Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Patch Notes

Patch Notes 22 Listopada – Aktualizacja, w której obchodzimy się z wami po rycersku

GENERAL

  • Znerfiono nieoczekiwane zamknięcia na całej planszy.
  • Poprawiono wydajność pamięci na urządzeniach mobilnych.
  • Poprawiono mechanikę przeciągania oraz dodano efekt cząsteczkowy podczas najeżdżania przedmiotem na jednostkę.
  • Naprawiono błąd powodujący, że jednostki przeciągnięte ze sklepu mogły niepoprawnie zmienić pozycje jednostek na planszy.
  • Naprawiono ekran przyznawania nagród na urządzeniach mobilnych.
  • Naprawiono błąd interfejsu powodujący, że ostatni wiersz więzienia mógł być ściśnięty.
  • Naprawiono błąd interfejsu związany z seriami zwycięstw podczas neutralnych rund.
  • Ulepszono efekty serii zwycięstw/porażek na nowym interfejsie.
  • Naprawiono błąd interfejsu związany z wyświetlaniem wartości ułamkowych w statystykach rundy.
  • Dodano dymki ze szczegółami do statystyk rundy.
  • Wizualna aktualizacja interfejsu rankingu.
  • Naprawiono błąd ikony gracza na bocznym pasku podczas przełączania między układami dla dużego i małego ekranu.

DWÓJKI

  • Drużyny dwójek
    • Rozgrywanie meczu dwójek ze znajomym od teraz tworzy trwałą drużynę dwójek.
    • Liczba rozegranych meczy oraz ich rezultaty będą zliczane oddzielnie dla każdej twojej drużyny.
    • Po rozegraniu trzech meczy z tym samym graczem odblokujesz możliwość nazwania swojej drużyny.
    • Żałujesz wyboru nazwy swojej drużyny? Nie przejmuj się, możesz ją zmienić co trzy mecze.

  • Rankingowe dwójki
    • Od teraz istnieje rankingowa kolejka wyszukiwania gier w trybie dwójek.
    • Postępy w tym trybie liczą się do twojej istniejącej rangi solo aż do rangi Szefa wszystkich szefów.
    • Każda drużyna dwójek od teraz posiada swoją własną rangę drużynową dwójek, więc zagraj ze znajomym i obydwaj zostańcie Szefami wszystkich szefów!

  • Swobodny tryb dwójek
    • Możesz teraz zagrać w swobodny tryb dwójek z botem, gdy twoi znajomi są w danej chwili niedostępni.
    • Twój bot-sojusznik będzie za pomocą czatu drużyny prosił o jednostki w celu zwiększania ich rangi oraz ukończenia sojuszy.
    • Będą również odpowiadać na twoje prośby na czacie drużyny odnośnie jednostek i sojuszy.
    • Bądź miły dla swojego bota-sojusznika.

ZMIANY WE WŁADCACH PODZIEMIA

Anessix:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie:
    [1000, 1350, 1700, 2050, 2400, 2750, 3100, 3450, 3800, 4150] -> [1000, 1500, 2000, 2500, 3000, 3500, 4000, 4500, 5000, 5500] pkt.

    Demoniczny łucznik:
    • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku:
      [50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130, 140] -> [30, 36, 42, 48, 54, 60, 66, 72, 78, 84] pkt.
    • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku:
      [60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130, 140, 150] -> [36, 42, 48, 54, 60, 66, 72, 78, 84, 90] pkt.


Hobgen:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie:
    [1200, 1650, 2100, 2550, 3000, 3450, 3900, 4350, 4800, 5250] -> [1000, 1700, 2400, 3100, 3800, 4500, 5200, 5900, 6600, 7300] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku:
    [48, 60, 72, 84, 96, 108, 120, 132, 144, 160] -> [74, 86, 98, 110, 122, 134, 146, 158, 170, 182] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku:
    [54, 66, 78, 90, 102, 114, 126, 138, 150, 166] -> [80, 92, 104, 116, 128, 140, 152, 164, 176, 188] pkt.

    Zmiany w talentach:

    ZMIANY W BOHATERACH

    Antymag:

    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1000, 2000, 4000] do [1000, 1800, 4000] pkt.

    Łowca Nagród:

    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1100, 2200, 4400] do [1100, 1980, 4400] pkt.

