Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Patch Notes

Patch Notes 18 Lipca – Aktualizacja rozgrywki w połowie sezonu

Aktualizacja nie jest jeszcze dostępna na serwerach, Twórcy gry udostępnili tylko ten opis gdyż zauważyli, że gracze wolą wiedzieć co ich czeka jeszcze przed premierą aktualizacji.

OGÓLNE:

  • Dodano wskazówki i porady odnośnie rund z łupami do zakładki „Informacje sezonu”. 
  • Dodano wyposażenie Przepustki Bitewnej. Od teraz można zmieniać swoje wyposażone przedmioty.
  • Dodano niestandardową planszę o nazwie Ścieżka do Sunbreeze.
  • Naprawiono błąd powodujący duże użycie procesora w systemie macOS.
  • Usunięto kod powodujący awarie i zachowano kod niepowodujący awarii.
  • Zwiększono nagrody PD Przepustki Bitewnej za rozgrywanie meczy:
    • 1. miejsce: 120->150
    • 2. miejsce: 80->120
    • 3. miejsce: 60->100
    • 4. miejsce: 50->90
    • 5. miejsce: 30->80
    • 6. miejsce: 20->70
    • 7. miejsce: 10->60
    • 8. miejsce: 10->50

  • Zwiększono nagrody PD Przepustki Bitewnej za różne stopnie codziennych wyzwań:
    • 250->400
    • 500->800
    • 1000->1600

URZĄDZENIA MOBILNE:

  • Ciągle trwają pracę nad zwiększeniem wydajności na urządzeniach z systemem iOS i Android.
  • Poprawiono użycie baterii na iOS.

ROZGRYWKA:

  • Od teraz walka trwa do momentu zakończenia działania umiejętności (np. w przypadku LiczaZnachora itp.).
  • Przyzywane jednostki nie są już brane pod uwagę w przypadku czarów celowanych w konkretne jednostki. Wyjątkiem od tej reguły jest np. Łukowy Strażnik i Duchowy niedźwiedź.
  • Naprawiono błąd powodujący, że otoczeni zabójcy nie skakali w kierunku swoich wrogów.
  • Zabójcy mający wroga w zasięgu ataku będą od teraz atakować zamiast skakać.
  • Zmieniono długość fazy przygotowania dla pierwszych 3 rund z 25 do 15 sekund.
  • Od teraz jednostki z wyłączoną możliwością leczenia nie będą brane za cel leczenia.
  • Dodano powiadomienie mówiące o zakończeniu przez gracza jego serii zwycięstw.
  • Nie zobaczysz już bohaterów z poprzedniego sklepu, jeżeli ponownie ich wylosujesz.

ZMIANY W SOJUSZACH:

  • Sojusz czarnoksiężników od teraz będzie obierać za cel jednostki o najmniejszym procencie zdrowia, a nie o najmniejszej wartości zdrowia.
  • Zmieniono kradzież zdrowia sojuszu czarnoksiężników z [50%, 100%, 150%] do [50%, 80%, 130%].
  • Sojusz trolli stopnia 1 od teraz zapewnia 10% premii do szybkości ataku WSZYSTKIM sojusznikom.
  • Zmieniono wartości sojuszu rycerzy z [ -15, -20, -30 ] do [ -15, -20, -25 ].
  • Sojusz związanych krwią: zmieniono dodatkowe obrażenia z +100% do +125%.
  • Zmieniono wartości sojuszu bezdusznych z [-5, -10, -20] do [-5, -10, -15].
  • Sojusz pierwotnych od teraz ma także 10% szansy na rozbrojenie atakujących na dystans na 4 sekundy.
  • Sojusz zadziornych od teraz wymaga 2 jednostek na poziom (wcześniej 3): 
    • Poziom 1 – losowa zadziorna jednostka zyskuje +9 pkt. pancerza i +8 regenerowanych pkt. zdrowia.
    • Poziom 2 – wszystkie zadziorne jednostki zyskuje +9 pkt. pancerza i +8 regenerowanych pkt. zdrowia.
    • Poziom 3 – wszyscy sojusznicy zyskuje +9 pkt. pancerza i +8 regenerowanych pkt. zdrowia.
    • Zmieniono [Premie do pancerza i zdrowia są podwajane, gdy zaczynasz walkę z mniejszą liczbą jednostek niż przeciwnik] na [Premie do pancerza i zdrowia są podwajane, gdy masz mniej jednostek przy życiu niż przeciwnik].

