DŁUGOŚĆ RUND
Liczba punktów zdrowia wszystkich jednostek została obniżona o 25%. Liczba punktów zdrowia jest teraz o półtora raza większa niż w początkowej fazie rozwoju gry.
Uwaga od producentów – staraliśmy się w ten sposób zbalansować przeżywalność naszych jednostek na początku i na końcu rozgrywki. Podwojenie punktów zdrowia byłoby może przesadą, ale liczymy, że dzięki nowym wartościom zdrowia udało nam się odpowiednio zrównoważyć jednostki.
ZMIANY W GRZE W TRYBIE STANDARDOWYM I DWÓJEK
- Początkową maksymalną liczbę jednostek gracza zmieniono z 1 na 3.
- Gracze rozpoczynają teraz z 5 szt. złota.
- Maksymalna ilość odsetek wynosi teraz 3 szt. złota (przy 30 szt. złota).
- Liczba sztuk złota na zakończenie rundy została zwiększona z 5 do 7 sztuk.
- Rundy ze stworami zostały usunięte z gry.
- Przedmioty są przyznawane co 5 rund. Jakość przedmiotów nie zmienia się niezależnie od tego, czy runda została wygrana czy przegrana.
- Władcę Podziemia wybierasz od teraz nie przed rozpoczęciem rozgrywki, ale w późniejszej fazie gry (w rundzie 10 w trybie standardowym i dwójek i w rundzie 2 w trybie nokautu).
- Jednostki o wyższym stopniu zadają teraz więcej obrażeń przeciwnikom pod koniec rundy.
- Obrażenia zadane jednostkom od teraz wyglądają w następujący sposób = 1 + (poziom mocy / 3)
- Poziom mocy jednostki jednogwiazdkowej = jej wartość
- Poziom mocy jednostki dwugwiazdkowej = jej wartość + 2
- Poziom mocy jednostki trzygwiazdkowej = jej wartość + 4
- Obrażenia zadane jednostkom od teraz wyglądają w następujący sposób = 1 + (poziom mocy / 3)
ZMIANY OGÓLNE
- Ranking Władców Białej Iglicy został zaktualizowany, aby wspierać poziom rankingowy w trybie nokautu i dwójek. https://underlords.com/leaderboard
- Możesz teraz zobaczyć statystyki z wcześniejszych rund w statystykach po zakończeniu rozgrywki.
- Od teraz tablica wyników w trybie dwójek jest wyświetlana po zakończeniu rozgrywki.
- Od teraz w trybie nokautu nie powinieneś już grać dwa razy z rzędu z tym samym przeciwnikiem.
- Mnożnik efektów stałych uległ zmianie w trybie nokautu i wynosi już nie 5 ale 4.
WŁADCY PODZIEMIA
Wprowadziliśmy zmiany w Władcach Podziemia zgodne z sugestiami graczy.
- Władcy Podziemia są teraz wybierani nie przed rozgrywką, ale w jej trakcie (w rundzie 10 w trybie standardowym i dwójek i w rundzie 2 w trybie nokautu).
- Dla Władców Podziemia zostały stworzone tzw. style walki. Na styl walki składa się umiejętność podstawowa i ostateczna.
- Talenty zostały usunięte z gry. Niektóre z nich zostały zamienione na podstawowe umiejętności Władców Podziemia. Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć poniżej, w sekcji dotyczącej każdego z Władców.
- System wrzawy został usunięty z gry. Władcy Podziemia będą używać swoich umiejętności, gdy minie czas oczekiwania na umiejętność.
- Główne umiejętności będą miały na początku każdej rundy zredukowany o 50% czas oczekiwania. (np. Łaska męczenniczki, jedna z umiejętności Anessix, ma 8-sekundowy czas oczekiwania. Oznacza to, że po raz pierwszy ta umiejętność zostanie użyta 4 sekundy po rozpoczęciu walki.
- Czas oczekiwania na umiejętności ostateczne został skrócony, a ich poziom mocy wzrósł.
Anessix:
- Łaska męczenniczki:Anessix otrzymuje obrażenia równe 20% jej maksymalnego zdrowia. Wszystkim sojuszniczym jednostkom przywracane jest [20, 25, 30, 40, 45, 80, 90, 100] punktów zdrowia na sekundę przez kolejne 6 sekund.
