OGÓLNE
- Awarie. Wiecie, czym są. Wiecie, co z nimi robimy. Dlatego też znowu to z nimi zrobiliśmy.
- Gdy na jednostkę rzucono zły urok i nie może ona odskoczyć, to od teraz skacze ona w miejscu i nie może pozostać w stanie złego uroku przez cały czas.
- Usprawniono logowanie do Steam dla graczy mobilnych.
- Naprawiono kilka błędów związanych z przełączaniem się między walkami innych graczy.
- Kliknięcie na „Oglądaj gracza” w celu oglądania gry znajomego od teraz sprawi, że będziesz oglądać dokładnie tego gracza, gdy twoja gra się wczyta.
- Przycisk podglądu walki podczas oglądania plansz innych graczy od teraz jest dostępny podczas wszystkich faz, a nie tylko w fazie przygotowania.
- Efekty Kwasowego rozprysku Alchemika od teraz pokazują się w odpowiednim miejscu.
- Zaktualizowano i zoptymalizowano efekty.
- Naprawiono błąd powodujący, że podświetlenie wyboru jednostki było wyświetlane nieprawidłowo.
INTERFEJS
- Od teraz można przełączać interfejs między wersją dla dużych i małych ekranów niezależnie od sposobu sterowania. Oznacza to, że możecie przykładowo korzystać ze starego trybu „PC” na tabletach, podczas gdy interakcja z nim wciąż będzie zoptymalizowana pod sterowanie dotykowe. Naprawia to również wiele błędów związanych z uruchamianiem interfejsu dla dużych ekranów na urządzeniach mobilnych i interfejsu dla małych ekranów na komputerach.
- Mecze zespołów od teraz rozpoczynają się za pomocą standardowego przycisku „Graj” po tym, jak zespół się zbierze.
- Naprawiono ucinanie symboli, gdy odblokowano ich więcej niż 6.
- Naprawiono błąd powodujący, że dymki sojuszy nie działały poprawnie w trybie widza.
- Naprawiono niepoprawne działanie tabeli wyników dla meczy z liczbą graczy mniejszą od 8.
- Ulepszono opisy umiejętności dla Mąciciela i Proroka Natury.
- Powiadomienia o zmianie rangi od teraz pokazują się podczas zmiany głównej rangi, nie pomniejszej.
- Wdrożono różne poprawki i ulepszenia interfejsu.
- Ulepszono elementy związane z lokalizacją, w tym okrzyki „Yo”.
WYSZUKIWANIE GIER
- Wynik rang Władców Białej Iglicy od teraz jest aktualizowany w oparciu o standardowy wzór Elo. Więcej szczegółów znajduje się tutaj.
- Zmieniono premię przyznawaną podczas uzyskiwania rangi Władcy Białej Iglicy, by nowy gracz z tą rangą posiadał około 15 000 punktów.
- Wyniki rang istniejących Władców Białej Iglicy zostały dostosowane i skompresowane do nowego zakresu tak, by ich obecne pozycje w rankingu pozostały niezmienione.
ZMIANY W BOHATERACH
Fechmistrz:
- Furia ostrzy:
- Fechmistrz od teraz nadal atakuje swój obecny cel podczas wykonywania obrotów.
- Poprawnie oczyszcza ogłuszenia, nawet te nałożone przez trafienie, które wywołało Furię ostrzy.
- Fechmistrz od teraz nadal atakuje swój obecny cel podczas wykonywania obrotów.
Ogrzy Mag:
- Żądza krwi:
- Od teraz kosztuje 0 many.
Puk:
- Przesunięcie fazowe
- Nie będzie już aktywowane, jeśli Puk jest pod wpływem złego uroku, ogłuszony lub zmuszony do atakowania celu.
- Poprawnie oczyszcza ogłuszenia, nawet te nałożone przez trafienie, które wywołało Przesunięcie fazowe.
- Nie będzie już aktywowane, jeśli Puk jest pod wpływem złego uroku, ogłuszony lub zmuszony do atakowania celu.
Razor:
- Pole plazmy:
- Naprawiono błąd powodujący, że zadawało dodatkowe obrażenia jednostkom odległym o 1 pole (otrzymywały one 50% więcej obrażeń niż powinny).
- Naprawiono błąd powodujący, że jednostki odległe o 3 pola otrzymywały połowiczne obrażenia.
- Naprawiono zbyt wczesne zadawanie obrażeń jednostkom, kiedy pole zawężało się.
- Naprawiono błąd powodujący, że zadawało dodatkowe obrażenia jednostkom odległym o 1 pole (otrzymywały one 50% więcej obrażeń niż powinny).
Król Pustyni:
- Kaustyczny finał:
- Przerobiono: za każdym razem, gdy Sand King zada obrażenia wrogowi atakiem lub umiejętnością, cel zostanie zatruty na 3,5 sekundy. Kiedy trucizna przestanie działać, wybucha, zadając obrażenia i spowalniając szybkość ataku wszystkich wrogów sąsiadujących z celem. Obrażenia są połowiczne, jeżeli cel wciąż żyje w momencie zakończenia działania trucizny.
- Zmieniono czas spowolnienia ataku z 3,5 do 1,75 sekundy.
- Zmieniono obrażenia obszarowe przy śmierci celu z [60, 110, 160] do [50, 100, 200] pkt.
- Zmieniono obrażenia obszarowe przy zaprzestaniu działania trucizny z [55, 100, 190] do [25, 50, 100] pkt.
- Przerobiono: za każdym razem, gdy Sand King zada obrażenia wrogowi atakiem lub umiejętnością, cel zostanie zatruty na 3,5 sekundy. Kiedy trucizna przestanie działać, wybucha, zadając obrażenia i spowalniając szybkość ataku wszystkich wrogów sąsiadujących z celem. Obrażenia są połowiczne, jeżeli cel wciąż żyje w momencie zakończenia działania trucizny.
Snajper:
- Od teraz jest również zadziorny, a nie tylko strzelcem oraz łowcą.
- Zabójstwo:
- Nie będzie już używał umiejętności od nowa, jeśli cel umrze. Po prostu zmieni cel na kolejny prawidłowy i będzie kontynuował.
Łowca Pływów:
- Zmieniono pancerz z 5 do 10 pkt.
- Zmieniono maksymalne zdrowie z [850, 1700, 3400] do [1100, 2700, 5500] pkt.
- Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 180] do [60, 120, 250] pkt.
- Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [55, 110, 220] do [70, 150, 300] pkt.
ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Cierń krwi:
- Nie obiera już za cel jednostek uciszonych, pod wpływem złego uroku lub posiadających umiejętności pasywne.
Hełm Ożywieńca:
- Naprawiono błąd powodujący, że ożywione jednostki czasami zadawały przeciwnikowi obrażenia na koniec rundy.
- Naprawiono błąd powodujący, że Krwiożerca nie aktywował Hełmu, ale również nie umierał przy wykrwawieniu (od teraz aktywuje Hełm).
Sfera odświeżenia:
- Dodatkowo od teraz skraca o połowę pozostałe czasy oczekiwania sojuszników w obrębie 1 pola i przywraca im 25 pkt. many.
Kamień przywoływania:
- Naprawiono błąd powodujący, że premia do zdrowia nie była nakładana na klony Łukowego Strażnika.