ZMIANY W BOHATERACH
Abaddon:

  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 180] do [45, 90, 216] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [55, 110, 220] do [55, 110, 264] pkt.
  • Afotyczna tarcza:
    • Zmieniono pochłaniane obrażenia ze [100, 300, 500] do [100, 300, 600] pkt.

Łukowy Strażnik:

  • Zmieniono szybkość ataku z 0,59 do [0,59; 0,67; 0,77].
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [600, 1100, 2200] do [600, 1100, 2650] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [75, 150, 250] do [75, 150, 300] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [85, 170, 290] do [85, 170, 350] pkt.

Mechamistrz:

  • Zmieniono pancerz z [5, 7, 9] do [5, 7, 10] pkt.
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [700, 1400, 2800] do [800, 1600, 3200] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 180] do [55, 110, 220] pkt.
  • Zmieniono koszt z 1 do 3 szt. złota.
  • Zmieniono stopień jednostki z 1 do 3.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [55, 110, 220] do [65, 130, 260] pkt.
  • Odłamkowe natarcie:
    • Zmieniono częstotliwość ataku z 0,7 do [0,7; 0,7; 0,35].

Enigma:

  • Zmieniono sojusz z pierwotnego czarnoksiężnika na pierwotnego szamana.
  • Puls ciemności:
    • Zmieniono obręb działania z [2, 3, 4] do [1, 2, 3] pól.

Kunkka:

  • Okręt widmo:
    • Zmieniono obrażenia ze [150, 250, 350] do [50, 150, 250] pkt.
    • Zmieniono czas oczekiwania z 10 do 15 sekund.

Lina:

  • Ostrze laguny:
    • Zmieniono obrażenia ze [500, 750, 1000] do [500, 750, 1200] pkt.

Samotny Druid:

  • Zmieniono maksymalną manę ze 100 do 60 pkt.
  • Przyzwanie duchowego niedźwiedzia:
    • Zmieniono koszt many ze 100 do 60 pkt.

Duchowy niedźwiedź:

  • Zmieniono sojusz z dzikiego na dzikiego druida.

Likan:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [750, 1500, 3000] do [750, 1500, 3600] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [50, 100, 200] do [50, 100, 240] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [60, 120, 240] do [60, 120, 288] pkt.
  • Przyzywane wilki od teraz mogą przechodzić przez inne jednostki.

Meduza:

  • Zmieniono koszt z 4 do 5 szt. złota.
  • Zmieniono stopień jednostki z 4 do 5.
  • Rozdzielane strzały:
    • Zmieniono modyfikator obrażeń z -40% do -20%.
    • Zmieniono liczbę dodatkowych strzał z 2 do [2, 3, 4].

Mirana:

  • Zmieniono maksymalną manę ze 100 do 70 pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [55, 110, 220] do [66, 132, 264] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [65, 130, 260] do [78, 156, 312] pkt.
  • Święta strzała:
    • Zmieniono koszt many ze 100 do 70 pkt.

Przemiennik:

  • Zmieniono szybkość ataku z 0,77 do 0,91.
  • Zmieniono maksymalną manę ze 100 do 75 pkt.
  • Postać fali:
    • Zmieniono czas oczekiwania z [10, 8, 6] do [8, 6, 4] sekund.
    • Zmieniono koszt many ze 100 do 75 pkt.

Prorok Natury:

  • Zew natury:
    • Zmieniono czas trwania animacji z 1,97 do 1,0 sekundy.

Mniejszy drzewiec:

  • Od teraz odradzają się obok Proroka Natury.
  • Zmieniono szybkość ataku z 0,67 do 0,83.
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [300, 500, 700] do [350, 600, 800] pkt.

Nekrofos:

  • Puls śmierci:
    • Zmieniono czas oczekiwania z 5 do 7,5 sekundy.

Wszechrycerz:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [700, 1400, 2800] do [700, 1400, 3360] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [40, 80, 160] do [40, 80, 190] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [50, 100, 200] do [50, 100, 240] pkt.
  • Puryfikacja:
    • Zmieniono leczenie z [200, 400, 600] do [200, 400, 720] pkt.

