OGÓLNE
- Poprawiono użycie pamięci.
- Wydział Policji ds. Nieoczekiwanych Zamknięć wsadził kilka z nich do więzienia. W sprawę zamieszane są kurczaki.
- Poprawiono kwestie głosowe dla Anessix. Dodatkowo od teraz obaj Władcy Podziemia będą mówić trochę mniej o dworze ristulskim.
- Naprawiono błąd powodujący, że dźwięki niektórych umiejętności nie były odtwarzane, gdy umiejętność działała, np. Więź Io czy Odmrożenie Kryształowej Panny.
[*Poprawiono przeciąganie na urządzeniach mobilnych. - Od teraz talenty Władców Podziemia nie będą już wybierane automatycznie za martwych graczy. Leżcie i nie wstawajcie!
- Po raz kolejny odkręciliśmy botom ich lśniące, metalowe głowy i dołożyliśmy im więcej inteligencji.
- Poprawki interfejsu w miejscach, w których wyświetlane są mniejsze ikony przedmiotów.
- Poprawki interfejsu zespołu.
- Paski zdrowia od teraz wyświetlają gwiazdki tylko dla jednostek z 2 i 3 gwiazdkami.
ROZGRYWKA
- Pająki od teraz umierają w momencie, gdy otrzymają jakiekolwiek obrażenia. Poprzednio jakiekolwiek obrażenia oparte na liczbie punktów zdrowia zajmowały wiele sekund, by je zabić.
- Na pająki od teraz nie są nakładane premie sojuszów z wyjątkiem sojuszu trolli, gdyż wpływa on na szybkość ataku.
- Naprawiono błąd powodujący, że zabójcy nie wykonywali skoku, jeżeli posiadali przedmiot, którego można użyć.
- Wróciły obrażenia od rund – od teraz zadawany jest 1 pkt obrażeń co 10 rund gry, np. 1 pkt w rundach 10-19, 2 pkt. w rundach 20-29 itp.
- Nowe więzienie
- Codziennie do więzienia trafia od 8 do 12 bohaterów.
- Zbanowanych może zostać maksymalnie 3 bohaterów z pojedynczego sojuszu. Oznacza to, że w niektórych dniach pewnych sojuszów nie będzie się dało w pełni ukończyć (będzie to wyświetlane w interfejsie sojuszu w grze).
- Każdego dnia do więzienia trafi jeden as.
- Bohaterowie stopni 1-4 nie będą trafiać do więzienia nieproporcjonalnie, np. jeżeli jest 10 bohaterów w więzieniu, to jeden będzie stopnia 5, dwóch stopnia 4, dwóch stopnia 3, dwóch stopnia 2 i trzech stopnia 1.
- Codziennie do więzienia trafia od 8 do 12 bohaterów.
ZMIANY WE WŁADCACH PODZIEMIA
- Ranga nie jest już przypisana do poziomu gracza. Wszyscy Władcy Podziemia w grze równomiernie rosną w siłę przez całą grę według tego samego schematu. Przy maksymalnym poziomie mocy są równi poprzedniemu 8 poziomowi gracza.
- Władcy Podziemia nie potrzebują już wrzawy do używania umiejętności. Umiejętności posiadają od samego początku czas oczekiwania na ich użycie i będą używane za każdym razem, gdy ten czas minie.
- Wrzawa od teraz zwiększa obrażenia twojego Władcy Podziemia (do +50% maksymalnych obrażeń całkowitych przy pełnej wrzawie) i skraca czasy oczekiwania (o maksymalnie 40% przy pełnej wrzawie).
- Umiejętności ostatecznych można od teraz użyć tylko raz.
Pomyśleliśmy, że nadszedł czas inaczej podejść do sprawy Władców Podziemia. Zgadzamy się z faktem, że swoimi umiejętnościami (lub ich brakiem) zbyt przyćmiewali naszych bohaterów, zbyt drastycznie zmieniając przebieg walki.
