Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Patch Notes

Patch Notes 26 Listopada -Aktualizacja Nietutejszych

Aktualizujemy dziś Underlords, wprowadzając do gry Nietutejszych, nowy sojusz, szybki tryb gry, nowe opcje dla początkujących graczy i świąteczne niespodzianki. Jeżeli chcielibyście zobaczyć ładniejszą wersję tej listy zmian, sprawdźcie naszą lśniącą stronę Nietutejszych.

No to zaczynajmy.

Nietutejsi oraz sojusz duchów
W Białej Iglicy pojawiło się pięciu nowych bohaterów i Władcy Podziemia nie mogą się już doczekać, aby wykorzystać ich do walki w swych drużynach. Spłonka i Duch Pustki to nowi bohaterowie wprowadzeni zarówno do Dota 2, jak i Underlords, a pozostałe trzy duchy po prostu dotrzymują towarzystwa swojemu dawno zaginionemu duchowemu kuzynowi.

Spłonka – Spłonka jest wynalazcą i smokiem. Wspiera swoją ekipę w walce na odległość. Od czasu do czasu strzela ze strzelby i spowalnia częstotliwość ataku wrogów. Kiedy sojusz smoków jest aktywny, jej jaszczurka zaatakuje wroga kulami ognia.

Duch Pustki jest duchem i czarnoksiężnikiem, a także asem duchów. Walczy wręcz, a posiadana przez niego umiejętność o nazwie Dysymilacja pozwala mu na tworzenie portali i wyprowadzanie podstępnych ataków na wrogach. Jego umiejętność asa pozwala mu na podwojenie obrażeń naładowanych duchów.

Sojusz duchów – Duch Pustki nie dotarł do Białej Iglicy zupełnie sam. Przyprowadził z sobą kilku kuzynów: Ducha BurzyDucha Żaru i Ducha Ziemi. Gdy 3 duchy znajdą się razem w stanie naładowania, wykonują technikę trójkątnego Uderzenia delty. Zadaje ono obrażenia wszystkim wrogom znajdującym się w środku i nakłada na nich efekt swojego żywiołu.

Tryb nokautu
Dodaliśmy tryb nokautu – nowy sposób na szybką rozgrywkę. W tym trybie każdy gracz zaczyna od wybrania początkowej ekipy składającej się z 5 bohaterów. Wystarczy tylko dwóch bohaterów do zwiększenia ich rangi, a gracze awansują automatycznie co dwie rundy. Każdy gracz może przegrać 4 razy, po czym zostaje znokautowany. Gry trwają średnio 10 minut. Gracze są dobierani zgodnie z pseudorangą, a do walk między sobą wybierani będą gracze o jednakowym lub podobnym poziomie zdrowia. Pełna lista zasad rozgrywki znajduje się poniżej.

Zaczynamy ze swobodnym trybem nokautu, ale wkrótce wprowadzimy też tryb rankingowy. Oczywiście nauczyliśmy też nasze boty, jak grać w trybie nokautu, więc gracze będą mogli zmierzyć się z nimi w ramach tych krótkich rozgrywek. Nasz zespół świetnie się bawił, testując nowy tryb, więc z radością dzielimy się dostępem do niego z resztą naszej społeczności!

Nowe opcje dla początkujących
Zbliżamy się do wydania sezonu 1, więc chcemy się upewnić, że nowi gracze dołączający do gry będą mieli w miarę możliwości jak najpłynniejszy start. W ramach tej aktualizacji wprowadzamy nowy samouczek, w którym Kaziu Kruczyszpon tłumaczy nowy graczom kluczowe pojęcia obecne w grze.

Samouczek uruchamia się jedynie raz i tylko graczom, którzy rozegrali mniej niż trzy mecze w Underlords. Jeśli chcecie ręcznie uruchomić samouczek, to znajdziecie go jako tryb gry w sekcji „Mecz z botami”.

Interfejs dla urządzeń mobilnych

Nasz zespół wprowadza na bieżąco zmiany i usprawnienia do interfejsu gry. W ramach tej aktualizacji wprowadzamy wiele zmian w wyglądzie interfejsu dla PC oraz urządzeń mobilnych – od teraz wszystko będzie czytelniejsze oraz bardziej zrównoważone wizualnie niezależnie od rodzaju urządzenia, a sterowanie dotykowe/myszką będzie łatwiejsze. Jest to ciągły proces i czekamy na wasze opinie.

Pełna lista zmian

OGÓLNE

  • Nowe opcje dla początkujących – samouczek uruchomi się automatycznie graczom, którzy rozegrali mniej niż trzy mecze w Underlords.
  • Wprowadzono wiele zmian w wyglądzie interfejsu dla PC oraz urządzeń mobilnych – od teraz wszystko będzie czytelniejsze oraz bardziej zrównoważone wizualnie, a sterowanie dotykowe/myszką łatwiejsze.
  • Sprzątaczka zrobiła sobie przerwę od pełnej nowości aktualizacji w Dota 2 i wymiotła nieco nieoczekiwanych zamknięć.
  • Dodano wiele wizualnych ulepszeń dla 2-gwiazdkowych i 3-gwiazdkowych bohaterów.
  • Poprawiono czasy kolejek dla zespołów.