Widmowa Zabójczyni:

  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [70, 140, 280] do [70, 140, 300] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [90, 180, 360] do [90, 180, 400] pkt.
  • Cios łaski:
    • Zmieniono szansę na trafienie krytyczne z 10% do [15%, 20%, 25%].

Puk:

  • Zmieniono maksymalną manę ze 100 do 60 pkt.
  • Iluzoryczna sfera:
    • Zmieniono koszt many ze 100 do 60 pkt.

Królowa Bólu:

  • Zmieniono pancerz z 0 do 5 pkt.

Razor:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [750, 1500, 3000] do [500, 1000, 2000] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [50, 100, 200] do [40, 80, 160] pkt.
  • Zmieniono koszt z 3 do 1 szt. złota.
  • Zmieniono stopień jednostki z 3 do 1.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [60, 120, 240] do [50, 100, 200] pkt.
  • Pole plazmy:
    • Zmieniono maksymalne obrażenia ze [100, 175, 250] do [50, 100, 150] pkt.

Król Pustyni:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [550, 1100, 2200] do [750, 1500, 3200] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 180] do [70, 140, 270] pkt.
  • Zmieniono koszt z 3 do 4 szt. złota.
  • Zmieniono stopień jednostki z 3 do 4.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [60, 120, 240] do [80, 160, 320] pkt.
  • Kaustyczny finał:
    • Zmieniono spowolnienie od ataku z -30 do -35.
    • Zmieniono czas spowolnienia od ataku z 3 do 3,5 sekundy.
    • Zmieniono obrażenia od eksplozji z [45, 90, 180] do [55, 100, 190] pkt.
    • Zmieniono obrażenia od zabójstwa z [50, 100, 150] do [60, 110, 160] pkt.
    • Zagrzebane uderzenie od teraz przemieszcza jednostkę obraną na cel z jej pola.

Czart Cienia:

  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [70, 140, 280] do [70, 140, 336] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [80, 160, 320] do [80, 160, 384] pkt.

Slark:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [500, 1000, 2000] do [500, 1000, 2400] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [50, 72, 105] do [50, 72, 126] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [60, 92, 145] do [60, 92, 174] pkt.

Snajper:

  • Zmieniono szybkość ataku z 0,63 do [0,63; 0,63; 0,77].
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [450, 900, 1800] do [450, 900, 2160] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [125, 180, 330] do [125, 180, 396] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [150, 210, 360] do [150, 210, 432] pkt.

Technicy:

  • Miny zdalne:
    • Zmieniono obręb działania z 4 do [3, 3, 4] pól.

Terrorblade:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [650, 1300, 2600] do [650, 1300, 3120] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 180] do [45, 90, 216] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [65, 130, 260] do [65, 130, 312] pkt.

Łowca Pływów:

  • Zmieniono sojusz z łuskowatego łowcy na łuskowatego wojownika.
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [950, 1900, 3800] do [850, 1700, 3400] pkt.
  • Zmieniono koszt z 5 do 4 szt. złota.
  • Zmieniono stopień jednostki z 5 do 4.
  • Zmieniono regenerowane zdrowie z 5 do 0 pkt.
  • Spustoszenie:
    • Zmieniono obręb działania z [2, 3, 4] do [1, 2, 3] pól.
    • Zmieniono obrażenia ze [150, 250, 350] do [100, 150, 250] pkt.
    • Zmieniono czas trwania z [2; 2,5; 3] do [2; 2,25; 3] sekund.

Majster:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [500, 1000, 2000] do [750, 1500, 3500] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [40, 80, 160] do [50, 100, 225] pkt.
  • Zmieniono koszt z 1 do 3 szt. złota.
  • Zmieniono stopień jednostki z 1 do 3.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [50, 100, 200] do [60, 120, 275] pkt.
  • Pocisk termolokacyjny:
    • Zmieniono czas oczekiwania z [8; 6; 4] do [8; 6; 0,5] sekundy.
    • Zmieniono obrażenia na pocisk z [250, 350, 450] do [350, 450, 450] pkt.
    • Zmieniono liczbę celów z 3 do [2, 3, 4].