- Czas oczekiwania został zmieniony z 12,5 do 8 sekund.
- Czas trwania został zmieniony z 8 do 6 sekund.
- Styl walki – wsparcie leczenia: Łaska męczenniczki leczy 50% obrażeń natychmiast, a pozostałe w czasie trwania czaru.
- Styl walki – wsparcie obrażeń: Zamiast leczyć, umiejętność Łaska męczenniczki zwiększa o 30% obrażenia od ataku.
- Czas oczekiwania został zmieniony z 12,5 do 8 sekund.
- Pełen ból:
- Pełen ból został usunięty z gry.
- Pełen ból został usunięty z gry.
- Ujarzmienie: Anessix oznacza cel na 5 s, redukując pancerz celu o 5 pkt. i zmuszając twoją armię do atakowania celu. Jeżeli cel umrze, Anessix wskrzesza go jako demona, by walczył u jej boku.
- Przyznane dzięki stylowi walki – wsparcie obrażeń.
- Zmieniono czas oczekiwania z 22 do 15 sekund.
- Przyznane dzięki stylowi walki – wsparcie obrażeń.
- Przyzwanie demonicznego golema: Anessix przyzywa demonicznego golema, który dostaje się za linię wroga i ogłusza wszystkich wrogów w obrębie 2 pól na 2 sekundy.
- Przyznane dzięki stylowi walki wsparcia leczenia.
- Zmieniono czas oczekiwania z 22 do 15 sekund.
- Zmieniono pancerz z 5 do 0 pkt.
- Zmieniono maksymalne zdrowie z [3000, 6000] do [1125, 1500, 1875, 2250, 2625, 3000, 3375, 3750, 4125, 4500] pkt.
- Przyznane dzięki stylowi walki wsparcia leczenia.
Hobgen:
- Wybuchowo!: Hobgen wystrzeliwuje w cel kulę ognia, która zadaje [150, 300, 450, 600, 750, 900, 1050, 1200] pkt. obrażeń magicznych dzielonych równo między wszystkie sąsiadujące cele i podpala je.
- Styl walki – duże obrażenia: podwaja działanie efektu Wybuchowo! na głównym celu.
- Styl walki – wsparcie obrażeń: Wrogie jednostki są ogłuszone na 1,5 sekundy.
- Styl walki – duże obrażenia: podwaja działanie efektu Wybuchowo! na głównym celu.
- Superdoładowanie:
- Superdoładowanie zostało osunięte z gry.
- Superdoładowanie zostało osunięte z gry.
- Zaszalejmy]: Zasięg ataku Hobgena od teraz obejmuje całe pole walki, a szybkość ataku twojej całej armii zostaje zwiększona. Będzie on ciągle zmieniał cele na niepalące się jednostki.
- Przyznane dzięki stylowi walki – wsparcie obrażeń.
- Od teraz już nie ucisza Hobgena
- Przyznaje całej armii [15, 25, 40, 50, 65, 80, 90, 105] jedn. szybkości ataku.
- Zmieniono czas oczekiwania z 22 do 10 sekund.
- Przyznane dzięki stylowi walki – wsparcie obrażeń.
- Ogień przyjacielski: Kumple Hobgena rzucają 8 bombami na pole bitwy, zadając [100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 500] pkt. obrażeń wrogim jednostkom trafionym bezpośrednio. Wrogowie będący w zasięgu obszaru działania eksplozji otrzymują połowę obrażeń.
- Przyznane dzięki stylowi walki – duże obrażenia.
- Zmieniono czas oczekiwania z 22 do 15 sekund.
- Przyznane dzięki stylowi walki – duże obrażenia.
Jull:!NOWOŚĆ!
- Wcale nie bolało: Jull odbija 50% ataków wręcz z powrotem w stronę wszystkich sąsiadujących wrogich jednostek oraz leczy sobie i sąsiadującym jednostkom 30% obrażeń od ataków wręcz i 15% obrażeń od ataków dystansowych otrzymanych w ciągu ostatnich 5 s.
- Styl walki – agresywny i wytrzymały: Odbite obrażenia są teraz zadawane w ciągu 8 sekund, ale zadawana jest podwójna ilość obrażeń.
