Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Patch Notes

Patch Notes 18 Grudnia – Jull na święta!

DŁUGOŚĆ RUND
Liczba punktów zdrowia wszystkich jednostek została obniżona o 25%. Liczba punktów zdrowia jest teraz o półtora raza większa niż w początkowej fazie rozwoju gry.
Uwaga od producentów – staraliśmy się w ten sposób zbalansować przeżywalność naszych jednostek na początku i na końcu rozgrywki. Podwojenie punktów zdrowia byłoby może przesadą, ale liczymy, że dzięki nowym wartościom zdrowia udało nam się odpowiednio zrównoważyć jednostki.

ZMIANY W GRZE W TRYBIE STANDARDOWYM I DWÓJEK

  • Początkową maksymalną liczbę jednostek gracza zmieniono z 1 na 3.
  • Gracze rozpoczynają teraz z 5 szt. złota.
  • Maksymalna ilość odsetek wynosi teraz 3 szt. złota (przy 30 szt. złota).
  • Liczba sztuk złota na zakończenie rundy została zwiększona z 5 do 7 sztuk.
  • Rundy ze stworami zostały usunięte z gry.
  • Przedmioty są przyznawane co 5 rund. Jakość przedmiotów nie zmienia się niezależnie od tego, czy runda została wygrana czy przegrana.
  • Władcę Podziemia wybierasz od teraz nie przed rozpoczęciem rozgrywki, ale w późniejszej fazie gry (w rundzie 10 w trybie standardowym i dwójek i w rundzie 2 w trybie nokautu).
  • Jednostki o wyższym stopniu zadają teraz więcej obrażeń przeciwnikom pod koniec rundy.
    • Obrażenia zadane jednostkom od teraz wyglądają w następujący sposób = 1 + (poziom mocy / 3)
    • Poziom mocy jednostki jednogwiazdkowej = jej wartość
    • Poziom mocy jednostki dwugwiazdkowej = jej wartość + 2
    • Poziom mocy jednostki trzygwiazdkowej = jej wartość + 4

ZMIANY OGÓLNE

  • Ranking Władców Białej Iglicy został zaktualizowany, aby wspierać poziom rankingowy w trybie nokautu i dwójek. https://underlords.com/leaderboard
  • Możesz teraz zobaczyć statystyki z wcześniejszych rund w statystykach po zakończeniu rozgrywki.
  • Od teraz tablica wyników w trybie dwójek jest wyświetlana po zakończeniu rozgrywki.
  • Od teraz w trybie nokautu nie powinieneś już grać dwa razy z rzędu z tym samym przeciwnikiem.
  • Mnożnik efektów stałych uległ zmianie w trybie nokautu i wynosi już nie 5 ale 4.

WŁADCY PODZIEMIA
Wprowadziliśmy zmiany w Władcach Podziemia zgodne z sugestiami graczy.

  • Władcy Podziemia są teraz wybierani nie przed rozgrywką, ale w jej trakcie (w rundzie 10 w trybie standardowym i dwójek i w rundzie 2 w trybie nokautu).
  • Dla Władców Podziemia zostały stworzone tzw. style walki. Na styl walki składa się umiejętność podstawowa i ostateczna.
  • Talenty zostały usunięte z gry. Niektóre z nich zostały zamienione na podstawowe umiejętności Władców Podziemia. Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć poniżej, w sekcji dotyczącej każdego z Władców.
  • System wrzawy został usunięty z gry. Władcy Podziemia będą używać swoich umiejętności, gdy minie czas oczekiwania na umiejętność.
  • Główne umiejętności będą miały na początku każdej rundy zredukowany o 50% czas oczekiwania. (np. Łaska męczenniczki, jedna z umiejętności Anessix, ma 8-sekundowy czas oczekiwania. Oznacza to, że po raz pierwszy ta umiejętność zostanie użyta 4 sekundy po rozpoczęciu walki.
  • Czas oczekiwania na umiejętności ostateczne został skrócony, a ich poziom mocy wzrósł.