Drzewiec Obrońca:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [650, 1300, 2300] do [750, 1500, 2500] pkt.
  • Zmieniono koszt z 2 do 3 szt. złota.
  • Zmieniono stopień jednostki z 2 do 3.
  • Pasożytnicze nasiono:
    • Zmieniono obrażenia ze [60, 90, 120] do [80, 110, 150] pkt.
    • Zmieniono obręb działania z 3 do 1 pola.
    • Kończy się wcześniej, jeżeli cel umrze.

Troll Watażka:

  • Zmieniono szybkość ataku z 0,91 do 1,0.
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [900, 1800, 3600] do [1200, 2000, 4000] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [90, 180, 360] do [180, 360, 520] pkt.
  • Zmieniono koszt z 4 do 5 szt. złota.
  • Zmieniono stopień jednostki z 4 do 5.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [100, 200, 400] do [200, 400, 600] pkt.

Kieł:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [650, 1300, 2600] do [700, 1400, 2800] pkt.

Jadomanta:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [550, 1100, 2200] do [500, 1000, 2000] pkt.
  • Zmieniono koszt z 3 do 1 szt. złota.
  • Zmieniono stopień jednostki z 3 do 1.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [60, 120, 240] do [55, 110, 220] pkt.
  • Stróż plagi:
    • Zmieniono liczbę stróżów z [1, 2, 4] do [1, 1, 3].

Stróż plagi:

  • Zmieniono pancerz z 5 do 0 pkt.
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z 200 do [200, 200, 240] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z 50 do [50, 80, 120] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku ze 100 do [55, 100, 140] pkt.

Żmij:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [550, 1100, 2200] do [550, 1100, 3000] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [50, 100, 150] do [50, 100, 240] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [60, 120, 240] do [60, 120, 360] pkt.

Strzeliwiatr:

  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [550, 1100, 2200] do [550, 1100, 2300] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [60, 120, 240] do [50, 100, 230] pkt.
  • Zmieniono koszt z 3 do 2 szt. złota.
  • Zmieniono stopień jednostki z 3 do 2.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [65, 130, 260] do [60, 120, 260] pkt.
  • Strzał mocy:
    • Zmieniono obrażenia z [400, 600, 800] do [200, 400, 600] pkt.

ZMIANY W PRZEDMIOTACH:
Zmiana sposobu działania przedmiotów sojuszów

Przedmioty sojuszów od teraz nie mają powiązanego stopnia i znajdują się w swojej własnej kategorii sojuszów.

Na początku każdej gry przedmiotom sojuszów zostaje losowo przypisany stopień 1, 2 lub 3, po czym umieszczane są one w puli przedmiotów i przyznawane w standardowy sposób. 

Przedmioty sojuszów mogą dla każdego gracza mieć inny stopień. Przykładowo, graczowi A może zostać zaoferowany przedmiot Dziwaczni sprzymierzeńcy stopnia 1, który przyznaje +30% premii, a gracz B może otrzymać przedmiot Dziwaczni sprzymierzeńcy stopnia 3, który zapewnia +50% premii.

Podobnie też w tej samej grze graczowi A mógłby zostać zaoferowany przedmiot Nieuchwytne cele stopnia 2 z czasem trwania równym 3 sekundom, a graczowi B mógłby zostać zaoferowany przedmiot Nieuchwytne cele stopnia 1 z czasem trwania równym 2 sekundom. Wszyscy gracze będą posiadać w swych pulach przedmiotów tę samą liczbę przedmiotów sojuszów przypadających na dany stopień.

Zmiany w przedmiotach sojuszów:

  • Niestabilny reaktor – zmieniono obrażenia od eksplozji z 20% do 10/20/30% maksymalnego zdrowia.
  • Skoordynowany atak – zmieniono premię do szybkości ataku z +25 do +10/20/30 jednostek.
  • Sprawdź ciała – zmieniono szansę na wytworzenie złota z 20% do 10/20/30%.
  • Wykute w walce –zmieniono premię do maksymalnego zdrowia z +50 do +25/50/75 pkt.
  • Dziwaczni sprzymierzeńcy – zmieniono premię do obrażeń z +30% do +30/40/50%.
  • Odwet – zmieniono obrażenia na sekundę z 80 do 30/45/60 pkt.
  • Age of Chivalry – zmieniono redukcję obrażeń fizycznych i magicznych z -10% do -7/-10/-12,5% za każdego sąsiadującego rycerza.
  • Cykl życia – zmieniono procent leczenia z 5% do 3/5/7% maksymalnego zdrowia oraz obręb leczenia z 1 do 2 pól.
  • Kły i pazury – zmieniono obrażenia od krwawienia na instancję z 10 do 7/10/13 pkt.
  • Nie do powstrzymania – zmieniono czas trwania niewidzialności z 2 do 1/2/3 sekund.
  • Nikczemny zamiar – zmieniono zmniejszenie zdolności leczących z 25% do 10/15/25% za każdą bezduszną jednostkę.
  • Smoczy skarbiec – zmieniono procent obrażeń za każdą sztukę złota z 1% do 0,5/1,0/1,5%.
  • Ostateczny błysk – zmieniono próg zdrowia do aktywacji z 30% do 10/20/30%.
  • Skupienie łowcy – zmieniono obrażenia za każdego łowcę atakującego ten sam cel z 10% do 5/7/10%
  • Wysysacz duszy – zmieniono kradzież zdrowia z czarów z 25% do 25/35/50%.
  • Nieposkromiona wola – zmieniono odporność na negatywne efekty z 50% do 25/50/75%.
  • Nieuchwytne cele – zmieniono niewidzialność na 100% szansy na unik przez 2/3/4 sekundy.
  • Kieszonkowy piasek – zmieniono czas trwania efektu z 2 do 1/2/3 sekund.
  • Szamańska odwaga – zmieniono szansę na zły urok z 17% do 7/12/17%.
  • Chrzcielnica stworzenia – pierwotne jednostki od teraz tworzą eidolony o różnej liczbie gwiazdek w zależności od stopnia przedmiotu. Wpływ na statystyki eidolonów:
    • Zmieniono zdrowie z 240 do 300/400/500 pkt.
    • Zmieniono obrażenia z 50-80 do 40-70/50-80/60-90 pkt.

Maelstrom:

  • Zmieniono stopień z 4 do 3.

Okrutne zamiary:

  • Zmieniono stopień z 4 do 3.

Kostur mocy:

  • Zmieniono stopień z 3 do 2.

Blask:

  • Zmieniono stopień z 4 do 5.

Szczęście w nieszczęściu:

  • Można posiadać tylko jeden taki przedmiot.
  • Początkowo ma 1 ładunek.

Dedal:

  • Zmieniono mnożnik trafienia krytycznego z 235% do 200%.
  • Zmieniono obrażenia z 80 do 70 pkt.

Tajemne buty:

  • Zmieniono obręb działania z 1 do 2 pól.

Oko Skadi:

  • Zmieniono stopień z 3 do 4.

Furia bitwy:

  • Dodano 70 pkt. obrażeń od ataku.
  • Zmieniono obrażenia od rozpłatania z 30 do 35%.

Kamień przywoływania:

  • Zmieniono premię do szybkości ataku z 30 do 45 jednostek.

Kolczuga:

  • Zmieniono premię do pancerza z 10 do 7 pkt.

Maska szaleństwa:

  • Zmieniono stopień z 2 do 3.
  • Zmieniono szybkość ataku z 40 do 45.
  • Zmieniono kradzież zdrowia z 10% do 20%.

Krąg życia:

  • Zmieniono obręb działania z 1 do 2 pól.

Rekruter:

  • Zmieniono z „Pierwsze ponowne wylosowanie w każdej rundzie jest darmowe” na „Ponowne wylosowanie kosztuje 1 szt. złota mniej”.
  • Zmieniono stopień z 5 do 4.

Kryminalista wyższej klasy:

  • Zmieniono stopień z 3 do 5.

Szamańska odwaga:

  • Ignoruje wrogów niewrażliwych na magię.

RUNDY Z ŁUPAMI:

  • Przegranie z falą neutralnych stworów od teraz nie usuwa 2 opcji z listy przedmiotów do wyboru.
  • Przegranie z falą neutralnych stworów od teraz poskutkuje zaoferowaniem nagród ze stopnia poprzedniej fali stworów (przegranie pierwszej fali stworów nie jest karane).

Runda 10:

  • Duży golem:
    • Zmieniono maksymalne zdrowie z 2000 do 1500 pkt.
  • Mały golem:
    • Zmieniono maksymalne zdrowie z 1500 do 1000 pkt.

