Patch Notes 20 Września – Aktualizacja, w której Pan Czarnoksiężnik zaczyna się wyróżniać
OGÓLNE
- Dodano wizualne ulepszenia dla 2- i 3-gwiazdkowych wersji Jeźdźca Nietoperza, Enigmy, Slarka, Snajpera i Czarnoksiężnika.
- Sprzątaczka wyniosła kilka worków z awariami.
- Naprawiono błąd powodujący, że Terrorblade mógł użyć Wydarcia na nieprawidłowej jednostce w czasie rzucania czaru, w tym na martwych jednostkach.
- Nie można już wejść do trybu podglądu walki na planszy podczas walki.
ZMIANY W BOHATERACH
Krwiożerca:
- Krwawy szał:
- Od teraz szybciej wzrasta do istniejącej maksymalnej premii do szybkości ataku wynoszącej 500 jednostek przy 20% zdrowia (wcześniej 0%).
Licz:
- Seryjne zmrożenie:
- Zmieniono zasięg odbicia do 2 (wcześniej 4).
Świątynna Zabójczyni:
- Dodano Wtopienie:
- Po teleportacji podczas pierwszego ataku Świątynna Zabójczyni wystrzeliwuje pocisk zadający [50, 100, 150] pkt. obrażeń przy trafieniu i zmniejsza pancerz jej celu o [2, 4, 6] pkt. na 5 sekund.
Drzewiec Obrońca:
- Pasożytnicze nasiono:
- Jeżeli cel Pasożytniczego nasiona umrze przed zakończeniem umiejętności, nasiono przeskakuje na inny cel do końca czasu jego trwania.
Kieł:
- Pięść morsa:
- Tusk jest od teraz nietykalny podczas użycia umiejętności.
Czarnoksiężnik:
- Słowo cienia:
- Od teraz natychmiastowo ulecza 75% całkowitej wartości leczenia, a kolejne 25% przez czas trwania efektu. Przez to leczy natychmiastowo [168, 337, 675] pkt. zdrowia i [56, 112, 225] pkt. przez resztę czasu trwania czaru.
- Zmieniono obrażenia na sekundę z [50, 100, 150] do [75, 150, 300] pkt.
ZMIANY W SOJUSZACH
Sojusz strzelców:
- Dodano mały bufor różnicy zdrowia, by uniemożliwić strzelcom ciągłą zmianę celów.
ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Nagrobek:
- Wskrzeszenie zombie:
- Zmieniono zasięg działania z 2 pól do 1.