Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Newsy

Patch Notes 1 Listopada – Aktualizacja, w której dorzucamy więcej przechwałek

OGÓLNE

  • Przywrócono wyświetlanie bohaterów na ekranie porażki.
  • Naprawiono błąd powodujący, że jeżeli Egida gracza zostanie aktywowana (lub utraci on Boski rapier), to nie będzie w stanie przypisywać bohaterom niektórych przedmiotów.
  • KAT CIĄĆ AWARIE NA PLASTERKI.
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektóre mecze nie przyznawały PD, gdy powinny.
  • Przywrócono tabelę wyników do trybu dwójek!
  • Nieznacznie zwiększono czas po zakończeniu walki dla wszystkich graczy.
  • Naprawiono wyciek pamięci, który powodował spowolnienie gry, gdy była ona uruchomiona przez wiele godzin.
  • Dodano Władców Podziemia do interfejsu zespołu.
  • Dodano dwie nowe kwestie głosowe – „Czy powinniśmy awansować?” oraz „Czy powinniśmy wydać na ponowne losowanie?”.
  • Naprawiono błąd powodujący, że zabójcy nie doskakiwali do swoich celów.
  • Zaktualizowano format kodów planszy w trybie wolnym, by obsługiwał zapisywanie jednostek na ławce.
  • Dodano obsługę niestandardowych więzień w meczach zespołów. Możesz utworzyć niestandardowe więzienie w zespole, klikając na „Stwórz niestandardowe więzienie” w menu kontekstowym w zespole i wklejając kod planszy. Wszelkie jednostki, które można wybrać i które znajdują się na planszy lub ławce w twoim kodzie planszy (maks. 9) zostaną zbanowane w tej grze w niestandardowej poczekalni.
  • Dodano tabele do glosariusza księgi zasad.
  • Różne ulepszenia interfejsu.

ROZGRYWKA

  • Zwiększono koszt potrzebny na osiągnięcie 9 poziomu (i tym samym 10) o 10 PD.
  • Nowe szanse na jednostki danego stopnia w sklepie dla 3 i 9 poziomu gracza.

Anessix:

  • Zwiększono pasywnie generowaną wrzawę z 1,5 do 1,8 pkt.
  • Łaska męczenniczki: skrócono czas trwania pozytywnego efektu z 8 do 5 sekund.
  • Pełny ból: wydłużono czas trwania negatywnego efektu z 6 do 7 sekund.
  • Chaotyczny łowca: zmniejszono liczbę dodatkowych ataków z 3 do 1.
  • Kres medycyny: zwiększono premię do obrażeń od ataku z 25% do 30%.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Zemsta demona nie zadawała obrażeń zabójcy.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Ból fantomowy nie wchodził poprawnie w interakcję z Zespołem kuwady. Od teraz Ból fantomowy jest aktywny, dopóki żyje przynajmniej jeden z dwóch celów będących pod wpływem Pełnego bólu.
  • Natychmiastowe ubolewanie: nie wpływa już na Władców Podziemia.

Hobgen:

  • Zmieniono częstotliwość ataku z 0,769 na 0,588.
  • Zmieniono minimalne obrażenia od ataku z [36, 48, 60, 72, 84, 96, 108, 120, 132, 144] na [48, 60, 72, 84, 96, 108, 120, 132, 144, 160] pkt.
  • Zmieniono maksymalne obrażenia od ataku z [42, 54, 66, 78, 90, 102, 114, 126, 138, 150] na [54, 66, 78, 90, 102, 114, 126, 138, 150, 166] pkt.
  • Zmieniono pasywnie generowaną wrzawę za każdą palącą się jednostkę z 0,95 do 1,2 pkt.
  • Skrócono czas rzucania Superdoładowania o 25%.
  • Hobgen jest niewrażliwy na obrażenia i nie można go obrać za cel, gdy rzuca Zaszalejmy.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Zaszalejmy nie nakładało wszystkich ulepszeń Superdoładowania na Hobgena.
  • Zmieniono Sprzężenie zwrotne:
    • Przed: Superdoładowane jednostki zyskują manę od obrażeń spowodowanych umiejętnościami. Po rzuceniu zadają obrażenia równe kosztowi many sąsiadującym wrogom.
    • Po: Szybkość rzucania czarów przez Superdoładowaną jednostkę jest zwiększona o 30%.

  • Płonący tłuszcz: Zwiększono wrzawę generowaną za każdą jednostkę trafioną przez Wybuchowo! z 1 do 3 pkt.
  • Masz ognia? to teraz Wypalenie.
    • Przed: Wrogowie zaatakowani przez Superdoładowaną jednostkę są podpalani na 3 s.
    • Po: Superdoładowane jednostki mają 17% szansy na ogłuszenie palących się celów na 1,25 s.

ZMIANY W BOHATERACH
Bezlica Pustka:

  • Chronosześcian:
    • Zmieniono czas oczekiwania z [15, 12, 9] na 60 sekund.

Dowódczyni Legionu:

  • Zmieniono częstotliwość ataku z 0,667 na 0,8.

ZMIANY W PRZEDMIOTACH
Kolczuga:

  • Zmieniono premię do pancerza z 10 na 7 pkt.

Oktarynowa esencja:

  • Zmieniono skrócenie czasów oczekiwania z 50 na 30%.

Kumpel treningowy:

  • Zmieniono stopień z 2 na 3.

ZMIANY W SOJUSZACH
Dziki:

  • Zmieniono premię obrażeń do ataku na atak z [4, 8, 15] do [3, 6, 12] pkt.
  • Jadomanta może uzyskać tylko 1 instancję efektu sojuszu na rzut Jadowitego wyziewu i nie zyskuje kolejnych w każdym odstępie zadawania obrażeń podczas działania tej umiejętności.

The Halloween Hotfix

HOTFIXES

  • Fixed a crash users on old versions experienced after today’s update.
  • Fixed some UI bugs on the new Duos scoreboard.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close