- Styl walki – agresywny i wytrzymały: Obrażenia są również zamieniane w leczenie rozdzielone równomiernie między wszystkie sąsiadujące sojusznicze jednostki.
- Czas oczekiwania wynosi 10 sekund.
- Styl walki – agresywny i wytrzymały: Odbite obrażenia są teraz zadawane w ciągu 8 sekund, ale zadawana jest podwójna ilość obrażeń.
- Beczki śmiechu: Jull przyzywa beczki z brzegu planszy. Jeśli trafią w sojuszniczą jednostkę, to zyskuje ona 50 jedn. szybkości ataku. Jeśli trafią we wrogą jednostkę, to otrzymuje ona [100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800] pkt. obrażeń fizycznych i o 20% więcej obrażeń magicznych i fizycznych do końca walki.
- Przyznane dzięki stylowi walki – agresywny i wytrzymały.
- Czas oczekiwania wynosi 15 sekund.
- Przyznane dzięki stylowi walki – agresywny i wytrzymały.
- Happy hour: Jull stawia kolejkę wszystkim członkom twojej armii. 30% otrzymanych obrażeń zostaje zadane natychmiast, a reszta jest zadawana w ciągu kolejnych 7 s.
- Przyznane dzięki stylowi walki – leczący i wytrzymały.
- Czas oczekiwania wynosi 10 sekund.
- Przyznane dzięki stylowi walki – leczący i wytrzymały.
BOTY
- Działanie botów zostało zaktualizowane, tak by współgrało z działaniem nowej rotacji bohaterów.
- Boty same wybierają w odpowiednim momencie swojego Władcę Podziemia.
- Źle działające boty zostały przeprojektowane i teraz działają poprawnie.
ROTACJA BOHATERÓW
Poniżej znajduje się lista bohaterów, którzy zostali usunięci z gry:
- Antymag
- Łukowy Strażnik
- Enigma
- Lina
- Luna
- Magnus
- Mirana
- Prorok Natury
- Widmowa Zabójczyni
- Puk
- Technicy
- Świątynna Zabójczyni
- Łowca Pływów
- Strzeliwiatr
ZMIANY W BOHATERACH
Matka Lęgu:
- Zmieniono koszt z 3 do 2 szt. złota.
- Zmieniono maksymalne zdrowie z [1500, 3000, 6000] do [1200, 2400, 5760] pkt.
Mechamistrz:
- Zmieniono koszt z 3 do 2 szt. złota.
- Zmieniono częstotliwość ataku 0,714 do 0,667 sekundy.
- Zmieniono pancerz z [10, 13, 15] do [8, 10, 12] pkt.
- Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [55, 110, 220] do [50, 100, 200] pkt.
- Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [65, 130, 260] do [60, 120, 240] pkt.
Dowódczyni Legionu:
- Zmieniono koszt z 3 do 2 szt. złota.
Szaman Cienia:
- Zmieniono sojusz trolla szaman na trolla druida
- Zły urok:
- Zmieniono czas trwania z [4, 6, 8] do [4, 5, 6] sekund.
- Zmieniono czas trwania z [4, 6, 8] do [4, 5, 6] sekund.
Slark:
- Zmieniono koszt z 3 do 4 szt. złota.
- Zmieniono maksymalne zdrowie z [750, 1350, 3600] do [900, 1800, 3600] pkt.
- Przesunięcie esencji:
- Zmieniono kradzioną szybkość ataku z [1, 2, 3] do [2, 3,5, 5] jednostek.
- Zmieniono kradzioną szybkość ataku z [1, 2, 3] do [2, 3,5, 5] jednostek.
Spłonka:
- Stara pukawka:
- Już nie aktywuje Sfery odświeżenia.
- Już nie aktywuje Sfery odświeżenia.
Sven:
- Zmieniono koszt z 5 do 4 szt. złota.
- Usunięto efekt asa.
Żmij:
- Zmieniono sojusz z łuskowatego smoka na smoka zabójcę.
Tkacz:
- Zmieniono sojusz z zadziornego nieuchwytnego insekta na zadziornego nieuchwytnego łowcę.
ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Pula przedmiotów została odświeżona i uzupełniona o wiele nowych przedmiotów.