Anessix:

  • Łaska męczenniczki:Anessix otrzymuje obrażenia równe 20% jej maksymalnego zdrowia. Wszystkim sojuszniczym jednostkom przywracane jest [20, 25, 30, 40, 45, 80, 90, 100] punktów zdrowia na sekundę przez kolejne 6 sekund.
    • Czas oczekiwania został zmieniony z 12,5 do 8 sekund.
    • Czas trwania został zmieniony z 8 do 6 sekund.
    • Styl walki – wsparcie leczenia: Łaska męczenniczki leczy 50% obrażeń natychmiast, a pozostałe w czasie trwania czaru.
    • Styl walki – wsparcie obrażeń: Zamiast leczyć, umiejętność Łaska męczenniczki zwiększa o 30% obrażenia od ataku.

  • Pełen ból:
    • Pełen ból został usunięty z gry.

  • Ujarzmienie: Anessix oznacza cel na 5 s, redukując pancerz celu o 5 pkt. i zmuszając twoją armię do atakowania celu. Jeżeli cel umrze, Anessix wskrzesza go jako demona, by walczył u jej boku.
    • Przyznane dzięki stylowi walki – wsparcie obrażeń.
    • Zmieniono czas oczekiwania z 22 do 15 sekund.

  • Przyzwanie demonicznego golema: Anessix przyzywa demonicznego golema, który dostaje się za linię wroga i ogłusza wszystkich wrogów w obrębie 2 pól na 2 sekundy.
    • Przyznane dzięki stylowi walki wsparcia leczenia.
    • Zmieniono czas oczekiwania z 22 do 15 sekund.
    • Zmieniono pancerz z 5 do 0 pkt.
    • Zmieniono maksymalne zdrowie z [3000, 6000] do [1125, 1500, 1875, 2250, 2625, 3000, 3375, 3750, 4125, 4500] pkt.

Hobgen:

  • Wybuchowo!: Hobgen wystrzeliwuje w cel kulę ognia, która zadaje [150, 300, 450, 600, 750, 900, 1050, 1200] pkt. obrażeń magicznych dzielonych równo między wszystkie sąsiadujące cele i podpala je.
    • Styl walki – duże obrażenia: podwaja działanie efektu Wybuchowo! na głównym celu.
    • Styl walki – wsparcie obrażeń: Wrogie jednostki są ogłuszone na 1,5 sekundy.

  • Superdoładowanie:
    • Superdoładowanie zostało osunięte z gry.

  • Zaszalejmy]: Zasięg ataku Hobgena od teraz obejmuje całe pole walki, a szybkość ataku twojej całej armii zostaje zwiększona. Będzie on ciągle zmieniał cele na niepalące się jednostki.
    • Przyznane dzięki stylowi walki – wsparcie obrażeń.
    • Od teraz już nie ucisza Hobgena
    • Przyznaje całej armii [15, 25, 40, 50, 65, 80, 90, 105] jedn. szybkości ataku.
    • Zmieniono czas oczekiwania z 22 do 10 sekund.

  • Ogień przyjacielski: Kumple Hobgena rzucają 8 bombami na pole bitwy, zadając [100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 500] pkt. obrażeń wrogim jednostkom trafionym bezpośrednio. Wrogowie będący w zasięgu obszaru działania eksplozji otrzymują połowę obrażeń.
    • Przyznane dzięki stylowi walki – duże obrażenia.
    • Zmieniono czas oczekiwania z 22 do 15 sekund.

Jull:!NOWOŚĆ!

  • Wcale nie bolało: Jull odbija 50% ataków wręcz z powrotem w stronę wszystkich sąsiadujących wrogich jednostek oraz leczy sobie i sąsiadującym jednostkom 30% obrażeń od ataków wręcz i 15% obrażeń od ataków dystansowych otrzymanych w ciągu ostatnich 5 s.
    • Styl walki – agresywny i wytrzymały: Odbite obrażenia są teraz zadawane w ciągu 8 sekund, ale zadawana jest podwójna ilość obrażeń.
    • Styl walki – agresywny i wytrzymały: Obrażenia są również zamieniane w leczenie rozdzielone równomiernie między wszystkie sąsiadujące sojusznicze jednostki.
    • Czas oczekiwania wynosi 10 sekund.

