To jak dwójki, ale dla aktualizacji!

OGÓLNE

  • Wzięliśmy niektóre nieoczekiwane zamknięcia za fraki i wywaliliśmy je z gry. I niektóre inne też!
  • Więcej poprawek odnośnie oszczędzania pamięci na urządzeniach mobilnych!
  • Naprawiono błąd powodujący, że pasek many Spłonki pojawiał się, gdy sojusz smoków nie był aktywny.
  • Naprawiono błąd powodujący niedziałające klawisze poprzedniego/następnego gracza w trybie widza.
  • Naprawiono błąd powodujący, że na ekranie po grze mógłby przemówić niepoprawny Władca Podziemia, jeżeli gracz był widzem w momencie wygrania lub przegrania meczu.
  • Zmodyfikowano interfejs, by wskazywał, że sprzedanie początkowej ekipy w trybie nokautu przyznaje 0 sztuk złota.

ZMIANY W TALENTACH
Ostry ból:

  • Zmieniono wartość zwiększenia obrażeń od Pełnego bólu ze 100% do 50%.

Zespół kuwady:

  • Kolejny cel nie otrzymuje już całości obrażeń, lecz tylko 50%.

ZMIANY W BOHATERACH
Licz:

  • Seryjne zmrożenie:
    • Zmieniono czas oczekiwania z [10, 8, 6] do [15, 13, 10] sekund.

Nekrofos:

  • Puls śmierci:
    • Zmieniono czas oczekiwania z 7,5 do 5 sekund.

Spłonka:

  • Całuski Mortimera:
    • Zmieniono obrażenia ze [150, 250, 450] do [100, 150, 200] pkt.
    • Podpala cele.

Duch Burzy:

  • Piorun kulisty:
    • Zmieniono obrażenia z [70, 140, 300] do [70, 120, 225] pkt.
    • Zmieniono obrażenia na pole z [10, 20, 40] do [10, 20, 30] pkt.

Jadomanta:

  • Jadomanta od teraz jest dzikim, łuskowatym i czarnoksiężnikiem.

Znachor:

  • Paraliżująca beczułka:
    • Zmieniono liczbę odbić z [5, 7, 9] do [6, 7, 8].
    • Zmieniono czas oczekiwania z 15 do 10 sekund

ZMIANY W SOJUSZACH
Mag:

  • Zmieniono dodatkowe obrażenia magiczne z [40, 100]% do [25, 75]%.

Pierwotny – Eidolon:

  • Zmieniono pancerz z [5, 10, 10] do [3, 5, 8] pkt.
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [600, 1200, 2400] do [600, 1200, 1800] pkt.

Dziki:

  • Zmieniono dodatkowe obrażenia co atak z [3, 6, 12] do [4, 7, 15] pkt.

Łuskowaty:

  • Zmieniono odporność na magię z [30, 50]% do [20, 45]%.

Czarnoksiężnik:

  • Zmieniono kradzież zdrowia z [50, 70, 100]% do [50, 70, 90]%.
  • Zmieniono czas trwania kradzieży zdrowia z 2 do [2; 3; 3,5] sekundy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close