Wszystkie przedmioty globalne zostały usunięte.
Na nową pulę przedmiotów składają się teraz elementy wyposażenia bohatera i urządzenia.
USUNIĘTE PRZEDMIOTY
Poniżej znajduje się pełna lista przedmiotów, które zostały usunięte z gry:
- Kamień zarazy
- Broszka męczennika
- Mieczów ci u nas dostatek
- Buty ukojenia
- Hełm Ożywieńca
- Egida Nieśmiertelnego (przedmiot globalny)
- Broszka agresora
- Gong celebracji morderstwa
- Nóż kłusownika
- Święta relikwia
- Woal zabójczyni
- Karwasze desperacji
- Ristulski świt
- Dedal
- Zniżka dla rodziny i znajomych
- Kirys szturmowy
- Kryminalista wyższej klasy
- Desperackie kroki
- Rozszerzony skład
STOPIEŃ 1
- Kontrakt na dużą fuchę
- Zmieniono stopień z 1 do 2.
- Nie zapewnia dłużej dodatkowego zdrowia.
- Zmieniono stopień z 1 do 2.
- Kolczuga
- Claymore
- Rękawice pośpiechu
- Fryzura !NOWOŚĆ!
- Jednostki znajdujące się w obrębie jednego pola od bohatera z tym przedmiotem zyskują 20 pkt. zdrowia na sekundę.
- Jednostki znajdujące się w obrębie jednego pola od bohatera z tym przedmiotem zyskują 20 pkt. zdrowia na sekundę.
- Kaptur nieposłuszeństwa
- Kaya !NOWOŚĆ!
- +20% obrażeń od umiejętności.
- +20% obrażeń od umiejętności.
- Straszna maska !NOWOŚĆ!
- +20% kradzieży zdrowia.
- +20% kradzieży zdrowia.
- Talizman uniku !NOWOŚĆ!
- +20% szansy na unik.
- +20% szansy na unik.
- Wzmacniacz witalności
- Liczbę dodatkowych punktów zdrowia zmieniono z +500 do +375 pkt.
- Liczbę dodatkowych punktów zdrowia zmieniono z +500 do +375 pkt.
- Kamień Pustki !NOWOŚĆ!
- +10 punktów many na sekundę.
- +10 punktów many na sekundę.
STOPIEŃ 2
- Tajemne buty
- Zmieniono czas oczekiwania z raz na bitwę do 15 sekund.
- Zmieniono czas oczekiwania z raz na bitwę do 15 sekund.
- Barykada
- Zmieniono zdrowie z 800 do 600 pkt.
- Zmieniono zdrowie z 800 do 600 pkt.
- Sztylet błysku
- Kryształy !NOWOŚĆ!
- +25 obrażeń od ataku. +20% szansy na trafienie krytyczne o wartości 200% obrażeń.
- +25 obrażeń od ataku. +20% szansy na trafienie krytyczne o wartości 200% obrażeń.
- Spustoszenie !NOWOŚĆ!
- Cel ataku traci 5 pkt. pancerza na 5 sekund.
- Cel ataku traci 5 pkt. pancerza na 5 sekund.
- Kostur mocy
- Ręka Midasa !NOWOŚĆ!
- +30 jednostek szybkości ataku. 30% szansy na otrzymanie 1 szt. złota, gdy bohater z tym przedmiotem zabije wroga.
- +30 jednostek szybkości ataku. 30% szansy na otrzymanie 1 szt. złota, gdy bohater z tym przedmiotem zabije wroga.
- Sfera zatrucia !NOWOŚĆ!
- Wrogowie, którzy otrzymali obrażenia od ataku bohatera z tym przedmiotem, otrzymują 30 pkt. obrażeń na sekundę przez 3 sekundy.
- Wrogowie, którzy otrzymali obrażenia od ataku bohatera z tym przedmiotem, otrzymują 30 pkt. obrażeń na sekundę przez 3 sekundy.
- Opończa z Kamieniogrodu !NOWOŚĆ!