  • Beczki śmiechu: Jull przyzywa beczki z brzegu planszy. Jeśli trafią w sojuszniczą jednostkę, to zyskuje ona 50 jedn. szybkości ataku. Jeśli trafią we wrogą jednostkę, to otrzymuje ona [100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800] pkt. obrażeń fizycznych i o 20% więcej obrażeń magicznych i fizycznych do końca walki.
    • Przyznane dzięki stylowi walki – agresywny i wytrzymały.
    • Czas oczekiwania wynosi 15 sekund.

  • Happy hour: Jull stawia kolejkę wszystkim członkom twojej armii. 30% otrzymanych obrażeń zostaje zadane natychmiast, a reszta jest zadawana w ciągu kolejnych 7 s.
    • Przyznane dzięki stylowi walki – leczący i wytrzymały.
    • Czas oczekiwania wynosi 10 sekund.

BOTY

  • Działanie botów zostało zaktualizowane, tak by współgrało z działaniem nowej rotacji bohaterów.
  • Boty same wybierają w odpowiednim momencie swojego Władcę Podziemia.
  • Źle działające boty zostały przeprojektowane i teraz działają poprawnie.

ROTACJA BOHATERÓW
Poniżej znajduje się lista bohaterów, którzy zostali usunięci z gry:

  • Antymag
  • Łukowy Strażnik
  • Enigma
  • Lina
  • Luna
  • Magnus
  • Mirana
  • Prorok Natury
  • Widmowa Zabójczyni
  • Puk
  • Technicy
  • Świątynna Zabójczyni
  • Łowca Pływów
  • Strzeliwiatr

ZMIANY W BOHATERACH

Matka Lęgu:

  • Zmieniono koszt z 3 do 2 szt. złota.
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [1500, 3000, 6000] do [1200, 2400, 5760] pkt.

Mechamistrz:

  • Zmieniono koszt z 3 do 2 szt. złota.
  • Zmieniono częstotliwość ataku 0,714 do 0,667 sekundy.
  • Zmieniono pancerz z [10, 13, 15] do [8, 10, 12] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [55, 110, 220] do [50, 100, 200] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [65, 130, 260] do [60, 120, 240] pkt.

Dowódczyni Legionu:

  • Zmieniono koszt z 3 do 2 szt. złota.

Szaman Cienia:

  • Zmieniono sojusz trolla szaman na trolla druida
  • Zły urok:
    • Zmieniono czas trwania z [4, 6, 8] do [4, 5, 6] sekund.

Slark:

  • Zmieniono koszt z 3 do 4 szt. złota.
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [750, 1350, 3600] do [900, 1800, 3600] pkt.
  • Przesunięcie esencji:
    • Zmieniono kradzioną szybkość ataku z [1, 2, 3] do [2, 3,5, 5] jednostek.

Spłonka:

  • Stara pukawka:
    • Już nie aktywuje Sfery odświeżenia.

Sven:

  • Zmieniono koszt z 5 do 4 szt. złota.
  • Usunięto efekt asa.

Żmij:

  • Zmieniono sojusz z łuskowatego smoka na smoka zabójcę.

Tkacz:

  • Zmieniono sojusz z zadziornego nieuchwytnego insekta na zadziornego nieuchwytnego łowcę.

ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Pula przedmiotów została odświeżona i uzupełniona o wiele nowych przedmiotów.
Wszystkie przedmioty globalne zostały usunięte.
Na nową pulę przedmiotów składają się teraz elementy wyposażenia bohatera i urządzenia.

