Dota Underlords

Polski portal poświęcony grze Dota Underlords

Newsy Patch Notes

Aktualizacja oraz opis nadchodzących zmian

Twórcy gry wypuścili dziś dwa posty – w pierwszym opisują postęp prac nad nowymi funkcjami w grze, drugi zaś to opis zmian w najnowszej aktualizacji. Jakie plany mają twórcy na najbliższą przyszłość?

Jak pewnie zauważyliście, dzisiejsza aktualizacja jest trochę mała. Porozmawiajmy o tym, dlaczego tak jest i co nadejdzie w przyszłości.

Ostatnim razem nakreśliliśmy wam nasze plany i opisaliśmy funkcje, nad którymi pracujemy w naszej następnej wielkiej aktualizacji.

Wewnętrznie nazywamy ją Wielką aktualizacją (niespodzianka) i jest jednym z ostatnich kroków milowych na naszej drodze do sezonu 1. W tej aktualizacji znajdzie się 2 grywalnych Władców Podziemia, tryb drużynowy „Dwójki”, 6 nowych bohaterów, 3 nowe sojusze i zaktualizowany interfejs użytkownika. Obecnie planujemy wydać tę aktualizację w pierwszej połowie października.

Ostatni przystanek nie będzie zbyt odległy i będzie to oficjalne wydanie pełnej gry w wersji 1.0. Z kolei w tej aktualizacji znajdą się 2 kolejni Władcy Podziemia, Przepustka Bitewna, tryb „Miejska eskapada” i oficjalne rozpoczęcie sezonu 1 Underlords.

Aby zobrazować wam, jak odległe od siebie są nasze wewnętrzne i zewnętrzne kompilacje, oto obecny stan naszego panelu głównego:

Te różnice rozciągają się również na inne obszary i przeplatają się ze sobą, utrudniając wydanie ich oddzielnie. Dlatego zadecydowaliśmy włożyć cały wysiłek w zakończenie ich i wydanie wszystkiego razem.

Możecie oczekiwać, że aktualizacje w nadchodzących tygodniach będą bardziej tyczyć się balansu i poprawek błędów, podczas gdy my przygotowujemy się do wydania Wielkiej aktualizacji.

Nie możemy doczekać się, aż opowiemy wam więcej o sezonie 1, więc oczekujcie kolejnych informacji wkrótce.

A poniżej lista zmian w najnowszej aktualizacji.

Opis zmian dostępny jest jedynie w języku angielskim i zostanie zaktualizowany, gdy pojawi się oficjalne polskie tłumaczenie.

GAMEPLAY

  • Reduced the chances of finding T4 Units by 5%, from level 6 to 8.

HERO CHANGES
Arc Warden:

  • Maximum Health changed from [700, 1400, 2800] to [600, 1200, 2400]

Enigma:

  • Ace Effect:
    • Now prevents gaining mana from attacks while Hexed, Silenced or Stunned, instead of draining it.

Disruptor:

  • Ace Effect:
    • Now reads: The effect of the Warlocks Alliance is now applied to 1 target per Alliance level.

ALLIANCE CHANGES

Warlock Alliance:

  • Healing changed from [50%, 80%, 130%] -> [50%, 70%, 100%].

Assassin Alliance:

  • On a critical strike, Assassin’s wound the target reducing healing done by [50%, 100%]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witaj! Nasza strona korzysta z plików Cookies. Strona korzysta z profilowanych reklam udostępnianych przez firmę Google. Aby kontynuować musisz wyrazić swoją zgodę. Dowiedz się więcej.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close