- Bohater z tym przedmiotem otrzymuje +50 pkt. zdrowia za każdą zabitą przez siebie jednostkę. (+200 pkt. zdrowia w trybie nokautu)
- Bohater z tym przedmiotem otrzymuje +50 pkt. zdrowia za każdą zabitą przez siebie jednostkę. (+200 pkt. zdrowia w trybie nokautu)
- Pika z Kamieniogrodu !NOWŚĆ!
- Bohater z tym przedmiotem zadaje +4 pkt. obrażeń za każdą zabitą przez siebie jednostkę. (+16 punktów obrażeń w trybie nokautu)
- Bohater z tym przedmiotem zadaje +4 pkt. obrażeń za każdą zabitą przez siebie jednostkę. (+16 punktów obrażeń w trybie nokautu)
- Awangarda
- Zmieniono zdrowie z +500 do +375 pkt.
- Zmieniono zdrowie z +500 do +375 pkt.
STOPIEŃ 3
- Furia bitwy
- Zbroja ostrzy
- Zmieniono stopień z 2 do 3.
- Od teraz przyznaje +5 pkt. pancerza bohaterowi z tym przedmiotem. Ponadto odbija 30% otrzymanych obrażeń.
- Zmieniono stopień z 2 do 3.
- Berło Eula !NOWOŚĆ!
- +5 pkt. many na sekundę. Za każdym razem, gdy jednostka zaatakuje bohatera z tym przedmiotem, zostanie uniesiona w powietrze i stanie się niewrażliwa na obrażenia na 2,5 sekundy. (10 sekund czasu oczekiwania)
- +5 pkt. many na sekundę. Za każdym razem, gdy jednostka zaatakuje bohatera z tym przedmiotem, zostanie uniesiona w powietrze i stanie się niewrażliwa na obrażenia na 2,5 sekundy. (10 sekund czasu oczekiwania)
- Maelstrom
- Maska szaleństwa
- Zmieniono kradzież zdrowia +20% do +15%.
- Zmieniono kradzież zdrowia +20% do +15%.
- Mekanizm
- Zwiększono leczenie z 500 do 750 pkt.
- Zwiększono leczenie z 500 do 750 pkt.
- Oktarynowa esencja
- Srebrne ostrze !NOWOŚĆ!
- +30 jedn. szybkości ataku. +300 pkt. zdrowia. Za każdym razem, gdy bohater z tym przedmiotem atakuje jakąś jednostkę, to łamie ją na 5 sekund. (5 sekund czasu oczekiwania)
- +30 jedn. szybkości ataku. +300 pkt. zdrowia. Za każdym razem, gdy bohater z tym przedmiotem atakuje jakąś jednostkę, to łamie ją na 5 sekund. (5 sekund czasu oczekiwania)
- Tłuczek czaszek
- Kumpel treningowy
- Zmieniono zdrowie z 2000 do 1500 pkt.
- Dodano odświętny kapelusz.
- Zmieniono zdrowie z 2000 do 1500 pkt.
- Ofiara Vladmira NOWOŚĆ
- Sojusznicze jednostki w obrębie 2 pól otrzymują +10% obrażeń, +5 pkt. pancerza i +10% kradzieży zdrowia.
- Sojusznicze jednostki w obrębie 2 pól otrzymują +10% obrażeń, +5 pkt. pancerza i +10% kradzieży zdrowia.
STOPIEŃ 4
- Wieczny dysk !NOWOŚĆ!
- +500 pkt. zdrowia. Kiedy zdrowie bohatera z tym przedmiotem wynosi mniej niż 50% stanie się niewrażliwy, niemożliwy do obrania za cel i rozbrojony na 2 sekundy. (raz na bitwę)
- +500 pkt. zdrowia. Kiedy zdrowie bohatera z tym przedmiotem wynosi mniej niż 50% stanie się niewrażliwy, niemożliwy do obrania za cel i rozbrojony na 2 sekundy. (raz na bitwę)
- Berło Czarnego Króla
- Od teraz, oprócz innych korzyści, przyznaje +45 pkt. obrażeń od ataku.
- Od teraz, oprócz innych korzyści, przyznaje +45 pkt. obrażeń od ataku.
- Motyl !NOWOŚĆ!
- +35 pkt. obrażeń od ataku. +35 jedn. szybkości ataku. +35% szansy na unik.
- +35 pkt. obrażeń od ataku. +35 jedn. szybkości ataku. +35% szansy na unik.
