Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Patch Notes

Patch Notes 16 Sierpnia – Aktualizacja, w której w końcu naprawiamy Fechmistrza

OGÓLNE

  • Awarie. Wiecie, czym są. Wiecie, co z nimi robimy. Dlatego też znowu to z nimi zrobiliśmy.
  • Gdy na jednostkę rzucono zły urok i nie może ona odskoczyć, to od teraz skacze ona w miejscu i nie może pozostać w stanie złego uroku przez cały czas.
  • Usprawniono logowanie do Steam dla graczy mobilnych.
  • Naprawiono kilka błędów związanych z przełączaniem się między walkami innych graczy.
  • Kliknięcie na „Oglądaj gracza” w celu oglądania gry znajomego od teraz sprawi, że będziesz oglądać dokładnie tego gracza, gdy twoja gra się wczyta.
  • Przycisk podglądu walki podczas oglądania plansz innych graczy od teraz jest dostępny podczas wszystkich faz, a nie tylko w fazie przygotowania.
  • Efekty Kwasowego rozprysku Alchemika od teraz pokazują się w odpowiednim miejscu.
  • Zaktualizowano i zoptymalizowano efekty.
  • Naprawiono błąd powodujący, że podświetlenie wyboru jednostki było wyświetlane nieprawidłowo.

INTERFEJS

  • Od teraz można przełączać interfejs między wersją dla dużych i małych ekranów niezależnie od sposobu sterowania. Oznacza to, że możecie przykładowo korzystać ze starego trybu „PC” na tabletach, podczas gdy interakcja z nim wciąż będzie zoptymalizowana pod sterowanie dotykowe. Naprawia to również wiele błędów związanych z uruchamianiem interfejsu dla dużych ekranów na urządzeniach mobilnych i interfejsu dla małych ekranów na komputerach.
  • Mecze zespołów od teraz rozpoczynają się za pomocą standardowego przycisku „Graj” po tym, jak zespół się zbierze.
  • Naprawiono ucinanie symboli, gdy odblokowano ich więcej niż 6.
  • Naprawiono błąd powodujący, że dymki sojuszy nie działały poprawnie w trybie widza.
  • Naprawiono niepoprawne działanie tabeli wyników dla meczy z liczbą graczy mniejszą od 8.
  • Ulepszono opisy umiejętności dla Mąciciela i Proroka Natury.
  • Powiadomienia o zmianie rangi od teraz pokazują się podczas zmiany głównej rangi, nie pomniejszej.
  • Wdrożono różne poprawki i ulepszenia interfejsu.
  • Ulepszono elementy związane z lokalizacją, w tym okrzyki „Yo”.

WYSZUKIWANIE GIER

  • Wynik rang Władców Białej Iglicy od teraz jest aktualizowany w oparciu o standardowy wzór Elo. Więcej szczegółów znajduje się tutaj.
  • Zmieniono premię przyznawaną podczas uzyskiwania rangi Władcy Białej Iglicy, by nowy gracz z tą rangą posiadał około 15 000 punktów.
  • Wyniki rang istniejących Władców Białej Iglicy zostały dostosowane i skompresowane do nowego zakresu tak, by ich obecne pozycje w rankingu pozostały niezmienione.

ZMIANY W BOHATERACH
Fechmistrz:

  • Furia ostrzy:
    • Fechmistrz od teraz nadal atakuje swój obecny cel podczas wykonywania obrotów.
    • Poprawnie oczyszcza ogłuszenia, nawet te nałożone przez trafienie, które wywołało Furię ostrzy.

Ogrzy Mag:

  • Żądza krwi:
    • Od teraz kosztuje 0 many.

Puk:

  • Przesunięcie fazowe
    • Nie będzie już aktywowane, jeśli Puk jest pod wpływem złego uroku, ogłuszony lub zmuszony do atakowania celu.
    • Poprawnie oczyszcza ogłuszenia, nawet te nałożone przez trafienie, które wywołało Przesunięcie fazowe.

Razor:

  • Pole plazmy:
    • Naprawiono błąd powodujący, że zadawało dodatkowe obrażenia jednostkom odległym o 1 pole (otrzymywały one 50% więcej obrażeń niż powinny).
    • Naprawiono błąd powodujący, że jednostki odległe o 3 pola otrzymywały połowiczne obrażenia.
    • Naprawiono zbyt wczesne zadawanie obrażeń jednostkom, kiedy pole zawężało się.

Król Pustyni:

  • Kaustyczny finał:
    • Przerobiono: za każdym razem, gdy Sand King zada obrażenia wrogowi atakiem lub umiejętnością, cel zostanie zatruty na 3,5 sekundy. Kiedy trucizna przestanie działać, wybucha, zadając obrażenia i spowalniając szybkość ataku wszystkich wrogów sąsiadujących z celem. Obrażenia są połowiczne, jeżeli cel wciąż żyje w momencie zakończenia działania trucizny.
    • Zmieniono czas spowolnienia ataku z 3,5 do 1,75 sekundy.
    • Zmieniono obrażenia obszarowe przy śmierci celu z [60, 110, 160] do [50, 100, 200] pkt.
    • Zmieniono obrażenia obszarowe przy zaprzestaniu działania trucizny z [55, 100, 190] do [25, 50, 100] pkt.

Snajper:

  • Od teraz jest również zadziorny, a nie tylko strzelcem oraz łowcą.
  • Zabójstwo:
    • Nie będzie już używał umiejętności od nowa, jeśli cel umrze. Po prostu zmieni cel na kolejny prawidłowy i będzie kontynuował.

Łowca Pływów:

  • Zmieniono pancerz z 5 do 10 pkt.
  • Zmieniono maksymalne zdrowie z [850, 1700, 3400] do [1100, 2700, 5500] pkt.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 180] do [60, 120, 250] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [55, 110, 220] do [70, 150, 300] pkt.

ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Cierń krwi:

  • Nie obiera już za cel jednostek uciszonych, pod wpływem złego uroku lub posiadających umiejętności pasywne.

Hełm Ożywieńca:

  • Naprawiono błąd powodujący, że ożywione jednostki czasami zadawały przeciwnikowi obrażenia na koniec rundy.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Krwiożerca nie aktywował Hełmu, ale również nie umierał przy wykrwawieniu (od teraz aktywuje Hełm).

Sfera odświeżenia:

  • Dodatkowo od teraz skraca o połowę pozostałe czasy oczekiwania sojuszników w obrębie 1 pola i przywraca im 25 pkt. many.

Kamień przywoływania:

  • Naprawiono błąd powodujący, że premia do zdrowia nie była nakładana na klony Łukowego Strażnika.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close