UWAGA: To nasza ostatnia aktualizacja przed Wielką aktualizacją. W następnym tygodniu nie ujrzycie nowej aktualizacji, ale w zamian – jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem – zaczniemy pokazywać wam nowe funkcje, jakie znajdą się w Wielkiej aktualizacji w miarę zbliżania się do dnia jej wydania.
Do zobaczenia!
OGÓLNE
- Naprawiono błąd powodujący, że jednostki mogły zostać zmuszone do zaatakowania jednostek niemożliwych do obrania za cel (np. Pudge chwytający hakiem ożywioną jednostkę).
- Naprawiono błąd powodujący, że wszelkie obrażenia pochodzące z efektu asa Meduzy były jej przypisywane, gdy wszystkie łuskowate jednostki zadawały obrażenia jednostkom obok nich.
ZMIANY W BOHATERACH
Zaklinaczka:
- Pomocnicy natury:
- Naprawiono błąd powodujący, że na dymku umiejętności wyświetlana była nieprawidłowa wartość leczenia.
- Naprawiono błąd powodujący, że na dymku umiejętności wyświetlana była nieprawidłowa wartość leczenia.
Duchowy niedźwiedź Samotnego Druida:
- Oplątujące pazury:
- Naprawiono błąd powodujący, że Oplątujące pazury nie były nigdy rzucane.
- Naprawiono błąd powodujący, że Oplątujące pazury nie były nigdy rzucane.
Żmij:
- Maksymalna mana wynosi teraz 50 pkt.
ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Kontrakt na dużą fuchę:
- Gracze mogą od teraz znów posiadać więcej niż 1 sztukę tego przedmiotu.
Kumpel treningowy:
- Nie można już go leczyć.
SOJUSZE
Związani krwią:
- Zmieniono na: Kiedy jednostka związana krwią umiera, przyznaje +125% obrażeń od ataku oraz inne posiadane przez nią premie tego sojuszu innej losowej sojuszniczej jednostce związanej krwią.
Dzicy:
- Zmieniono na: Sojusznicze dzikie jednostki zyskują +[4, 8, 15] pkt. obrażeń od ataku za każdym razem, gdy ich atak trafi we wroga lub rzucą czar zadający obrażenia.
- Wpływa to na Jadomantę i Króla Pustyni, jedyne dzikie jednostki z czarami zadającymi obrażenia.
Pięć godzin później pojawiła się kolejna aktualizacja:
POPRAWKI
- Naprawiono błąd powodujący, że przerwanie inkantacji jednostki uniemożliwiało tej jednostce rzucanie silniejszego czaru. Miało to wpływ na Powiernika Światła i Strzeliwiatr. Jeżeli ich rzucanie czaru zostało przerwane, wszelkie późniejsze próby użycia umiejętności pozostawały na tym samym poziomie, nawet jeśli inkantacja trwała cały czas.
- Naprawiono stary błąd powodujący, że więcej niż jedna jednostka tego samego demona unieważniała sojusz demonów.
- Zmieniono wartości sojuszu dzikich[ z [4, 8, 15] na [7, 15, 25].
W naszych wewnętrznych testach gra jest już na tyle różna, że stare wartości sojuszu dzikich (oraz zmiana w sojuszu demonów) są odczuwalnie zbalansowane, ale kwestia wygląda inaczej w publicznej wersji gry, więc te zmiany powinny lepiej z nią współgrać.