Aktualizujemy dziś Underlords, wprowadzając do gry Nietutejszych, nowy sojusz, szybki tryb gry, nowe opcje dla początkujących graczy i świąteczne niespodzianki. Jeżeli chcielibyście zobaczyć ładniejszą wersję tej listy zmian, sprawdźcie naszą lśniącą stronę Nietutejszych.
No to zaczynajmy.
Nietutejsi oraz sojusz duchów
W Białej Iglicy pojawiło się pięciu nowych bohaterów i Władcy Podziemia nie mogą się już doczekać, aby wykorzystać ich do walki w swych drużynach. Spłonka i Duch Pustki to nowi bohaterowie wprowadzeni zarówno do Dota 2, jak i Underlords, a pozostałe trzy duchy po prostu dotrzymują towarzystwa swojemu dawno zaginionemu duchowemu kuzynowi.
Spłonka – Spłonka jest wynalazcą i smokiem. Wspiera swoją ekipę w walce na odległość. Od czasu do czasu strzela ze strzelby i spowalnia częstotliwość ataku wrogów. Kiedy sojusz smoków jest aktywny, jej jaszczurka zaatakuje wroga kulami ognia.
Duch Pustki jest duchem i czarnoksiężnikiem, a także asem duchów. Walczy wręcz, a posiadana przez niego umiejętność o nazwie Dysymilacja pozwala mu na tworzenie portali i wyprowadzanie podstępnych ataków na wrogach. Jego umiejętność asa pozwala mu na podwojenie obrażeń naładowanych duchów.
Sojusz duchów – Duch Pustki nie dotarł do Białej Iglicy zupełnie sam. Przyprowadził z sobą kilku kuzynów: Ducha Burzy, Ducha Żaru i Ducha Ziemi. Gdy 3 duchy znajdą się razem w stanie naładowania, wykonują technikę trójkątnego Uderzenia delty. Zadaje ono obrażenia wszystkim wrogom znajdującym się w środku i nakłada na nich efekt swojego żywiołu.
Tryb nokautu
Dodaliśmy tryb nokautu – nowy sposób na szybką rozgrywkę. W tym trybie każdy gracz zaczyna od wybrania początkowej ekipy składającej się z 5 bohaterów. Wystarczy tylko dwóch bohaterów do zwiększenia ich rangi, a gracze awansują automatycznie co dwie rundy. Każdy gracz może przegrać 4 razy, po czym zostaje znokautowany. Gry trwają średnio 10 minut. Gracze są dobierani zgodnie z pseudorangą, a do walk między sobą wybierani będą gracze o jednakowym lub podobnym poziomie zdrowia. Pełna lista zasad rozgrywki znajduje się poniżej.
Zaczynamy ze swobodnym trybem nokautu, ale wkrótce wprowadzimy też tryb rankingowy. Oczywiście nauczyliśmy też nasze boty, jak grać w trybie nokautu, więc gracze będą mogli zmierzyć się z nimi w ramach tych krótkich rozgrywek. Nasz zespół świetnie się bawił, testując nowy tryb, więc z radością dzielimy się dostępem do niego z resztą naszej społeczności!
Nowe opcje dla początkujących
Zbliżamy się do wydania sezonu 1, więc chcemy się upewnić, że nowi gracze dołączający do gry będą mieli w miarę możliwości jak najpłynniejszy start. W ramach tej aktualizacji wprowadzamy nowy samouczek, w którym Kaziu Kruczyszpon tłumaczy nowy graczom kluczowe pojęcia obecne w grze.
Samouczek uruchamia się jedynie raz i tylko graczom, którzy rozegrali mniej niż trzy mecze w Underlords. Jeśli chcecie ręcznie uruchomić samouczek, to znajdziecie go jako tryb gry w sekcji „Mecz z botami”.
Interfejs dla urządzeń mobilnych
Nasz zespół wprowadza na bieżąco zmiany i usprawnienia do interfejsu gry. W ramach tej aktualizacji wprowadzamy wiele zmian w wyglądzie interfejsu dla PC oraz urządzeń mobilnych – od teraz wszystko będzie czytelniejsze oraz bardziej zrównoważone wizualnie niezależnie od rodzaju urządzenia, a sterowanie dotykowe/myszką będzie łatwiejsze. Jest to ciągły proces i czekamy na wasze opinie.
Pełna lista zmian
OGÓLNE
- Nowe opcje dla początkujących – samouczek uruchomi się automatycznie graczom, którzy rozegrali mniej niż trzy mecze w Underlords.
- Wprowadzono wiele zmian w wyglądzie interfejsu dla PC oraz urządzeń mobilnych – od teraz wszystko będzie czytelniejsze oraz bardziej zrównoważone wizualnie, a sterowanie dotykowe/myszką łatwiejsze.
- Sprzątaczka zrobiła sobie przerwę od pełnej nowości aktualizacji w Dota 2 i wymiotła nieco nieoczekiwanych zamknięć.
- Dodano wiele wizualnych ulepszeń dla 2-gwiazdkowych i 3-gwiazdkowych bohaterów.
- Poprawiono czasy kolejek dla zespołów.
NOKAUT
- Nowy tryb gry, który jest dostępny dla meczów zarówno z botami, jak i swobodnych online.
- Na początku każdej rozgrywki wybierz jedną z trzech drużyn startowych składających się z pięciu bohaterów, którzy należą do dwóch sojuszów. Oba te sojusze będą już skompletowane dla pierwszego stopnia. Nie podobają ci się te trzy drużyny? Możesz je wylosować ponownie tylko raz.