NOKAUT

  • Nowy tryb gry, który jest dostępny dla meczów zarówno z botami, jak i swobodnych online.
  • Na początku każdej rozgrywki wybierz jedną z trzech drużyn startowych składających się z pięciu bohaterów, którzy należą do dwóch sojuszów. Oba te sojusze będą już skompletowane dla pierwszego stopnia. Nie podobają ci się te trzy drużyny? Możesz je wylosować ponownie tylko raz.
  • Gracze zaczynają na poziomie 5 i awansują z każdą parzystą rundą.
  • Gracze otrzymują przedmiot podczas rundy wybierania ekipy startowej oraz wraz z każdą nieparzystą rundą.
  • Aby zwiększyć rangę bohaterów, potrzeba tylko dwóch jednostek.
  • Można wybrać tylko jeden talent Władcy Podziemia – talent ostateczny.
  • Gracz odpada po czterech przegranych.
  • O tym, z kim gracz zmierzy się w rozgrywce, decyduje poziom jego zdrowia – docelowo do wspólnych rozgrywek wybierani będą gracze o jednakowym lub podobnym poziomie zdrowia, jeżeli to możliwe.
  • Nie są naliczane odsetki ani dodatkowe złoto z serii.
  • Średni czas gry to 10 minut.

ZMIANY W BOHATERACH
Duch Ziemi:

  • Dodano do gry.
  • Sojusze: duch i wojownik
  • Stopień: 3
  • Umiejętność: Chwyt geomagnetyczny – Duch Ziemi przyzywa Okruch kamienia spoza mapy i przyciąga go w stronę jego obecnego celu. Wrogowie trafieni okruchem kamienia zostają uciszeni na 3 s i otrzymują [100/150/200] pkt. obrażeń.
  • Umiejętność: Żywiołak ziemi – pasywna – Kiedy Duch Ziemi wykonuje Uderzenie delty, ucisza trafione wrogie jednostki na 3 s.

Duch Żaru:

  • Dodano do gry.
  • Sojusze: duch i zabójca
  • Stopień: 2
  • Umiejętność: Zręczne pięści – Duch Żaru biegnie z oszałamiającą prędkością, atakując wszystkich wrogów w obrębie [2/2/3] pól, a następnie powraca do początkowej lokalizacji. Ataki zadają [100/200/300] pkt. dodatkowych obrażeń.
  • Umiejętność: Żywiołak ognia – pasywna – Kiedy Duch Żaru wykonuje Uderzenie delty, podpala trafione wrogie jednostki na 3 s.

Dowódczyni Legionu

  • Umiejętność: Szarża żywiołów – pasywna – Kiedy Dowódczyni Legionu wykonuje Uderzenie delty w ramach sojuszu duchów, zadaje ona podwójne obrażenia.

Spłonka:

  • Dodano do gry.
  • Sojusze: smok i wynalazca
  • Stopień: 1
  • Umiejętność: Stara pukawka – Po wykonaniu 4 podstawowych ataków Spłonka przygotowuje swoją strzelbę, strzelając we wroga w obrębie 2 pól i zadając [150/250/350] pkt. obrażeń w stożku o szerokości 3 pól i spowalniając ataki jednostek pod wpływem tego efektu o [-15/-20/-25]%.
  • Umiejętność: Całuski Mortimera – odblokowane przez sojusz smoków – Mortimer pluje [3/4/5] kulami we wrogów w obrębie 5 pól. Każda kula zadaje [150/250/450] pkt. obrażeń wszystkim wrogom w obrębie 1 pola od miejsca trafienia i podpala ich na [1/2/3] s.

Duch Burzy:

  • Dodano do gry.
  • Sojusz: duch i mag
  • Stopień: 2
  • Umiejętność: Piorun kulisty – Duch Burzy staje się niestabilną elektrycznością, szarżując przez pole bitwy i zadając [70/140/300] pkt. obrażeń każdej jednostce, przez jaką przejdzie oraz dodatkowo [10/20/40] pkt. obrażeń za każde pole, na jakim się znalazł.
  • Umiejętność: Żywiołak burzy – pasywna – Kiedy Duch Burzy wykonuje Uderzenie delty, rozbraja trafione wrogie jednostki na 3 s.

Duch Pustki:

  • Dodano do gry.
  • Sojusze: duch i czarnoksiężnik
  • Stopień: as duchów
  • Efekt asa: naładowane duchy zadają o 100% więcej obrażeń od ataku.
  • Umiejętność: Dysymilacja – Duch Pustki wkracza do eteru, znikając i tworząc 3 portale. Po 1,3 s wychodzi z jednego z portali i zadaje [200/300/400] pkt. obrażeń wrogom w obrębie 1 pola oraz redukuje ich pancerz o [10/15/20] pkt. na 5 s.
  • Umiejętność: Żywiołak pustki – pasywna – Kiedy Duch Pustki wykonuje Uderzenie delty, nakłada złamanie na trafione wrogie jednostki na 3 s.

Tkacz:

  • Tkacz jest teraz zadziornym, nieuchwytnym i insektem.

ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Egida Nieśmiertelnego:

  • Wyłączono w trybie nokautu.

Desperackie kroki:

  • Wyłączono w trybie nokautu.

Mieczów ci u nas dostatek:

  • Wyłączono w trybie nokautu.

ZMIANY W SOJUSZACH
Czempion

  • Naprawiono błąd powodujący, że czempioni nie otrzymywali premii ze wszystkich sojuszów.
  • Naprawiono błąd powodujący, że czempioni nie otrzymywali premii do zdrowia aż do pewnego momentu w środku walki.
  • Zmniejszono premie do zdrowia i obrażeń z 10% do 8%.

Duch

  • 1 stopień, 3 duchy do ukończenia
  • Trójkątne uderzenie delty – Gdy duchy używają umiejętności, wchodzą w stan naładowania. Gdy 3 duchy znajdą się w stanie naładowania, wykonują zakazaną technikę trójkątnego Uderzenia delty, przy czym każdy z nich nakłada swój efekt żywiołu i zadaje 200 pkt. obrażeń magicznych wszystkim wrogom znajdującym się w środku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close