    Rycerz Chaosu:

    • Zmieniono maksymalną manę ze 100 do 75 pkt.
    • Pocisk chaosu:
      • Zmieniono minimalne obrażenia z [50, 100, 150] do [100, 150, 200] pkt.
      • Zmieniono minimalne ogłuszenie z [1, 1, 1] do [1, 2, 3] sekund.
      • Zmieniono koszt many ze 100 do 75 pkt.

    Smoczy Rycerz:

    • Zionięcie ogniem:
      • Zmieniono obrażenia z [200, 350, 500] do [150, 250, 400] pkt.

    Bezlica Pustka:

    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [2000, 4000, 8000] do [2000, 3600, 8000] pkt.

    Fechmistrz:

    • Zmieniono częstotliwość ataku z [0,909; 1,0; 1,25] do [1,0; 1,111; 1,25].
    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1200, 2400, 4800] do [1200, 2600, 4800] pkt.
    • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [65, 140, 280] do [65, 155, 280] pkt.
    • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [70, 150, 300] do [70, 165, 300] pkt.

    Dowódczyni Legionu:

    • Zmieniono pancerz z 10 do 5 pkt.
    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1000, 2000, 4800] do [900, 1800, 3600] pkt.
    • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [50, 100, 240] do [40, 80, 180] pkt.
    • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [60, 120, 288] do [50, 100, 228] pkt.
    • UWAGA: te zmiany dla Dowódczyni Legionu idą w parze wraz ze zmianami do sojuszu czempionów.

    Luna:

    • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [50, 100, 200] do [50, 120, 200] pkt.
    • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [60, 120, 240] do [60, 144, 240] pkt.

    Przemiennik:

    • Zmieniono maksymalną manę ze 100 do 75 pkt.
    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1000, 2000, 4000] do [1250, 2500, 4000] pkt.
    • Postać fali:
      • Zmieniono obrażenia z [200, 350, 450] do [100, 175, 450] pkt.
      • Zmieniono koszt many ze 100 do 75 pkt.

    Zabójca Nyx:

    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1100, 2200, 4400] do [1100, 1980, 4400] pkt.

    Ogrzy Mag:

    • Od teraz poza związanym krwią magiem jest dodatkowo brutalem.

    Wszechrycerz:

    • Zmieniono maksymalną manę ze 100 do 60 pkt.
    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1400, 2800, 6720] do [1610, 3220, 7728] pkt.
    • Puryfikacja:
      • Zmieniono czas oczekiwania z 10 do [10, 8, 6] sekund.
      • Zmieniono koszt many ze 100 do 60 pkt.

    Widmowa Zabójczyni:

    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1100, 2200, 4400] do [1100, 1980, 4400] pkt.

    Pudge:

    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [2000, 5000, 11000] do [2000, 5000, 9350] pkt.

    Królowa Bólu:

    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1100, 2200, 4400] do [1100, 1980, 4400] pkt.

    Król Pustyni:

    • Naprawiono błąd powodujący, że Kaustyczny finał aktywował się po każdym ataku.

    Czart Cienia:

    • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [70, 140, 336] do [77, 154, 369] pkt.
    • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [80, 160, 384] do [88, 176, 422] pkt.
    • Requiem dusz:
      • Zmieniono maksymalną szerokość pocisku z 256 do 425 jednostek.

    Slark:

    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1000, 2000, 4800] do [1000, 1800, 4800] pkt.
    • Przesunięcie esencji od teraz już nie redukuje szybkości ataku i obrażeń celu (Slark wciąż zyskuje premię).

    Świątynna Zabójczyni:

    • Zmieniono maksymalne zdrowie [1500, 3000, 6000] do [1500, 2700, 6000] pkt.

    Tkacz

    • Od teraz nie może używać Shukuchi, gdy jest uciszony.

    ZMIANY W SOJUSZACH

    Bezduszny:

    • Zmieniono redukcję pancerza z [ -3, -10, -15 ] do [-3, -8, -15] pkt.

    Wojownik:

    • Zmieniono premię do pancerza dla sojuszniczych wojowników z [7, 20] do [7, 17] pkt.

    Insekty:

    • Zmieniono częstotliwość przywoływania pająków do 3 co 0,5 sekundy. Oznacza to, że przywołanie początkowej liczby 12 pająków zajmie 2 sekundy.

    Czempion:

    • Od teraz również przyznaje dodatkowe 10% zadawanych obrażeń i maksymalnego zdrowia za każdy sojusz wpływający na czempiona (wykluczając jego własny).

    Pierwotny:

    • Eidolon:
    • Zmieniono pancerz z [5, 10, 15] do [5, 10, 10] pkt.


    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close