  • Golemy od teraz są w sojuszu megawojowników.
  • Megawojownicy – 2 jednostki: sojuszniczy megawojownicy zyskują +20 pkt. pancerza.

Runda 15:

  • Duży wilk:
    • Zmieniono obrażenia od ataku ze 100-200 do 200-250 pkt.
    • Zmieniono pancerz z 10 do 5 pkt.
    • Zmieniono maksymalne zdrowie z 2500 do 2000 pkt.
  • Mały wilk:
    • Zmieniono maksymalne zdrowie z 1500 do 1250 pkt.

  • Wilki od teraz są w sojuszu megazabójców.
  • Megazabójcy – 2 jednostki: sojuszniczy megazabójcy zyskują 25% szansy na trafienie krytyczne zadające 300% obrażeń.

Runda 20:

  • Pomidor:
    • Zmieniono pancerz z 0 do 25 pkt.
  • Ziemniak:
    • Zmieniono odporność na magię z 0% do 50%.

  • Pomidor i Ziemniak od teraz są w sojuszu megazwiązanych krwią.
  • Megazwiązani krwią – 2 jednostki: gdy sojusznicza jednostka megazwiązana krwiąumrze, wszystkie inne jednostki megazwiązane krwią zyskują +500% obrażeń.

Runda 25:

  • Dzikoskrzydły z Revtel:
    • Zmieniono obrażenia od ataku z 500-700 do 300-500 pkt.
  • Pisklę dzikoskrzydłych:
    • Zmieniono obrażenia od ataku z 400-650 do 200-450 pkt.

  • Dzikoskrzydłe od teraz są w sojuszu meganieuchwytnych.
  • Meganieuchwytne – 2 jednostki: sojusznicze meganieuchwytne jednostki mają 75% szansy na unik.

Runda 30:

  • Gromoskóry alfa:
    • Od teraz posiada 100 pkt. many i rzuca Żądzę krwi.
    • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z 200-1000 do 200-1500 pkt.
  • Gromoskóry:
    • Od teraz posiada 100 pkt. many i rzuca Żądzę krwi.
    • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z 200-800 do 200-1200 pkt.

  • Gromoskóre od teraz są w sojuszu megaczarnoksiężników.
  • Megaczarnoksiężnicy – 2 jednostki: gdy megaczarnoksiężnik rzuca zaklęcie, na 3 sekundy tworzy więź z sojusznikiem o najniższym zdrowiu. Gdy którakolwiek z połączonych jednostek zada obrażenia, obie z nich są leczone równowartością 200% zadanych obrażeń.

Runda 35:

  • Czarny smok:
    • Atak rozpryskowy czarnego smoka od teraz zadaje 100% obrażeń rozpryskowych.

  • Czarny smok od teraz jest w sojuszu megałuskowatych.
  • Megałuskowate – 1 jednostka: sojusznicze jednostki zyskują 75% odporności na magię.

Runda 40:

  • Druh mrocznych trolli:
    • Zmieniono obrażenia od ataku z 200-300 do 200-400 pkt.
  • Kapłan mrocznych trolli:
    • Zwiększono obrażenia od ataku z 200-500 do 550-650 pkt.
    • Zmieniono maksymalne zdrowie z 5000 do 10000. pkt.
  • Szef mrocznych trolli:
    • Zwiększono obrażenia od ataku z 200-500 do 400-800 pkt.
    • Zmieniono maksymalne zdrowie z 5000 do 10000 pkt.

  • Mroczne trolle od teraz są w sojuszu megatrolli.
  • Megatrolle – 3 jednostki: sojusznicze jednostki zyskują 50 jednostek szybkości ataku.

Runda 45:

  • Bestia noworoczna:
    • Zwiększono odporność na magię z 50% do 80%.

  • Bestia noworoczna od teraz jest w sojuszu megademonów.
  • Megademon: – 1 jednostka: sojusznicze megademony zyskują +100% obrażeń pełnych.

Runda 50:

  • Roshan:
    • Zmieniono obrażenia od ataku z 500-1500 do 750-1500 pkt.
    • Zmieniono szybkość ataku z 0,5 do 0,67.
    • Roshan jest od teraz niewrażliwy na magię.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close