- Dagon
- Zmieniono czas oczekiwania z raz na bitwę do 12 sekund.
- Zmieniono czas oczekiwania z raz na bitwę do 12 sekund.
- Ostrze rozpraszające !NOWOŚĆ!
- Ataki bohatera z tym przedmiotem spalają 20 pkt. many przy każdym uderzeniu. Obrażenia zadane przez bohatera z tym przedmiotem generują 0 pkt. many dla celu ataków.
- Ataki bohatera z tym przedmiotem spalają 20 pkt. many przy każdym uderzeniu. Obrażenia zadane przez bohatera z tym przedmiotem generują 0 pkt. many dla celu ataków.
- Oko Skadi
- Stróż leczniczy
- Zmieniono stopień z 3 do 4.
- Zwiększono leczenie aury z 40 do 50 pkt. zdrowia na sekundę.
- Zwiększono zdrowie z 300 do 500 pkt.
- Zmieniono stopień z 3 do 4.
- Księżycowy odłamek
- Fajka wnikliwości
- Sfera odświeżenia
- Nie przynosi dłużej korzyści sojuszniczym jednostkom w obrębie 1 pola.
- Nie przynosi dłużej korzyści sojuszniczym jednostkom w obrębie 1 pola.
- Kosa Vyse
- Od teraz zapewnia +10 pkt. many na sekundę.
- Zmieniono czas przemiany w świnię z 4 do 3,5 sekund.
- Od teraz zapewnia +10 pkt. many na sekundę.
STOPIEŃ 5
- Egida Nieśmiertelnego !NOWOŚĆ!
- Bohater z tym przedmiotem zmartwychwstaje z 50% swojego maksymalnego zdrowia 5 sekund po śmierci. (raz na bitwę)
- Bohater z tym przedmiotem zmartwychwstaje z 50% swojego maksymalnego zdrowia 5 sekund po śmierci. (raz na bitwę)
- Cierń krwi
- Boski rapier
- Serce Tarrasque’a
- Róg alfy !NOWOŚĆ!
- Przyzwij potężnego towarzysza Gromoskórego 2 s po rozpoczęciu się bitwy. (raz na bitwę)
Gromoskóry- Maksymalne zdrowie 3750
- Minimalne maksymalne obrażenia 100-150
- Częstotliwość ataku 1,07
- Zasięg ataku 4
- Maksymalne zdrowie 3750
- Przyzwij potężnego towarzysza Gromoskórego 2 s po rozpoczęciu się bitwy. (raz na bitwę)
- Blask
- Palący się wrogowie mają teraz 17% szansy na ominięcie ataków.
- Palący się wrogowie mają teraz 17% szansy na ominięcie ataków.
- Szatański !NOWOŚĆ!
- +750 pkt. zdrowia. Gdy bohater z tym przedmiotem ma poniżej 30% zdrowia, zyskaj +200% kradzieży zdrowia na 3 sekundy. (20 sekund czasu oczekiwania)
- +750 pkt. zdrowia. Gdy bohater z tym przedmiotem ma poniżej 30% zdrowia, zyskaj +200% kradzieży zdrowia na 3 sekundy. (20 sekund czasu oczekiwania)
- Ochrona Shivy
- Nagrobek
- Zmieniono stopień z 4 do 5.
- Zombie
- Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [50, 70, 90] do [75, 105, 135] pkt.
- Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [70, 90, 110] do [105, 135, 165] pkt.
- Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [50, 70, 90] do [75, 105, 135] pkt.
- Zmieniono stopień z 4 do 5.
- Szata tyrana !NOWOŚĆ!
- Sojusznicy w obrębie 1 pola nie mogą umrzeć do momentu śmierci bohatera z tym przedmiotem.
- Sojusznicy w obrębie 1 pola nie mogą umrzeć do momentu śmierci bohatera z tym przedmiotem.
ZMIANY W SOJUSZACH
- Nieuchwytny: usunięty z gry.
- Szaman: usunięty z gry.
- Pierwotny: od teraz sojusz ma tylko dwa stopnie, trzeci poziom został usunięty z gry.
AKTUALIZACJE INTERFEJSU
- Dodano informacje o codziennym wyzwaniu do menu „Graj”.