- Gracze zaczynają na poziomie 5 i awansują z każdą parzystą rundą.
- Gracze otrzymują przedmiot podczas rundy wybierania ekipy startowej oraz wraz z każdą nieparzystą rundą.
- Aby zwiększyć rangę bohaterów, potrzeba tylko dwóch jednostek.
- Można wybrać tylko jeden talent Władcy Podziemia – talent ostateczny.
- Gracz odpada po czterech przegranych.
- O tym, z kim gracz zmierzy się w rozgrywce, decyduje poziom jego zdrowia – docelowo do wspólnych rozgrywek wybierani będą gracze o jednakowym lub podobnym poziomie zdrowia, jeżeli to możliwe.
- Nie są naliczane odsetki ani dodatkowe złoto z serii.
- Średni czas gry to 10 minut.
ZMIANY W BOHATERACH
Duch Ziemi:
- Dodano do gry.
- Sojusze: duch i wojownik
- Stopień: 3
- Umiejętność: Chwyt geomagnetyczny – Duch Ziemi przyzywa Okruch kamienia spoza mapy i przyciąga go w stronę jego obecnego celu. Wrogowie trafieni okruchem kamienia zostają uciszeni na 3 s i otrzymują [100/150/200] pkt. obrażeń.
- Umiejętność: Żywiołak ziemi – pasywna – Kiedy Duch Ziemi wykonuje Uderzenie delty, ucisza trafione wrogie jednostki na 3 s.
Duch Żaru:
- Dodano do gry.
- Sojusze: duch i zabójca
- Stopień: 2
- Umiejętność: Zręczne pięści – Duch Żaru biegnie z oszałamiającą prędkością, atakując wszystkich wrogów w obrębie [2/2/3] pól, a następnie powraca do początkowej lokalizacji. Ataki zadają [100/200/300] pkt. dodatkowych obrażeń.
- Umiejętność: Żywiołak ognia – pasywna – Kiedy Duch Żaru wykonuje Uderzenie delty, podpala trafione wrogie jednostki na 3 s.
Dowódczyni Legionu
- Umiejętność: Szarża żywiołów – pasywna – Kiedy Dowódczyni Legionu wykonuje Uderzenie delty w ramach sojuszu duchów, zadaje ona podwójne obrażenia.
Spłonka:
- Dodano do gry.
- Sojusze: smok i wynalazca
- Stopień: 1
- Umiejętność: Stara pukawka – Po wykonaniu 4 podstawowych ataków Spłonka przygotowuje swoją strzelbę, strzelając we wroga w obrębie 2 pól i zadając [150/250/350] pkt. obrażeń w stożku o szerokości 3 pól i spowalniając ataki jednostek pod wpływem tego efektu o [-15/-20/-25]%.
- Umiejętność: Całuski Mortimera – odblokowane przez sojusz smoków – Mortimer pluje [3/4/5] kulami we wrogów w obrębie 5 pól. Każda kula zadaje [150/250/450] pkt. obrażeń wszystkim wrogom w obrębie 1 pola od miejsca trafienia i podpala ich na [1/2/3] s.
Duch Burzy:
- Dodano do gry.
- Sojusz: duch i mag
- Stopień: 2
- Umiejętność: Piorun kulisty – Duch Burzy staje się niestabilną elektrycznością, szarżując przez pole bitwy i zadając [70/140/300] pkt. obrażeń każdej jednostce, przez jaką przejdzie oraz dodatkowo [10/20/40] pkt. obrażeń za każde pole, na jakim się znalazł.
- Umiejętność: Żywiołak burzy – pasywna – Kiedy Duch Burzy wykonuje Uderzenie delty, rozbraja trafione wrogie jednostki na 3 s.
Duch Pustki:
- Dodano do gry.
- Sojusze: duch i czarnoksiężnik
- Stopień: as duchów
- Efekt asa: naładowane duchy zadają o 100% więcej obrażeń od ataku.
- Umiejętność: Dysymilacja – Duch Pustki wkracza do eteru, znikając i tworząc 3 portale. Po 1,3 s wychodzi z jednego z portali i zadaje [200/300/400] pkt. obrażeń wrogom w obrębie 1 pola oraz redukuje ich pancerz o [10/15/20] pkt. na 5 s.
- Umiejętność: Żywiołak pustki – pasywna – Kiedy Duch Pustki wykonuje Uderzenie delty, nakłada złamanie na trafione wrogie jednostki na 3 s.
Tkacz:
- Tkacz jest teraz zadziornym, nieuchwytnym i insektem.
ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Egida Nieśmiertelnego:
- Wyłączono w trybie nokautu.
Desperackie kroki:
- Wyłączono w trybie nokautu.
Mieczów ci u nas dostatek:
- Wyłączono w trybie nokautu.
ZMIANY W SOJUSZACH
Czempion
- Naprawiono błąd powodujący, że czempioni nie otrzymywali premii ze wszystkich sojuszów.
- Naprawiono błąd powodujący, że czempioni nie otrzymywali premii do zdrowia aż do pewnego momentu w środku walki.
- Zmniejszono premie do zdrowia i obrażeń z 10% do 8%.
Duch
- 1 stopień, 3 duchy do ukończenia
- Trójkątne uderzenie delty – Gdy duchy używają umiejętności, wchodzą w stan naładowania. Gdy 3 duchy znajdą się w stanie naładowania, wykonują zakazaną technikę trójkątnego Uderzenia delty, przy czym każdy z nich nakłada swój efekt żywiołu i zadaje 200 pkt. obrażeń magicznych wszystkim wrogom znajdującym się w środku.