USUNIĘTE PRZEDMIOTY
Poniżej znajduje się pełna lista przedmiotów, które zostały usunięte z gry:

  • Kamień zarazy
  • Broszka męczennika
  • Mieczów ci u nas dostatek
  • Buty ukojenia
  • Hełm Ożywieńca
  • Egida Nieśmiertelnego (przedmiot globalny)
  • Broszka agresora
  • Gong celebracji morderstwa
  • Nóż kłusownika
  • Święta relikwia
  • Woal zabójczyni
  • Karwasze desperacji
  • Ristulski świt
  • Dedal
  • Zniżka dla rodziny i znajomych
  • Kirys szturmowy
  • Kryminalista wyższej klasy
  • Desperackie kroki
  • Rozszerzony skład

STOPIEŃ 1

  • Kontrakt na dużą fuchę
    • Zmieniono stopień z 1 do 2.
    • Nie zapewnia dłużej dodatkowego zdrowia.

  • Kolczuga
  • Claymore
  • Rękawice pośpiechu
  • Fryzura !NOWOŚĆ!
    • Jednostki znajdujące się w obrębie jednego pola od bohatera z tym przedmiotem zyskują 20 pkt. zdrowia na sekundę.

  • Kaptur nieposłuszeństwa
  • Kaya !NOWOŚĆ!
    • +20% obrażeń od umiejętności.

  • Straszna maska !NOWOŚĆ!
    • +20% kradzieży zdrowia.

  • Talizman uniku !NOWOŚĆ!
    • +20% szansy na unik.

  • Wzmacniacz witalności
    • Liczbę dodatkowych punktów zdrowia zmieniono z +500 do +375 pkt.

  • Kamień Pustki !NOWOŚĆ!
    • +10 punktów many na sekundę.

STOPIEŃ 2

  • Tajemne buty
    • Zmieniono czas oczekiwania z raz na bitwę do 15 sekund.

  • Barykada
    • Zmieniono zdrowie z 800 do 600 pkt.

  • Sztylet błysku
  • Kryształy !NOWOŚĆ!
    • +25 obrażeń od ataku. +20% szansy na trafienie krytyczne o wartości 200% obrażeń.

  • Spustoszenie !NOWOŚĆ!
    • Cel ataku traci 5 pkt. pancerza na 5 sekund.

  • Kostur mocy
  • Ręka Midasa !NOWOŚĆ!
    • +30 jednostek szybkości ataku. 30% szansy na otrzymanie 1 szt. złota, gdy bohater z tym przedmiotem zabije wroga.

  • Sfera zatrucia !NOWOŚĆ!
    • Wrogowie, którzy otrzymali obrażenia od ataku bohatera z tym przedmiotem, otrzymują 30 pkt. obrażeń na sekundę przez 3 sekundy.

  • Opończa z Kamieniogrodu !NOWOŚĆ!
    • Bohater z tym przedmiotem otrzymuje +50 pkt. zdrowia za każdą zabitą przez siebie jednostkę. (+200 pkt. zdrowia w trybie nokautu)

  • Pika z Kamieniogrodu !NOWŚĆ!
    • Bohater z tym przedmiotem zadaje +4 pkt. obrażeń za każdą zabitą przez siebie jednostkę. (+16 punktów obrażeń w trybie nokautu)

  • Awangarda
    • Zmieniono zdrowie z +500 do +375 pkt.

STOPIEŃ 3

  • Furia bitwy
  • Zbroja ostrzy
    • Zmieniono stopień z 2 do 3.
    • Od teraz przyznaje +5 pkt. pancerza bohaterowi z tym przedmiotem. Ponadto odbija 30% otrzymanych obrażeń.

  • Berło Eula !NOWOŚĆ!
    • +5 pkt. many na sekundę. Za każdym razem, gdy jednostka zaatakuje bohatera z tym przedmiotem, zostanie uniesiona w powietrze i stanie się niewrażliwa na obrażenia na 2,5 sekundy. (10 sekund czasu oczekiwania)

  • Maelstrom
  • Maska szaleństwa
    • Zmieniono kradzież zdrowia +20% do +15%.