- Zmieniono nawigację panelu głównego.
- Dostosowano zegar gry/rundy.
- Dodano pasek odliczania czasu na górze ekranu w fazie przygotowania.
- Naprawiono nakładanie się zegara gry i jednostek w sklepie.
- Zmieniono wygląd informacji o graczu i przeciwniku w dolnym rogu.
- Usunięto pasek wrzawy z informacji o graczu i przeciwniku z lewego rogu.
- Zaktualizowano i poprawiono projekt i przebieg samouczka.
- Zaktualizowano „Jak grać” oraz „Glosariusz”.
- Naprawiono błąd powodujący, że przeciąganie przedmiotu pokazywało pusty panel.
- Styl drwin Władców Podziemia.
- Zaktualizowano widok szczegółów Władcy Podziemia.
- Dodano interfejs wyboru Władcy Podziemia.
- PC – naprawiono problemy z zakładkami sojuszów/przedmiotów/statystyk.
- PC – dostosowano ikony sojuszów, aby zapobiec ucinaniu innych elementów interfejsu.
- PC – informacje z dolnego rogu o graczu i przeciwniku są teraz dostosowane do iOS.
- URZĄDZENIA MOBILNE 16×9 – sklep – dodano szanse na dany stopień z lewej strony ekranu – klikając na nie zostaną wyświetlone szczegółowe dymki/przycisk usuniętych szans.
- URZĄDZENIA MOBILNE 16×9 – sklep – dostosowano położenie i zwiększono rozmiar przycisków.
- URZĄDZENIA MOBILNE 16×9 – sklep – zwiększono rozmiar jednostek w sklepie.
- URZĄDZENIA MOBILNE 16×9 – dodano obrazy tła do zakładek sojuszów/przedmiotów/obrażeń na sekundę.
- URZĄDZENIA MOBILNE 16×9 – zmniejszono rozmiar ikon sojuszów, aby nie nakładały się na planszę.
- URZĄDZENIA MOBILNE 16×9 – wprowadzono różne drobne zmiany, aby poprawić problemy z rozłożeniem elementów w interfejsie.
- URZĄDZENIA MOBILNE 21×9 iPhone – sklep – dodano szanse na dany stopień z lewej strony ekranu – klikając na nie zostaną wyświetlone szczegółowe dymki/przycisk usuniętych szans.
- MOBILE 21×9 iPhone – sklep – dostosowano położenie i zwiększono rozmiar przycisków.
- URZĄDZENIA MOBILNE 21×9 iPhone – sklep – zwiększono rozmiar jednostek w sklepie.
- URZĄDZENIA MOBILNE 21×9 iPhone – wprowadzono różne drobne zmiany, aby poprawić przypadkowe problemy z rozłożeniem elementów w interfejsie.
- URZĄDZENIA MOBILNE 4×3 iPad – sklep – dodano szanse na dany stopień z lewej strony ekranu – klikając na nie zostaną wyświetlone szczegółowe dymki/przycisk usuniętych szans.
- URZĄDZENIA MOBILNE 4×3 iPad – sklep – dostosowano położenie przycisków.
- URZĄDZENIA MOBILNE 4×3 ipad – sklep – zwiększono rozmiar jednostek w sklepie.
- URZĄDZENIA MOBILNE 4×3 iPad – dodano obrazy tła do zakładek sojuszów/przedmiotów/obrażeń na sekundę.
- URZĄDZENIA MOBILNE 4×3 iPad – wprowadzono różne drobne zmiany, aby poprawić problemy z rozłożeniem elementów w interfejsie.
- URZĄDZENIA MOBILNE 18×9 Android – sklep – dodano szanse na dany stopień z lewej strony ekranu – klikając na nie zostaną wyświetlone szczegółowe dymki/przycisk usuniętych szans.
- URZĄDZENIA MOBILNE 18×9 Android – sklep – dostosowano położenie przycisków.
- URZĄDZENIA MOBILNE 18×9 Android – dodano obrazy tła do zakładek sojuszów/przedmiotów/obrażeń na sekundę.
- URZĄDZENIA MOBILNE 18×9 Android – wprowadzono różne drobne zmiany, aby poprawić problemy z rozłożeniem elementów w interfejsie.