Nie podobało nam się również, jak bardzo zwiększanie poziomu było korzystniejsze od ponownego losowania: wydawanie złota na PD było zazwyczaj oczywistym wyborem. Osoby ponownie losujące jednostki nie miały szans z lepszymi jednostkami w sklepie, dodatkowym miejscem na jednostki na planszy i większą mocą Władcy Podziemia.
Dziękujemy, że mogliśmy przetestować na was te wszystkie zmiany!
Anessix:
- Umiejętność pasywna:
- Zmieniono pasywne generowaną wrzawę z 1,8 do 1,5 pkt.
- Zmieniono wrzawę na demona z 0,72 do 1,0 pkt.
- Zmieniono pasywne generowaną wrzawę z 1,8 do 1,5 pkt.
- Łaska męczenniczki:
- Zmieniono czas oczekiwania z 15 do 12,5 sekund.
- Zmieniono leczenie na poziom z 10 do 11 pkt.
- Już nie obiera pająków na cel.
- Zmieniono czas oczekiwania z 15 do 12,5 sekund.
- Pełny ból:
- Zmieniono obrażenia na poziom z 10 do 15 pkt.
- Od teraz obiera za cel wroga o najwyższym zdrowiu.
- Zmieniono obrażenia na poziom z 10 do 15 pkt.
- Ujarzmienie:
- Zmieniono czas oczekiwania z 20 do 22 sekund.
- Zmieniono czas oczekiwania z 20 do 22 sekund.
- Przyzwanie demonicznego golema:
- Zmieniono czas oczekiwania z 15 do 22 sekund.
- Zmieniono czas oczekiwania z 15 do 22 sekund.
- Chaotyczny łowca:
- Zmieniono liczbę dodatkowych ataków z 1 do 2.
- Zmieniono liczbę dodatkowych ataków z 1 do 2.
- Ból fantomowy:
- Zmieniono pancerz na poziom z 2 do 1 pkt.
- Zmieniono pancerz na poziom z 2 do 1 pkt.
Golem Anessix:
- Zmieniono minimalne obrażenia od ataku ze [100, 200] do [125, 250] pkt.
- Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku ze [120, 240] do [145, 290] pkt.
- Zmieniono maksymalne zdrowie z [2000, 4000] do [3000, 5000] pkt.
- Zmieniono szybkość ruchu z 270 do 260 jednostek.
Hobgen:
- Umiejętność pasywna:
- Zmieniono pasywnie generowaną wrzawę z 1,65 do 1,5 pkt.
- Zmieniono wrzawę na palącą się jednostkę z 1,2 do 1,0 pkt.
- Zmieniono pasywnie generowaną wrzawę z 1,65 do 1,5 pkt.
- Wybuchowo!:
- Zmieniono bazowe obrażenia na poziom ze 125 do 150 pkt.
- Zmieniono czas oczekiwania z 15 do 12 sekund.
- Zmieniono bazowe obrażenia na poziom ze 125 do 150 pkt.
- Superdoładowanie:
- Zmieniono szybkość ataku na poziom z 15 do 13 jednostek.
- Zmieniono czas oczekiwania z 5 do 8 sekund.
- Zmieniono szybkość ataku na poziom z 15 do 13 jednostek.
- Zaszalejmy:
- Zmieniono czas oczekiwania z 60 do 22 sekund.
- Zmieniono czas oczekiwania z 60 do 22 sekund.
- Ogień przyjacielski:
- Zmieniono czas oczekiwania z 15 do 22 sekund.
- Runda nie zakończy się, gdy bomby eksplodują, podobnie jak w przypadku, gdy trwa Nalot Żyrokoptera.
- Zmieniono czas oczekiwania z 15 do 22 sekund.
- Dopalenie:
- Od teraz wypala pola sąsiadujące z tym, które Hobgen obrał za cel.
