Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Patch Notes

Patch Notes 11 Października – Błędy lubią misie, misie nie lubią błędów

UWAGA: To nasza ostatnia aktualizacja przed Wielką aktualizacją. W następnym tygodniu nie ujrzycie nowej aktualizacji, ale w zamian – jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem – zaczniemy pokazywać wam nowe funkcje, jakie znajdą się w Wielkiej aktualizacji w miarę zbliżania się do dnia jej wydania.

Do zobaczenia!

OGÓLNE

  • Naprawiono błąd powodujący, że jednostki mogły zostać zmuszone do zaatakowania jednostek niemożliwych do obrania za cel (np. Pudge chwytający hakiem ożywioną jednostkę).
  • Naprawiono błąd powodujący, że wszelkie obrażenia pochodzące z efektu asa Meduzy były jej przypisywane, gdy wszystkie łuskowate jednostki zadawały obrażenia jednostkom obok nich.

ZMIANY W BOHATERACH
Zaklinaczka:

  • Pomocnicy natury:
    • Naprawiono błąd powodujący, że na dymku umiejętności wyświetlana była nieprawidłowa wartość leczenia.

Duchowy niedźwiedź Samotnego Druida:

  • Oplątujące pazury:
    • Naprawiono błąd powodujący, że Oplątujące pazury nie były nigdy rzucane.

Żmij:

  • Maksymalna mana wynosi teraz 50 pkt.

ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Kontrakt na dużą fuchę:

  • Gracze mogą od teraz znów posiadać więcej niż 1 sztukę tego przedmiotu.

Kumpel treningowy:

  • Nie można już go leczyć.

SOJUSZE
Związani krwią:

  • Zmieniono na: Kiedy jednostka związana krwią umiera, przyznaje +125% obrażeń od ataku oraz inne posiadane przez nią premie tego sojuszu innej losowej sojuszniczej jednostce związanej krwią.

Dzicy:

  • Zmieniono na: Sojusznicze dzikie jednostki zyskują +[4, 8, 15] pkt. obrażeń od ataku za każdym razem, gdy ich atak trafi we wroga lub rzucą czar zadający obrażenia.
  • Wpływa to na Jadomantę i Króla Pustyni, jedyne dzikie jednostki z czarami zadającymi obrażenia.

Pięć godzin później pojawiła się kolejna aktualizacja:

POPRAWKI

  • Naprawiono błąd powodujący, że przerwanie inkantacji jednostki uniemożliwiało tej jednostce rzucanie silniejszego czaru. Miało to wpływ na Powiernika Światła i Strzeliwiatr. Jeżeli ich rzucanie czaru zostało przerwane, wszelkie późniejsze próby użycia umiejętności pozostawały na tym samym poziomie, nawet jeśli inkantacja trwała cały czas.
  • Naprawiono stary błąd powodujący, że więcej niż jedna jednostka tego samego demona unieważniała sojusz demonów.
  • Zmieniono wartości sojuszu dzikich[ z [4, 8, 15] na [7, 15, 25].

W naszych wewnętrznych testach gra jest już na tyle różna, że stare wartości sojuszu dzikich (oraz zmiana w sojuszu demonów) są odczuwalnie zbalansowane, ale kwestia wygląda inaczej w publicznej wersji gry, więc te zmiany powinny lepiej z nią współgrać.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close