  • Mekanizm
    • Zwiększono leczenie z 500 do 750 pkt.

  • Oktarynowa esencja
  • Srebrne ostrze !NOWOŚĆ!
    • +30 jedn. szybkości ataku. +300 pkt. zdrowia. Za każdym razem, gdy bohater z tym przedmiotem atakuje jakąś jednostkę, to łamie ją na 5 sekund. (5 sekund czasu oczekiwania)

  • Tłuczek czaszek
  • Kumpel treningowy
    • Zmieniono zdrowie z 2000 do 1500 pkt.
    • Dodano odświętny kapelusz.

  • Ofiara Vladmira NOWOŚĆ
    • Sojusznicze jednostki w obrębie 2 pól otrzymują +10% obrażeń, +5 pkt. pancerza i +10% kradzieży zdrowia.

STOPIEŃ 4

  • Wieczny dysk !NOWOŚĆ!
    • +500 pkt. zdrowia. Kiedy zdrowie bohatera z tym przedmiotem wynosi mniej niż 50% stanie się niewrażliwy, niemożliwy do obrania za cel i rozbrojony na 2 sekundy. (raz na bitwę)

  • Berło Czarnego Króla
    • Od teraz, oprócz innych korzyści, przyznaje +45 pkt. obrażeń od ataku.

  • Motyl !NOWOŚĆ!
    • +35 pkt. obrażeń od ataku. +35 jedn. szybkości ataku. +35% szansy na unik.

  • Dagon
    • Zmieniono czas oczekiwania z raz na bitwę do 12 sekund.

  • Ostrze rozpraszające !NOWOŚĆ!
    • Ataki bohatera z tym przedmiotem spalają 20 pkt. many przy każdym uderzeniu. Obrażenia zadane przez bohatera z tym przedmiotem generują 0 pkt. many dla celu ataków.

  • Oko Skadi
  • Stróż leczniczy
    • Zmieniono stopień z 3 do 4.
    • Zwiększono leczenie aury z 40 do 50 pkt. zdrowia na sekundę.
    • Zwiększono zdrowie z 300 do 500 pkt.

  • Księżycowy odłamek
  • Fajka wnikliwości
  • Sfera odświeżenia
    • Nie przynosi dłużej korzyści sojuszniczym jednostkom w obrębie 1 pola.

  • Kosa Vyse
    • Od teraz zapewnia +10 pkt. many na sekundę.
    • Zmieniono czas przemiany w świnię z 4 do 3,5 sekund.

STOPIEŃ 5

  • Egida Nieśmiertelnego !NOWOŚĆ!
    • Bohater z tym przedmiotem zmartwychwstaje z 50% swojego maksymalnego zdrowia 5 sekund po śmierci. (raz na bitwę)

  • Cierń krwi
  • Boski rapier
  • Serce Tarrasque’a
  • Róg alfy !NOWOŚĆ!
    • Przyzwij potężnego towarzysza Gromoskórego 2 s po rozpoczęciu się bitwy. (raz na bitwę)
      Gromoskóry
      • Maksymalne zdrowie 3750
      • Minimalne maksymalne obrażenia 100-150
      • Częstotliwość ataku 1,07
      • Zasięg ataku 4


  • Blask
    • Palący się wrogowie mają teraz 17% szansy na ominięcie ataków.

  • Szatański !NOWOŚĆ!
    • +750 pkt. zdrowia. Gdy bohater z tym przedmiotem ma poniżej 30% zdrowia, zyskaj +200% kradzieży zdrowia na 3 sekundy. (20 sekund czasu oczekiwania)

  • Ochrona Shivy
  • Nagrobek
    • Zmieniono stopień z 4 do 5.
    • Zombie
      • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [50, 70, 90] do [75, 105, 135] pkt.
      • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [70, 90, 110] do [105, 135, 165] pkt.


  • Szata tyrana !NOWOŚĆ!
    • Sojusznicy w obrębie 1 pola nie mogą umrzeć do momentu śmierci bohatera z tym przedmiotem.