- Zmieniono czas trwania z 5 do 3 sekund.
- Zmieniono obrażenia na sekundę z 10 do 20 pkt.
- Naprawiono błąd powodujący, że efekty przestawały działać, kiedy Hobgen ginął.
- Od teraz wypala pola sąsiadujące z tym, które Hobgen obrał za cel.
- Bomba wysysająca:
- Od teraz nie wysysa Wrzawy.
- Zmieniono wysysaną manę z 50 do 100 pkt.
- Od teraz nie wysysa Wrzawy.
- Stopiony pancerz:
- Powoduje podpalenie tylko sąsiadujących atakujących.
- Od teraz nie wpływa na wrogów niewrażliwych na magię lub nietykalnych.
- Powoduje podpalenie tylko sąsiadujących atakujących.
- Utrzymaj to w tajemnicy:
- Nowy opis: „Za każdym razem, gdy wróg zostanie podpalony, to zostaje uciszony na 1,5 s. Ten efekt może wystąpić ponownie za każdym razem, gdy ogień wygaśnie”.
- Nie ucisza już jednostek niewrażliwych na magię.
- Nowy opis: „Za każdym razem, gdy wróg zostanie podpalony, to zostaje uciszony na 1,5 s. Ten efekt może wystąpić ponownie za każdym razem, gdy ogień wygaśnie”.
ZMIANY W BOHATERACH
Antymag:
- Przerwanie many:
- Zmieniono spalaną wrzawę z [2, 4, 6] do [4, 6, 12] pkt.
- Zmieniono spalaną wrzawę z [2, 4, 6] do [4, 6, 12] pkt.
Bezlica Pustka:
- Chronosześcian:
- Zmieniono czas trwania efektu z [4, 5, 6] do [2, 3, 4] sekund.
- Zmieniono premię do szybkości ataku Bezlicej Pustki, gdy znajduje się wewnątrz sześcianu z 50 do 75 jednostek.
- Zmieniono czas trwania efektu z [4, 5, 6] do [2, 3, 4] sekund.
Io:
- Relokacja:
- Jednostki przywrócone do życia zachowują czasy oczekiwania swoich umiejętności.
- Jednostki przywrócone do życia zachowują czasy oczekiwania swoich umiejętności.
Powiernik Światła:
- Rozjaśnienie:
- Zmieniono czas inkantacji z 3 do 4 sekund.
- Zmieniono obrażenia na sekundę inkantacji ze [150, 200, 250] do [100, 150, 200] pkt.
- Z tego powodu zmieniono obrażenia przy pełnej inkantacji z [450, 600, 750] do [400, 600, 800] pkt.
- Zmieniono czas inkantacji z 3 do 4 sekund.
Przemiennik:
- Zmieniono sojusz z zabójcy na maga.
- Zmieniono maksymalną manę z 75 do 100 pkt.
- Zmieniono stopień z 2 do 3.
- Postać fali:
- Zmieniono obrażenia ze [150, 250, 350] do [200, 350, 450] pkt.
- Zmieniono koszt many z 75 do 100 pkt.
- Zmieniono obrażenia ze [150, 250, 350] do [200, 350, 450] pkt.
Tkacz:
- Zmieniono sojusz z łowcy na nieuchwytnego.
- Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [45, 90, 207] do [60, 120, 260] pkt.
- Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [55, 110, 253] do [70, 140, 300] pkt.
- Tkacz nie użyje Shukuchi podczas uniku, chyba że zaraz będzie miał otrzymać obrażenia magiczne.
ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Hełm Ożywieńca:
- Naprawiono błąd powodujący, że efekt złamania mógł sprawić, że jednostka z tym przedmiotem mogła spowodować obrażenia zadawane pod koniec rundy.
- Jeżeli jednostka z tym przedmiotem przetrwa walkę, nie zostanie zabita na końcu rundy.
Przemytnik:
- Usunięto z gry.