Twórcy gry wypuścili dziś dwa posty – w pierwszym opisują postęp prac nad nowymi funkcjami w grze, drugi zaś to opis zmian w najnowszej aktualizacji. Jakie plany mają twórcy na najbliższą przyszłość?
Jak pewnie zauważyliście, dzisiejsza aktualizacja jest trochę mała. Porozmawiajmy o tym, dlaczego tak jest i co nadejdzie w przyszłości.
Ostatnim razem nakreśliliśmy wam nasze plany i opisaliśmy funkcje, nad którymi pracujemy w naszej następnej wielkiej aktualizacji.
Wewnętrznie nazywamy ją Wielką aktualizacją (niespodzianka) i jest jednym z ostatnich kroków milowych na naszej drodze do sezonu 1. W tej aktualizacji znajdzie się 2 grywalnych Władców Podziemia, tryb drużynowy „Dwójki”, 6 nowych bohaterów, 3 nowe sojusze i zaktualizowany interfejs użytkownika. Obecnie planujemy wydać tę aktualizację w pierwszej połowie października.
Ostatni przystanek nie będzie zbyt odległy i będzie to oficjalne wydanie pełnej gry w wersji 1.0. Z kolei w tej aktualizacji znajdą się 2 kolejni Władcy Podziemia, Przepustka Bitewna, tryb „Miejska eskapada” i oficjalne rozpoczęcie sezonu 1 Underlords.
Aby zobrazować wam, jak odległe od siebie są nasze wewnętrzne i zewnętrzne kompilacje, oto obecny stan naszego panelu głównego:

Te różnice rozciągają się również na inne obszary i przeplatają się ze sobą, utrudniając wydanie ich oddzielnie. Dlatego zadecydowaliśmy włożyć cały wysiłek w zakończenie ich i wydanie wszystkiego razem.
Możecie oczekiwać, że aktualizacje w nadchodzących tygodniach będą bardziej tyczyć się balansu i poprawek błędów, podczas gdy my przygotowujemy się do wydania Wielkiej aktualizacji.
Nie możemy doczekać się, aż opowiemy wam więcej o sezonie 1, więc oczekujcie kolejnych informacji wkrótce.
A poniżej lista zmian w najnowszej aktualizacji.
Opis zmian dostępny jest jedynie w języku angielskim i zostanie zaktualizowany, gdy pojawi się oficjalne polskie tłumaczenie.
GAMEPLAY
- Reduced the chances of finding T4 Units by 5%, from level 6 to 8.
HERO CHANGES
Arc Warden:
- Maximum Health changed from [700, 1400, 2800] to [600, 1200, 2400]
Enigma:
- Ace Effect:
- Now prevents gaining mana from attacks while Hexed, Silenced or Stunned, instead of draining it.
Disruptor:
- Ace Effect:
- Now reads: The effect of the Warlocks Alliance is now applied to 1 target per Alliance level.
ALLIANCE CHANGES
Warlock Alliance:
- Healing changed from [50%, 80%, 130%] -> [50%, 70%, 100%].
Assassin Alliance:
- On a critical strike, Assassin’s wound the target reducing healing done by [50%, 100%]