ZMIANY W SOJUSZACH

  • Nieuchwytny: usunięty z gry.
  • Szaman: usunięty z gry.
  • Pierwotny: od teraz sojusz ma tylko dwa stopnie, trzeci poziom został usunięty z gry.

AKTUALIZACJE INTERFEJSU

  • Dodano informacje o codziennym wyzwaniu do menu „Graj”.
  • Zmieniono nawigację panelu głównego.
  • Dostosowano zegar gry/rundy.
  • Dodano pasek odliczania czasu na górze ekranu w fazie przygotowania.
  • Naprawiono nakładanie się zegara gry i jednostek w sklepie.
  • Zmieniono wygląd informacji o graczu i przeciwniku w dolnym rogu.
  • Usunięto pasek wrzawy z informacji o graczu i przeciwniku z lewego rogu.
  • Zaktualizowano i poprawiono projekt i przebieg samouczka.
  • Zaktualizowano „Jak grać” oraz „Glosariusz”.
  • Naprawiono błąd powodujący, że przeciąganie przedmiotu pokazywało pusty panel.
  • Styl drwin Władców Podziemia.
  • Zaktualizowano widok szczegółów Władcy Podziemia.
  • Dodano interfejs wyboru Władcy Podziemia.
  • PC – naprawiono problemy z zakładkami sojuszów/przedmiotów/statystyk.
  • PC – dostosowano ikony sojuszów, aby zapobiec ucinaniu innych elementów interfejsu.
  • PC – informacje z dolnego rogu o graczu i przeciwniku są teraz dostosowane do iOS.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 16×9 – sklep – dodano szanse na dany stopień z lewej strony ekranu – klikając na nie zostaną wyświetlone szczegółowe dymki/przycisk usuniętych szans.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 16×9 – sklep – dostosowano położenie i zwiększono rozmiar przycisków.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 16×9 – sklep – zwiększono rozmiar jednostek w sklepie.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 16×9 – dodano obrazy tła do zakładek sojuszów/przedmiotów/obrażeń na sekundę.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 16×9 – zmniejszono rozmiar ikon sojuszów, aby nie nakładały się na planszę.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 16×9 – wprowadzono różne drobne zmiany, aby poprawić problemy z rozłożeniem elementów w interfejsie.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 21×9 iPhone – sklep – dodano szanse na dany stopień z lewej strony ekranu – klikając na nie zostaną wyświetlone szczegółowe dymki/przycisk usuniętych szans.
  • MOBILE 21×9 iPhone – sklep – dostosowano położenie i zwiększono rozmiar przycisków.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 21×9 iPhone – sklep – zwiększono rozmiar jednostek w sklepie.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 21×9 iPhone – wprowadzono różne drobne zmiany, aby poprawić przypadkowe problemy z rozłożeniem elementów w interfejsie.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 4×3 iPad – sklep – dodano szanse na dany stopień z lewej strony ekranu – klikając na nie zostaną wyświetlone szczegółowe dymki/przycisk usuniętych szans.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 4×3 iPad – sklep – dostosowano położenie przycisków.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 4×3 ipad – sklep – zwiększono rozmiar jednostek w sklepie.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 4×3 iPad – dodano obrazy tła do zakładek sojuszów/przedmiotów/obrażeń na sekundę.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 4×3 iPad – wprowadzono różne drobne zmiany, aby poprawić problemy z rozłożeniem elementów w interfejsie.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 18×9 Android – sklep – dodano szanse na dany stopień z lewej strony ekranu – klikając na nie zostaną wyświetlone szczegółowe dymki/przycisk usuniętych szans.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 18×9 Android – sklep – dostosowano położenie przycisków.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 18×9 Android – dodano obrazy tła do zakładek sojuszów/przedmiotów/obrażeń na sekundę.
  • URZĄDZENIA MOBILNE 18×9 Android – wprowadzono różne drobne zmiany, aby poprawić problemy z rozłożeniem elementów w interfejsie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close